zelf vind ik het een gewoon merk en omdat het door 'nazi's' wordt gedraagd hoord het opeens bij hun... slaat helemaal nergens op. Ik draag het zelf niet ofzo maar het lijkt meer op een soort zwartmaking van een bedrijf...
Dat is net zoiets als gaan janken: "Nike is gabber" of zo.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:08 schreef JAM het volgende:
Fuck, het is kleding. Hitler was een Nazi, een sweater niet.
quote:Alhoewel ik Axion toch écht wel "skater" vind.
Op donderdag 19 juni 2003 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
onzin.Dat is net zoiets als gaan janken: "Nike is gabber" of zo.
weetje wat leuk is: (blanke)mensen met overdreven lonsdale kleding (waar super groot het logo enzo opstaat) recht in hun ogen blijven kijken op holland spoor in den haag .. ze durven niets meer...
ik kots trouwens op mensen die kleding bij een bepaald soort groep mensen vind passen.. doe gewoon aan wat je leuk vind niet omdat er een idee achter het kledingstuk zit
Tis gewoon makkelijk om zoiets te zeggen, kunnen mense lekker met vingertjes wijzen (gebeurt ook met breezer maar dat is niet zo erg )
er NSDAP stond?
ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door Butt_Plugg op 19-06-2003 17:15]
nike air max : gabber
bomberjack - gabber
Dickys - hip hopper/wigger/alto...
g-sus - meeloper
enz.
(zoek volgende keer ff zijn genoeg topics over lonsdale)
quote:huh? van wat?
Op donderdag 19 juni 2003 17:14 schreef IrfieJ het volgende:
zo heb je er nog veeeel meer van die kledings vooroordelen.g-sus - meeloper
quote:"Lo[nsda]le" met "kap [p]a" vest
Op donderdag 19 juni 2003 17:13 schreef deantoine het volgende:
er was toch iets met de combinatie van kappa en londsdale dater NSDAP stond?
ofzo...
quote:meeloper met de rest van nederland.. heb ik me laten zeggen ..
Op donderdag 19 juni 2003 17:15 schreef deantoine het volgende:[..]
huh? van wat?
quote:ja dat ja
Op donderdag 19 juni 2003 17:17 schreef IrfieJ het volgende:[..]
"Lo[nsda]le" met "kap [p]a" vest
quote:In het woord loNSDAle komt dus NDSA voor en dat is voor veel 17 jarige puberjochies uit de provincie reden om deze kledij te kopen. Het is geworden tot een soort "group-clothing".
Op donderdag 19 juni 2003 17:13 schreef deantoine het volgende:
er was toch iets met de combinatie van kappa en londsdale dater NSDAP stond?
ofzo...
Die kleding spreekt me totaal niet aan maar nu dit soort dingen zo duidelijk door een bepaalde groep losers gedragen wordt kijk ik er toch wel een beetje vreemd tegenaan
quote:wie loopt hier nu mee dan? lol
heb ik me laten zeggen ..
no offence
quote:draag zelf trouwens veel g-sus.. vind het mooie kleding.. jammer dat het g-sus concept draait om massa productie hou meer van exclusiefe dingen maar ze hebben gewoon leuke kleding
Op donderdag 19 juni 2003 17:15 schreef deantoine het volgende:[..]
huh? van wat?
quote:euh nu heb ik een g-sus broek aan, een longsleef van g-sus en een armband van g-sus.
Op donderdag 19 juni 2003 17:18 schreef deantoine het volgende:[..]
wie loopt hier nu mee dan? lol
no offence
Laat Ons Nu Samen De Allochtonen Langzaam Executeren....
Ik denk als je zo een denkbeelden hebt dat je eigenlijk maar heel zielig bent en een penis hebt van minder dan 8 cm.
aangezien er genoeg lonsdale topics zijn ..
in de spirit van topic recyclen
Lonsdale is niet specifiek voor rechts extremisten, het wordt alleen veel gedragen door die mensen...zeker in combinatie met een lichte spijkerbroek met opgehezen broekpijpen zodat je de kistjes goed ziet.
Graag plant ik 1 van mijn kistjes in hun gezicht maar dat is dan weer iets anders
quote:Zolang ze er toch niemand mee kwaad doen?? Anders begin je weer bij af
Op donderdag 19 juni 2003 17:22 schreef ArTiC het volgende:
zeker in combinatie met een lichte spijkerbroek met opgehezen broekpijpen zodat je de kistjes goed ziet.Graag plant ik 1 van mijn kistjes in hun gezicht maar dat is dan weer iets anders
quote:ik ben zelf donker en loop er wel eens alternatief bij.. moet je de gezichten zijn van andere donkere mensen..
Op donderdag 19 juni 2003 17:22 schreef ArTiC het volgende:
Dus die donkergekleurde mensen met lonsdale kleren aan bij mij op school zijn nazi's? hmmmmLonsdale is niet specifiek voor rechts extremisten, het wordt alleen veel gedragen door die mensen...zeker in combinatie met een lichte spijkerbroek met opgehezen broekpijpen zodat je de kistjes goed ziet.
Graag plant ik 1 van mijn kistjes in hun gezicht maar dat is dan weer iets anders
quote:met alternatief bedoel ik .. hoge schoenen (net geen kistjes) groene broek.. en gewoon een longsleef ofzo..
Op donderdag 19 juni 2003 17:25 schreef IrfieJ het volgende:[..]
ik ben zelf donker en loop er wel eens alternatief bij.. moet je de gezichten zijn van andere donkere mensen..
dat is ook zo triest.. omdat ik bruin ben moet ik van rap houden en me als een hip hopper kleden..
Een allochtoon met een vlaggen van hun eigen land op hun kleding zegt niemand iets van, maar een Nederlander met een Nederlandse flag is meteen een racist
Domme mensen!!!!
quote:idd ..
Op donderdag 19 juni 2003 17:26 schreef Fliepke het volgende:
volgens mij is het niet nazi, maar wel FOUT
en lelijk
quote:idd heb er ook een hekel aan.. was vroeger (toen ik jaartje of 14 was ) ook zo hoor .. maar oordelen kan pas als je mensen kent.. dat leer je met de tijd..
Op donderdag 19 juni 2003 17:27 schreef Gerrit_Galspuger het volgende:
wat een onzin zeg. Alleen maar omdat ik een kale kop heb, een bomberjack draag en lonsdale kleding maken ze mij uit voor racist. Ik walg daar van!:(
quote:Ze doen maar wat ze willen (zolang het door de beugel kan)
Op donderdag 19 juni 2003 17:24 schreef Haanibal het volgende:[..]
Zolang ze er toch niemand mee kwaad doen?? Anders begin je weer bij af
Lonsdale is NIET racistisch punt uit
Ik draag het zelf ook en ben getint...:O
Kan anders een bepaald automerk ook racistisch zijn als elke nazi daaringaat rijden????
quote:Done
Op donderdag 19 juni 2003 17:21 schreef IrfieJ het volgende:
mag de topictitel verandert worden in: vooroordelen over kleding merken..
aangezien er genoeg lonsdale topics zijn ..in de spirit van topic recyclen
quote:nee man, zijn gewoon veel mense met dezelfde (goeie?) smaak in nederland
meeloper met de rest van nederland.. heb ik me laten zeggen ..
quote:en wat wil je hier mee zeggen ??
Op donderdag 19 juni 2003 17:31 schreef faculty het volgende:
het gaat mij vooral om dat mensen denken dat ze nazi's zijn omdat ze lonsdale kleding dragen en 'anti-zwarten' zijn terwijl ze meer er van niet weten en alleen maar stoer denken te zijn...
quote:Ja en Bridgestone toch echt wel "autosport". Brede sloffen zijn toch ook kleding niewaar
Op donderdag 19 juni 2003 17:12 schreef JAM het volgende:
Ik vind Dunlop toch ook echt wel "tennis" ..
beetje moeilijk maar toch
dat is de enige manier om je merk niet te laten molesteren door een paar van die laag-intelectuele proletariers
tjsa ik vind het zoviezo een lelijk merk maargoed...
quote:Heb je wel eens van internet kopen gehoord ??
Op donderdag 19 juni 2003 17:37 schreef wjschreuder het volgende:
als lonsdale een goed merk is trekken ze tijdelijk hun kledinglijn terug uit Nederland![]()
beetje moeilijk maar toch
dat is de enige manier om je merk niet te laten molesteren door een paar van die laag-intelectuele proletariers
tjsa ik vind het zoviezo een lelijk merk maargoed...
quote:thnx
Op donderdag 19 juni 2003 17:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Done
quote:kakker
Op donderdag 19 juni 2003 17:28 schreef Vampier het volgende:
Ben ik ff blij dat ik dockers draag
quote:Volkswagen!
Op donderdag 19 juni 2003 17:30 schreef hardcorehooligan het volgende:
Kan anders een bepaald automerk ook racistisch zijn als elke nazi daaringaat rijden????
Wie denk je dat daarmee begonnen is?
quote:kheb laatst een mode column (zoiets dergelijks) geschreven over de zomermode van 2003 door alleen om me hen te kijken..
Op donderdag 19 juni 2003 17:41 schreef Fugie het volgende:
ik vind wel dat altijd mense veel dezelfde kleding kopen. Schijnbaar voelt iedereen zich verplicht om nieuwe kleding van g-sus ofzo te kopen als ze iets nieuws op de markt brengen. Daarbij vraag ik me wel altijd af of iemand het wel koopt omdat het lekker zit/het erg leuk vindt of gewoon om te "meelopen". (bijvoorbeeld die lelijke puntschoenen die alle vrouwe tegenwoordig dragen)
klik voor de geintresserden
ik zag laatst een neger met een lonsdale trui.
wat is de grote neukende deal?
quote:En mannen.
Op donderdag 19 juni 2003 17:41 schreef Fugie het volgende:
(bijvoorbeeld die lelijke puntschoenen die alle vrouwe tegenwoordig dragen)
quote:Kijk maar bij schoenen, die adidas of puma's. (heb zelf ook adidas daar niet van, maar wel in exlusieve kleurtjes
Op donderdag 19 juni 2003 17:44 schreef Glacius het volgende:[..]
En mannen.
quote:kheb die hoge (niet de middelste) zwarte puma race schoenen(puma en sparco samenwerking) vond ze leuk.. maar zie die aller hoogste die ik heb dus niet vaak.. alleen de lage
Op donderdag 19 juni 2003 17:48 schreef Fugie het volgende:[..]
Kijk maar bij schoenen, die adidas of puma's. (heb zelf ook adidas daar niet van, maar wel in exlusieve kleurtjes
)
quote:Dat je niet weet waar Fred de la Bretoniere zit.
Op donderdag 19 juni 2003 22:44 schreef E_Motion het volgende:
*leest dit topic**heeft net DKNY schoenen gekocht*
*wat zegt dit over mij*
Ik draag zelf ook wel eens kleding van het merk ''Lons Dale'', maar ben absuluut geen nazi, ik vond het gewoon mooie kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |