Bah ik kots op die gast
MVV-trainer wil af van drie spelers
MVV-trainer Jan van Deinsen wil definitief af van de drie spelers die hij dit weekend uit de selectie heeft gezet.
De drie, Jeroen van Staveren, Patrick Deckers en Sam Ysebaert, verschenen tot woede van Van Deinsen te laat op de voorbespreking van een wedstrijd. De MVV-selectie trainde vandaag, terwijl voorzitter Joseph Goumans met de drie spelers sprak. Het is niet bekend of de contracten van de drie wel zo gemakkelijk kunnen worden ontbonden.
Vriendelijk bedankt en tot ziens
quote:hehe...............ik denk eerlijk gezegd dat van Deinsen niet eens zo treurt om het feit dat van Staveren tussen die 3 zat. Hij was geloof ik toch al een beetje de gebeten hond.
Op dinsdag 30 september 2003 16:47 schreef Afunados het volgende:
Vers van de pers:MVV-trainer wil af van drie spelers
MVV-trainer Jan van Deinsen wil definitief af van de drie spelers die hij dit weekend uit de selectie heeft gezet.
De drie, Jeroen van Staveren, Patrick Deckers en Sam Ysebaert, verschenen tot woede van Van Deinsen te laat op de voorbespreking van een wedstrijd. De MVV-selectie trainde vandaag, terwijl voorzitter Joseph Goumans met de drie spelers sprak. Het is niet bekend of de contracten van de drie wel zo gemakkelijk kunnen worden ontbonden.
Vriendelijk bedankt en tot ziens
quote:Het is inderdaad te mooi voor woorden dat óók V.Staveren nooit meer in de clubkleuren van MVV zal voetballen
Op dinsdag 30 september 2003 17:51 schreef yurko het volgende:[..]
hehe...............ik denk eerlijk gezegd dat van Deinsen niet eens zo treurt om het feit dat van Staveren tussen die 3 zat. Hij was geloof ik toch al een beetje de gebeten hond.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:16 schreef TheGHunter het volgende:
Afunados gefeliciteerd, toch bijna weer n punt
quote:We hebben, op Haarlem na, nog geen clubs uit het rechterrijtje gehad, dus er is nog hoop..
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:16 schreef TheGHunter het volgende:
Afunados gefeliciteerd, toch bijna weer n punt
Verder is Jongen volgende week weer van de partij, en speelde onze Canadese international vandaag weer mee, dus volgende week gaan we voor de drie punten(die we ook gaan halen!)
quote:Lach niet; jullie wisten niet van ons te winnen..
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:21 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
![]()
quote:Toch leuk, dat jullie onze huurling zo hard nodig hebben voor de 3 punten. Zo jong nog en nu al zo nodig bij MVV
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:23 schreef Afunados het volgende:[..]
Verder is Jongen volgende week weer van de partij, en speelde onze Canadese international vandaag weer mee, dus volgende week gaan we voor de drie punten(die we ook gaan halen!)
quote:Hij heeft nog niet veel gespeeld, maar talent heeft hij zeker. Hij heeft overigens ook al het MVV-embleem op het shirt gekust
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:25 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Toch leuk, dat jullie onze huurling zo hard nodig hebben voor de 3 punten. Zo jong nog en nu al zo nodig bij MVV
quote:Maar we staan wel op 1. (Nog steeds).
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:24 schreef Afunados het volgende:[..]
Lach niet; jullie wisten niet van ons te winnen..
quote:niet zo'n slimme opmerking als we naar de ranglijst kijken
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:24 schreef Afunados het volgende:[..]
Lach niet; jullie wisten niet van ons te winnen..
quote:De opmerking was ook niet serieus bedoeld; ik ben het inmiddels wel gewend dat men lacht om MVV..
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
niet zo'n slimme opmerking als we naar de ranglijst kijken
quote:In mijn geval valt het wel mee,zie liever een andere Limburgse club op de laatste plaats in hun competitie...
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:47 schreef Afunados het volgende:[..]
De opmerking was ook niet serieus bedoeld; ik ben het inmiddels wel gewend dat men lacht om MVV..
quote:Ik denk dat veel supporters MVV graag weer terug zien in de eredivisie(evenals Sparta en DB overigens). MVV heeft toch een mooie historie en ook de supporters hebben een goede naam..
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:50 schreef DutchGooner het volgende:[..]
In mijn geval valt het wel mee,zie liever een andere Limburgse club op de laatste plaats in hun competitie...
Maargoed, onze tijd komt wel..
quote:En toch, elke keer als ik dit topic aanklik, en ik zie de openingspost met de vetgedrukte stukjes.....
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:55 schreef Afunados het volgende:[..]
Ik denk dat veel supporters MVV graag weer terug zien in de eredivisie(evenals Sparta en DB overigens). MVV heeft toch een mooie historie en ook de supporters hebben een goede naam..
Maargoed, onze tijd komt wel..
quote:Tja, dit waren uitspraken van Melchior(onze redder) en zijn rechterhand Jongen. Het nieuwe bestuur zag het financieel gezond maken van de club echter(terecht) als prioriteit. Als supporter laat je je maar al te graag door mooie praatjes verleiden..
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:24 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
En toch, elke keer als ik dit topic aanklik, en ik zie de openingspost met de vetgedrukte stukjes.....
.
Maargoed, alles staat organisatorisch nu eindelijk. In december is ons gegarandeerd, zullen er nieuwe spelers komen, waarmee MVV zal strijden voor een periode. Ook zal er dan een nieuwe algemeen directeur en hoofdsponsor komen.
Aangezien het huidige bestuur echt kennis van zaken heeft, zullen deze woorden waarschijnlijk ook waargemaakt worden. Het is alleen nog een paar maanden tot december en dat is toch geen pretje..
quote:
'MVV naar top eerste divisie'
quote:Mooi uitvergroot
Op maandag 6 oktober 2003 21:03 schreef Kaalhei het volgende:[..]
quote:idd,voor al diegene die het nog nooit hebben meegemaakt en af en toe zeer flauw reageren ga je bijna hopen dat het hun ook een keer zal overkomen
Op dinsdag 7 oktober 2003 00:44 schreef Cruoninga het volgende:
MVV is wel een echte club. Wat er nu met ze gebeurt is gewoon een doem-scenario wat je geen enkele die-hard supporter gunt. Altijd wel frustrerend als je word uitgelachen om resultaten waar je zelf geen enkele invloed op hebt en er tegelijkertijd wel vol achter blijft staan. In ieder geval respect voor degene die MVV nu nog door dik en dun blijven steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |