quote:Hij was die andere supporter natuurlijk
Op vrijdag 12 september 2003 23:58 schreef Stroef het volgende:
waar zat je ?
quote:Ach er zitten elke twee weken 3000 supp. in de Geusselt. Een mooi aantal voor een club die al driejaar lang weinig tot niets presteerd..
Op zaterdag 13 september 2003 00:00 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hij was die andere supporter natuurlijk
quote:Celebration Vak A, meestal..
Op vrijdag 12 september 2003 23:58 schreef Stroef het volgende:
waar zit je ?
quote:Vind ik ook hoor.
Op zaterdag 13 september 2003 00:23 schreef Afunados het volgende:[..]
Ach er zitten elke twee weken 3000 supp. in de Geusselt. Een mooi aantal voor een club die al driejaar lang weinig tot niets presteerd..
Maar de grootste oorzaak dat ik niet naar MVV ga kijken, is elke keer weer die beloftes die nooit waargemaakt worden.
"Volgend seizoen gaan er dingen veranderen, komen goeie spelers etc." En dan is het het volgend seizoen en dan gaat het nog slechter dan het jaar daarvoor.
En dan is het weer zoals nu van "na de winterstop gaat het beter".
Maar let op, ik kan nu al wel weer voorspellen dat het na de winter ook weer niet beter gaat.
Ik ben niet zo'n nepfan die alleen maar fan is van een team als ze winnen, maar MVV heeft mij gewoon te vaak teleurgesteld.
Ik moet wel zeggen dat ik een klein lichtpuntje zie in het feit dat al die gladjakkers die veel te lang de club in hun macht gehad hebben, er nu eindelijk uitgeflikkerd zijn.
Ik hoop zeker dat het toch weer een keer wat wordt, want een mooie club hoort gewoon bij een stad als Maastricht.
Als ze maar weer eens een béétje leuk team konden neerzetten, want ik vond het op zich altijd erg gezellig in de Geusselt in de tijd dat ik nog een seizoenskaart had (alweer een paar jaar geleden), maar op dit moment is het "gebraggel" me echt te erg.
quote:Dat is de enige keer dat ik het met MVV fans eens zal zijn!
Op zaterdag 13 september 2003 00:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Tijd voor FC Limburg???????????
NOOIT FC LIMBURG!!!
quote:Ik heb vertrouwen in het nieuwe bestuur. Ik denk dan ook dat er rond december écht een aardig elftal zal staan. Het bestuur oogt erg professioneel en is op de goede weg. Eindelijk is alle 'rotzooi' van de afgelopen jaren weg, zijn er geen schulden en is er een mooie sponsorruimte. Nu is het tijd voor de spelers en die komen 100% zeker aan..
Op zaterdag 13 september 2003 00:40 schreef StrayDog het volgende:[..]
Vind ik ook hoor.
Maar ik had er zelf op een gegeven moment echt genoeg van, elke keer dat gepruts aanzien, dan kijk ik liever naar een goeie 1e of hoofdklasser, dan zie je vaak voetbal op een hoger niveau dan in de Geusselt waar je ook nog een hoop geld voor neerlegt.Maar de grootste oorzaak dat ik niet naar MVV ga kijken, is elke keer weer die beloftes die nooit waargemaakt worden.
"Volgend seizoen gaan er dingen veranderen, komen goeie spelers etc." En dan is het het volgend seizoen en dan gaat het nog slechter dan het jaar daarvoor.
En dan is het weer zoals nu van "na de winterstop gaat het beter".
Maar let op, ik kan nu al wel weer voorspellen dat het na de winter ook weer niet beter gaat.Ik ben niet zo'n nepfan die alleen maar fan is van een team als ze winnen, maar MVV heeft mij gewoon te vaak teleurgesteld.
Ik moet wel zeggen dat ik een klein lichtpuntje zie in het feit dat al die gladjakkers die veel te lang de club in hun macht gehad hebben, er nu eindelijk uitgeflikkerd zijn.
Ik hoop zeker dat het toch weer een keer wat wordt, want een mooie club hoort gewoon bij een stad als Maastricht.
Als ze maar weer eens een béétje leuk team konden neerzetten, want ik vond het op zich altijd erg gezellig in de Geusselt in de tijd dat ik nog een seizoenskaart had (alweer een paar jaar geleden), maar op dit moment is het "gebraggel"me echt te erg.
Overigens denk ik dat er vele supp. dezelfde mening als jij hebben. Wanneer MVV zal presteren, zal de Geusselt aardig vollopen. Let maar eens op!
quote:Klopt als een bus hoor. Maastricht loopt alleen warm voor MVV als ze er wat van bakken, niet als ze met een veredeld Belgisch juniorenelftal onderin bivakkeren.
Op zaterdag 13 september 2003 11:41 schreef Afunados het volgende:[..]
Ik heb vertrouwen in het nieuwe bestuur. Ik denk dan ook dat er rond december écht een aardig elftal zal staan. Het bestuur oogt erg professioneel en is op de goede weg. Eindelijk is alle 'rotzooi' van de afgelopen jaren weg, zijn er geen schulden en is er een mooie sponsorruimte. Nu is het tijd voor de spelers en die komen 100% zeker aan..
Overigens denk ik dat er vele supp. dezelfde mening als jij hebben. Wanneer MVV zal presteren, zal de Geusselt aardig vollopen. Let maar eens op!
Komt wel goed met MVV hoor als ze volgend seizoen wat routine er bij kunnen halen.
quote:Toch maar FC Limburg? Kan er een goed team samengesteld worden ipv allemaal bagger
Op zaterdag 20 september 2003 10:46 schreef TheGHunter het volgende:
wanneer komen die versterkingen nu es, dit is gewoon n schande voor t Limburgs voetbal aan t worden
quote:Okee noem de basiself van FC Limburg dan maar es, kijken of je tot n goed elftal komt
Op zaterdag 20 september 2003 10:52 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Toch maar FC Limburg? Kan er een goed team samengesteld worden ipv allemaal bagger
quote:Kujovic
Op zaterdag 20 september 2003 10:55 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Okee noem de basiself van FC Limburg dan maar es, kijken of je tot n goed elftal komt
quote:Van mij mogen ze 'Oos Mvv-ke' opdoeken.De gemiddelde Limburger heeft het niet zo op Meeestrich maar dit is 3X niets.
Okee noem de basiself van FC Limburg dan maar es, kijken of je tot n goed elftal komt
quote:Ach qua niveau zullen ze er in de Eerste Divisie wel bij horen nu komen ze niet verder dan de zaterdag amateurs
[Dit bericht is gewijzigd door Martijn_77 op 20-09-2003 11:04]
quote:Na de winterstop moet er een elftal staan die kan strijden voor een periode. Men is nu echter druk bezig met scouting..
Op zaterdag 20 september 2003 10:46 schreef TheGHunter het volgende:
wanneer komen die versterkingen nu es, dit is gewoon n schande voor t Limburgs voetbal aan t worden
quote:Nee de gemiddelde Limburger niet, nee. De gemiddelde Nederlander gaat toch echt liever een dagje naar Maastricht en wedstrijd tegen MVV, dan naar R*da..
Op zaterdag 20 september 2003 11:00 schreef tisauch het volgende:[..]
Van mij mogen ze 'Oos Mvv-ke' opdoeken.De gemiddelde Limburger heeft het niet zo op Meeestrich maar dit is 3X niets.
Je kunt met krempel van daar de Story voor 1/2 jaar volschrijven.
quote:Bah, dat je er ook nog serieus op reageerd. Roda en clubliefde:
Op zaterdag 20 september 2003 11:00 schreef DarkShine het volgende:[..]
Kujovic
Sonkaya - Senden - Luypers - Filipovic
van Dessel - Sergio - van Dijk
Christiano - Anastasiou - Kone
quote:Clubliefde is er bij de fans zeker! Dat ons bestuur in FC Limburg wou opgaan betekent niet dat je iedereen over 1 kam moet scheren...
Op zaterdag 20 september 2003 11:03 schreef Afunados het volgende:[..]
Bah, dat je er ook nog serieus op reageerd. Roda en clubliefde:
quote:Dagje Maastricht gaan ze inderdaad liever heen. Voor het voetbal (en ook het stadion) komen ze liever naar Roda!
Op zaterdag 20 september 2003 11:02 schreef Afunados het volgende:[..]
Nee de gemiddelde Limburger niet, nee. De gemiddelde Nederlander gaat toch echt liever een dagje naar Maastricht en wedstrijd tegen MVV, dan naar R*da..
quote:Kan kloppen; feit blijft dat het zonder ons allang FCL zou zijn geweest..
Op zaterdag 20 september 2003 11:06 schreef DarkShine het volgende:Clubliefde is er bij de fans zeker! Dat ons bestuur in FC Limburg wou opgaan betekent niet dat je iedereen over 1 kam moet scheren...
quote:Dream on..
Dagje Maastricht gaan ze inderdaad liever heen. Voor het voetbal (en ook het stadion) komen ze liever naar Roda!
quote:Dagje Maastricht okee, maar voro t voetbal gaan die Hollanders toch echt terug naar Amsterdam om daar met hun 6 koters naar Ajax te gaan kijken.
Op zaterdag 20 september 2003 11:06 schreef DarkShine het volgende:[..]
Clubliefde is er bij de fans zeker! Dat ons bestuur in FC Limburg wou opgaan betekent niet dat je iedereen over 1 kam moet scheren...
[..]Dagje Maastricht gaan ze inderdaad liever heen. Voor het voetbal (en ook het stadion) komen ze liever naar Roda!
quote:Moeten we nu ook nog blij zijn dat jullie er nog steeds zijn?
Op zaterdag 20 september 2003 11:10 schreef Afunados het volgende:[..]
Kan kloppen; feit blijft dat het zonder ons allang FCL zou zijn geweest..
quote:Ons bestuur zou niet hebben doorgezet na de acties van ons. Feit is wel dat jullie er als 1ste uitgestapt zijn, omdat jullie een goeie toekomstvooruitzichten hadden...
Op zaterdag 20 september 2003 11:10 schreef Afunados het volgende:[..]
Kan kloppen; feit blijft dat het zonder ons allang FCL zou zijn geweest..
quote:Wie gaat er nu voor zijn plezier kijken naar een wedstrijd om de 17de plek van de GG-Divisie???
Op zaterdag 20 september 2003 11:10 schreef Afunados het volgende:
Dream on..
Word tijd dat je wekker afgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |