quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
idd,voor al diegene die het nog nooit hebben meegemaakt en af en toe zeer flauw reageren ga je bijna hopen dat het hun ook een keer zal overkomen
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:16 schreef mat_herben het volgende:
Mooi uitvergroot
quote:Groot gelijk heb je
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:44 schreef Cruoninga het volgende:
MVV is wel een echte club. Wat er nu met ze gebeurt is gewoon een doem-scenario wat je geen enkele die-hard supporter gunt. Altijd wel frustrerend als je word uitgelachen om resultaten waar je zelf geen enkele invloed op hebt en er tegelijkertijd wel vol achter blijft staan. In ieder geval respect voor degene die MVV nu nog door dik en dun blijven steunen.
quote:Tja, MVV is pas in een laat stadium gered en moet nu dus terwijl het seizoen al bezig is een nieuwe selectie bij elkaar scharrelen wat niet meevalt natuurlijk.
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:24 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
En toch, elke keer als ik dit topic aanklik, en ik zie de openingspost met de vetgedrukte stukjes.....
.
Dit jaar gewoon doorkomen, de jonge spelers wat laten spelen, kijken wat voor vlees je in de kuip hebt en intussen gewoon goed kijken wat er in NL en Belgie op de markt gaat komen, dan komt het wel goed.
Maurice Verberne van FC Den Haag!
De eerste, ervaren speler is dus binnen!!
quote:Het begin is er in ieder geval, nu nog v Nistelrooij en Makaay en dan kan t doelpunten maken beginnen
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:02 schreef Afunados het volgende:
MVV heeft vanavond tijdens het 2de praatcafé, de eerste nieuwe aankoop(lees: wederopbouwing elftal) aangekondigd:Maurice Verberne van FC Den Haag!
De eerste, ervaren speler is dus binnen!!
Laten we hopen dat het Berglund niet is
quote:Dat zou ik persoonlijk wel okee vinden
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:31 schreef Afunados het volgende:
Verder onderhandelt MVV op het moment met een spits, die momenteel op erediviseniveau voetbalt.Laten we hopen dat het Berglund niet is
Denk niet dat Berglund zou willen komen, als zweedse Michael Owen zijnde
quote:Zal wel de 3e spits van Volendam zijn dan. Berglund legt er, zeker bij een club als mvv, 30 in op jaarbasis.
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:31 schreef Afunados het volgende:
Verder onderhandelt MVV op het moment met een spits, die momenteel op erediviseniveau voetbalt.Laten we hopen dat het Berglund niet is
quote:Ken me ook een andere herinneren, direct nadat men te horen kreeg dat de gemeente geen geld gaf gaat men anti-roda liedjes zingen...
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:49 schreef DutchGooner het volgende:[..]
idd,voor al diegene die het nog nooit hebben meegemaakt en af en toe zeer flauw reageren ga je bijna hopen dat het hun ook een keer zal overkomen
Wie het laatst lacht lacht het best
Dat neemt niet weg dat ik wel respect kan opbrengen voor de lui die mvv nu nog overal fanatiek volgen!!!
quote:Hallo, dadelijk worden jullie nog kampioen!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:39 schreef Afunados het volgende:
http://www.aadmansveld.nl/ meldt dat Igor Korneev bij MVV op proef zal komen. Ben eens benieuwd of dit waar is..
verberne is een Helmonder
quote:Met een plaats in de nacompetitie ben ik (voorlopig) tevreden
Op woensdag 8 oktober 2003 16:45 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Hallo, dadelijk worden jullie nog kampioen!
verberne is een Helmonder
laten we vrijdag onze eerste overwinning eerst maar eens halen
quote:van mij mogen jullie best richting nacompetitie gaan. Vind MVV een leuk cluppie ondanks wat er laatst is gebeurt. dan komt het stadion ook weer wat voller, en dat is t enigste wat ik aan die club mis. Trouwe supporters.
Op woensdag 8 oktober 2003 16:55 schreef Afunados het volgende:[..]
Met een plaats in de nacompetitie ben ik (voorlopig) tevreden
laten we vrijdag onze eerste overwinning eerst maar eens halen
quote:Pardon? Denk je nou werkelijk dat er veel clubs zijn, die na vier jaar vreselijke prestaties, nog steeds 3000-3500 toeschouwers trekken? Dat zal je niet bij veel andere clubs zien..
Op woensdag 8 oktober 2003 16:59 schreef hellmondunited het volgende:[..]
van mij mogen jullie best richting nacompetitie gaan. Vind MVV een leuk cluppie ondanks wat er laatst is gebeurt. dan komt het stadion ook weer wat voller, en dat is t enigste wat ik aan die club mis. Trouwe supporters.
gaat lekker in maastricht
quote:ik bedoel het ook niet als beschuldiging maar dat vind ik een club als MVV zo compleet maken. Die supporters! en daarom gun ik het MVV ook dat ze hogerop komen, snappie? ik snap dat dat na die bagger jaren niet kan
Op woensdag 8 oktober 2003 17:06 schreef Afunados het volgende:[..]
Pardon? Denk je nou werkelijk dat er veel clubs zijn, die na vier jaar vreselijke prestaties, nog steeds 3000-3500 toeschouwers trekken? Dat zal je niet bij veel andere clubs zien..
quote:Er is €500.000 voor nieuwe versterkingen vrijgekomen..
Op woensdag 8 oktober 2003 17:06 schreef hellmondunited het volgende:
Uh vriend, ik lees dat je nu op het twente topic typte dat de visscher misschien ookal naar MVV komt. Alles goed daar? damn wanneer komen Ono, v/d vaart en hofland naar MVV?gaat lekker in maastricht
Maar eigenlijk begint MVV nu pas met hetgeen andere clubs deze zomer gedaan hebben..
quote:Klopt. De supporters zullen echter snel groeien, als er eindelijk eens resultaten geboekt worden..
Op woensdag 8 oktober 2003 17:08 schreef hellmondunited het volgende:[..]
ik bedoel het ook niet als beschuldiging maar dat vind ik een club als MVV zo compleet maken. Die supporters! en daarom gun ik het MVV ook dat ze hogerop komen, snappie? ik snap dat dat na die bagger jaren niet kan
quote:Zo gaat dat nou eemaal met grote clubs..
Op woensdag 8 oktober 2003 17:12 schreef Kaalhei het volgende:
Als alle spelers die genoemd zijn ook gekomen waren, dan hadden ze vijftien 11-tallen gehad in Maastricht.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:21 schreef Afunados het volgende:
Zo gaat dat nou eemaal met grote clubs..
quote:Jullie willen de Chelsea van het Zuiden worden
Op woensdag 8 oktober 2003 17:21 schreef Afunados het volgende:[..]
Zo gaat dat nou eemaal met grote clubs..
quote:Zonder steenrijke rus gaat dat moeilijk worden denk ik
Op woensdag 8 oktober 2003 18:37 schreef DarkShine het volgende:[..]
Jullie willen de Chelsea van het Zuiden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |