quote:Zullen we ruilen, wij Jongen terug, krijgen jullie Micheal Owen (lees Frederik Berglund).
Op zaterdag 20 september 2003 15:35 schreef Afunados het volgende:[..]
Heeft een liesblessure geloof ik. Begint weer stilaan met trainen, maar zal nog wel een tijdje buitenspel staan..
quote:Gezellig
Op vrijdag 26 september 2003 11:28 schreef hellmondunited het volgende:
De eerste groep helmonders is al onderweg, tweede gaan om half 1 en ikke met de grootste groep om half 4, tot vanavond! moge de beste winne!
quote:achteraf niet bepaald..eerst door 60 fortunezen opgewacht..vragen ze of wij de harde kern zijn (we liepen met veel vrouwen en mennekes van 13 ertussen
Op vrijdag 26 september 2003 12:51 schreef Afunados het volgende:[..]
Gezellig
quote:Geen middenstip meer stelen..
Op zaterdag 27 september 2003 17:59 schreef hellmondunited het volgende:[..]
achteraf niet bepaald..eerst door 60 fortunezen opgewacht..vragen ze of wij de harde kern zijn (we liepen met veel vrouwen en mennekes van 13 ertussen
) en daarna aangevallen door een groep mvv- ers terwijl we maar met een paar man waren en de gemiddelde leeftijd niet hoger was dan 17 jaar..
quote:of je dat nu wel of niet doet tis laf om een veel kleinere groep aan te vallen zeker als er vrouwen en mennekes bij zitten..
Op zaterdag 27 september 2003 20:41 schreef Afunados het volgende:[..]
Geen middenstip meer stelen..
al t 2 jaar achter elkaar dat MVV tegen ons triest bezig is
quote:Met hen is toch ook niks gebeurd..
Op zaterdag 27 september 2003 21:06 schreef hellmondunited het volgende:[..]
of je dat nu wel of niet doet tis laf om een veel kleinere groep aan te vallen zeker als er vrouwen en mennekes bij zitten..
Waarom gaan jullie trouwens ook allemaal apart richting station lopen
quote:met hen is niks gebeurt? dr kan dr een nog maar amper lopen en ik voel mezelf ook niet echt optimaal..
Op zaterdag 27 september 2003 21:17 schreef Afunados het volgende:[..]
Met hen is toch ook niks gebeurd..
Waarom gaan jullie trouwens ook allemaal apart richting station lopen
dat we appart liepen deden we omdat we de helft kwijt waren.. haha dus we konde niet anders.. mja we hoopte ook dat we minder op zouden vallen omdat die van fortuna ons al de hele tijd achterna zaten..
quote:Ik bedoelde met die kinderen+vrouwen..
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef hellmondunited het volgende:[..]
met hen is niks gebeurt? dr kan dr een nog maar amper lopen en ik voel mezelf ook niet echt optimaal..
quote:Ja, wat die FS supp. gisteren in M'tricht deden is me nog steeds niet helemaal duidelijk
dat we appart liepen deden we omdat we de helft kwijt waren.. haha dus we konde niet anders.. mja we hoopte ook dat we minder op zouden vallen omdat die van fortuna ons al de hele tijd achterna zaten..
quote:niet voor het 1 of ander maar ben jij je geloofwaardigheid niet aan het kwijt raken?
Op zaterdag 27 september 2003 21:06 schreef hellmondunited het volgende:[..]
of je dat nu wel of niet doet tis laf om een veel kleinere groep aan te vallen zeker als er vrouwen en mennekes bij zitten..
quote:Ze waren ook bij Racing Mechelen-KV Mechelen...
Op zaterdag 27 september 2003 22:04 schreef Afunados het volgende:
Ja, wat die FS supp. gisteren in M'tricht deden is me nog steeds niet helemaal duidelijk
quote:zeg niet dat het niet aan helmond ligt. Maar ze pakken steeds de verkeerde. De jongeren/ vrouwen e.d moeten leiden dankzij die zogenaamde harde kern van ons.. een ding is zeker wij haten onze harde kern meer als wie dan ook..hun hebben grootspraak overal waardoor de tegenpartij een confrontatie wil. En als ze die willen zijn ze er niet en staan wij daar..
Op zaterdag 27 september 2003 22:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
niet voor het 1 of ander maar ben jij je geloofwaardigheid niet aan het kwijt raken?
Dit is nou de 3e keer dat er relletjes zijn dit seizoen met jullie en het ligt noooooooit aan jullie
quote:Die wilden alsnog vuist op vuist gaan met de 'harde kern' van HS omdat ze dat de week er voor niet was gelukt door de politie en omdat de harde kern de jeugd er voor liet opdraaien..fijn volk hier in helmond
Op zaterdag 27 september 2003 22:04 schreef Afunados het volgende:[..]
Ik bedoelde met die kinderen+vrouwen..
[..]Ja, wat die FS supp. gisteren in M'tricht deden is me nog steeds niet helemaal duidelijk
Dekkers jongen,kom maar gauw terug
quote:De enige reden dat die gast hier weer voetbald is om met z'n oude vriendjes zich wekelijks te bezatten en kapot te roken. Ook op het veld loopt hij tot dusver de kantjes ervanaf(vooral de laatste wedstrijden)..
Op zondag 28 september 2003 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt het dat Patrick Dekkers in onmin leeft met de trainer.
Dekkers kwam te laat voor de wedstrijd tegen Helmond en werd gelijk weer weggestuurd,schijnt niet de eerste keer geweest te zijn.Dekkers jongen,kom maar gauw terug
Afgelopen vrijdag was hij met nog twee andere spelers te laat voor een wedstrijdbespreking. Al de zoveelste keer dat deze spelers lak hebben aan regels e.d., en dus zijn ze (100% terecht) weggestuurd.
Trainer furieus en een erg goede beslissing. Daar bleef het echter niet bij; Deckers is hierna met V.Staveren om 20:15 door diverse personen in een kroeg in de stad gesignaleerd en zijn flink gaan zuipen. Niet komen kijken dus(wat de 3de speler wel deed), maar ordinair liggen zuipen. Ook zou Deckers gezegd hebben niet tevreden te zijn met z'n contract en het kwaliteit v/h spel..
Wat mij betreft worden de contracten van deze twee spelers per direct ontbonden(verstoorde werkrelatie ofzo). Ik vraag me echt af wat het bestuur en trainer gaan doen!
Wat mij betreft mogen jullie deckers direct terughebben, want met zo'n instelling als die speler kom je nergens
Wordt zeer binnenkort dus vervolgd..
quote:Het enige dat die harde kern van jullie kan is 's nachts middenstippen jatten en een grote bek op het net hebben
Op zondag 28 september 2003 13:41 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Die wilden alsnog vuist op vuist gaan met de 'harde kern' van HS omdat ze dat de week er voor niet was gelukt door de politie en omdat de harde kern de jeugd er voor liet opdraaien..fijn volk hier in helmond
Kut dat o.a. jij daar dan de dupe van wordt
quote:Daar waren behoorlijk wat Nederlanders.
Op zondag 28 september 2003 02:08 schreef DarkShine het volgende:[..]
Ze waren ook bij Racing Mechelen-KV Mechelen...
quote:Deckers heeft afgelopen vrijdag trouwens ook een blauw oog opgelopen
Op zondag 28 september 2003 21:47 schreef Afunados het volgende:[..]
De enige reden dat die gast hier weer voetbald is om met z'n oude vriendjes zich wekelijks te bezatten en kapot te roken. Ook op het veld loopt hij tot dusver de kantjes ervanaf(vooral de laatste wedstrijden)..
Afgelopen vrijdag was hij met nog twee andere spelers te laat voor een wedstrijdbespreking. Al de zoveelste keer dat deze spelers lak hebben aan regels e.d., en dus zijn ze (100% terecht) weggestuurd.
Trainer furieus en een erg goede beslissing. Daar bleef het echter niet bij; Deckers is hierna met V.Staveren om 20:15 door diverse personen in een kroeg in de stad gesignaleerd en zijn flink gaan zuipen. Niet komen kijken dus(wat de 3de speler wel deed), maar ordinair liggen zuipen. Ook zou Deckers gezegd hebben niet tevreden te zijn met z'n contract en het kwaliteit v/h spel..
Wat mij betreft worden de contracten van deze twee spelers per direct ontbonden(verstoorde werkrelatie ofzo). Ik vraag me echt af wat het bestuur en trainer gaan doen!
Wat mij betreft mogen jullie deckers direct terughebben, want met zo'n instelling als die speler kom je nergens
Wordt zeer binnenkort dus vervolgd..
quote:whahah wat was er dan gebeurt?
Op maandag 29 september 2003 16:19 schreef Afunados het volgende:[..]
Deckers heeft afgelopen vrijdag trouwens ook een blauw oog opgelopen
quote:Echt niet
Op zondag 28 september 2003 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt het dat Patrick Dekkers in onmin leeft met de trainer.
Dekkers kwam te laat voor de wedstrijd tegen Helmond en werd gelijk weer weggestuurd,schijnt niet de eerste keer geweest te zijn.Dekkers jongen,kom maar gauw terug
quote:Zie het eerdere verhaal als reactie op de vraag van DutchGooner. Hij is de vrijdagavond dus waarschijnlijk door een supporter geslagen, die hem flink aangeschoten in de stad was tegengekomen..
Op maandag 29 september 2003 16:52 schreef hellmondunited het volgende:[..]
whahah wat was er dan gebeurt?
En terecht
Mijn persoonlijke reactie is het beste te vergelijken met die van Israel: Als ik een geweer in mn handen had, had ik zn knieën kapot geschoten
quote:Met een beetje geluk is hij binnenkort weer transfervrij. Ik hoop het althans..
Op maandag 29 september 2003 17:00 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Echt niet
, ik mis hem voor geen cent.
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:01 schreef Afunados het volgende:[..]
Zie het eerdere verhaal als reactie op de vraag van DutchGooner. Hij is de vrijdagavond dus waarschijnlijk door een supporter geslagen, die hem flink aangeschoten in de stad was tegengekomen..
En terecht
Mijn persoonlijke reactie is het beste te vergelijken met die van Israel: Als ik een geweer in mn handen had, had ik zn knieën kapot geschoten
quote:Begrijpelijk als Deckers zich zo onprofessioneel aan het gedragen is.
Op maandag 29 september 2003 16:19 schreef Afunados het volgende:[..]
Deckers heeft afgelopen vrijdag trouwens ook een blauw oog opgelopen
Hier missen we hem eigenlijk niet eens.
Patrick Deckers reageert woede af in kroeg
Door ROEL WICHE
Dinsdag 30 september, MAASTRICHT - Patrick Deckers, de routinier die de groentjes van MVV op sleeptouw moet nemen, werd vrijdag uit de selectie verwijderd door coach Jan van Deinsen. De voormalige speler van FC Eindhoven zat tijdens het duel met Helmond Sport doodleuk in een Maastrichtse kroeg en dook zijn bed in met een blauw oog. Bij FC Eindhoven werd hij enkele jaren geleden ontslagen omdat hij in een wedstrijd van het tweede elftal zijn geslachtsdelen aan het publiek liet zien.
Je kwam met Jeroen van Staveren en Sam Ysebaert te laat voor de sportmaaltijd. Coach Jan van -Deinsen smeet jullie daarop uit de selectie. Maar om dat nu -te vieren met een kroegentocht...?
'We zijn als kleine kinderen weggestuurd. De trainer liet ons eerst keurig mee eten. Maar bij de wedstrijdbespreking ontplofte hij. 'Jij, jij en jij. Opflikkeren!' Ik was zo kwaad dat ik absoluut geen zin had op de tribune te gaan zitten. Met Jeroen ben ik 's avonds op stap gegaan, met onze vriendinnen. Niet slim en niet goed te praten. Maar ik was helemaal opgefokt.'
Zo opgefokt dat je met een blauw oog in bed dook.
'Ik reageerde me af op een knul. Ook niet goed te praten, nee. Die jongen mepte meteen terug. Eigen schuld.'
Toch geen boze supporter?
'Nee, absoluut niet. Had niets met MVV te maken. Ik had het me makkelijk kunnen maken. Aan de boemel in Heerlen of zo. Maar ik ben niet schijnheilig. Dit is mijn stad en hier ga ik op stap.'
Thuis in Maastricht. En dan toch te laat.
'Eén minuutje maar. Eén minuutje! Ik moest wachten op de oppas voor mijn kleine. Ik laat mijn kind niet op de stoep staan. Bovendien moesten we een parkeerplek zoeken. Belachelijk om ons dan zo terug te pakken. Van Deinsen heeft niet eens uitleg gevraagd. Bovendien meet hij met twee maten. Voor de uitwedstrijd tegen TOP kwam een van de trainers ook te laat. En toen gebeurde er niets. Ze zijn me gewoon aan het zoeken.'
Of was dit de bekende druppel? In de voorbereiding ben je ook al eens uit het trainingskamp weggeglipt. Niet voor een boswandeling.
'Nou en? Dat heb ik tot nu toe bij elk trainingskamp gedaan. Zoiets gebeurt in de voetbalwereld. Maar in Maastricht ligt alles meteen op straat. Ik heb de schijn tegen en daar is niets aan te doen.'
De coach liep toch al niet weg met je. Je bent gehaald als de routinier die het elftal op sleeptouw moet nemen. Maar die hebben we nog niet gezien.
'Wat verwacht iedereen dan? Ik ben geen Zinedine Zidane. Van Deinsen verwijt me dat mijn instelling niet deugt. Dat ik niet topfit ben. Maar ik ben wél topfit. Ik ben alleen geen geboren leider. Sorry, ik kan mezelf niet veranderen.'
Hoe nu verder? Slikken of stikken?
'Ik weet het ook niet. Zaterdag heb ik met Sam en Jeroen op een bijveldje getraind. Een uur rondjes lopen. We mochten niet de kleedkamer binnen. Niet eens het spelershome. Ik bel straks de voorzitter op voor een gesprek.'
Komt het nog goed tussen jou en de chef ?
'Pffffffffffff. Van Deinsen wil zijn hachje redden over mijn rug. Dat hoef ik niet te pikken.'
Bron: Eindhovensdagblad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |