quote:Ik daag je uit om je fortuna shirtje + bijbehorende sjaal om te doen
Op donderdag 26 juni 2003 16:29 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ik naar een roda-wedstrijd
quote:worden die nog verkocht dan?
Op vrijdag 27 juni 2003 01:01 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Ik daag je uit om je fortuna shirtje + bijbehorende sjaal om te doen
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 10:37 schreef planethugo het volgende:
moet je me toch eens uitleggen hoe historische waarde verloren kan gaan
quote:Je 1e post in dit topic, heeft erg veel met MVV te maken ook.
Op donderdag 26 juni 2003 09:44 schreef dolle_hond het volgende:[..]
wat duurt het toch lang voordat jouw vingers worden gebroken...........
* popcorn /chips, cola/bier etc pakt *
quote:* en meteen het stadion uitgeschopt wordt*
Op vrijdag 27 juni 2003 11:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
He, een Limburgse rel.* popcorn /chips, cola/bier etc pakt *
quote:nah. Ik zit achter de computer.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:04 schreef dolle_hond het volgende:[..]
* en meteen het stadion uitgeschopt wordt*
quote:Maar die was niet geheel off-topic, omdat het een reaktie was op zijn post. Het was niet eens anti-Roda, maar puur op de persoon bedoeld (en dus niet als dreigement of zo, meer als verzuchting)
Op vrijdag 27 juni 2003 11:54 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Je 1e post in dit topic, heeft erg veel met MVV te maken ook.
quote:je moet jezelf niet verwarren met anderen
Op vrijdag 27 juni 2003 12:04 schreef dolle_hond het volgende:[..]
* en meteen het stadion uitgeschopt wordt*
10/7/2003 10:11
Het lijkt een grap, of tenminste een onrealistisch voornemen: MVV dat een samenwerkingsverband wil met Manchester United. Toch lijkt men in Maastricht uiterst serieus.
Het plan werd geboren uit het feit dat Vodafone - dat een hoofdkantoor heeft in Maastricht - kandidaat is om de MVV-shirts te gaan sieren. En aangezien de telefoongigant ook op de shirts van Man United staat, werd de link gauw gelegd. Bovendien heeft de club al zes jaar een vorm van samenwerking met FC Antwerp, en dat gaat goed.
Volgens De Limburger was bestuurslid technische zaken Nico Jongen woensdag 'naar verluidt' al in Manchester, om met vertegenwoordigers van United te praten over een mogelijke vorm van samenwerking.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:26 schreef Afunados het volgende:
MVV wil samenwerken met Man United10/7/2003 10:11
Het lijkt een grap, of tenminste een onrealistisch voornemen: MVV dat een samenwerkingsverband wil met Manchester United. Toch lijkt men in Maastricht uiterst serieus.
Het plan werd geboren uit het feit dat Vodafone - dat een hoofdkantoor heeft in Maastricht - kandidaat is om de MVV-shirts te gaan sieren. En aangezien de telefoongigant ook op de shirts van Man United staat, werd de link gauw gelegd. Bovendien heeft de club al zes jaar een vorm van samenwerking met FC Antwerp, en dat gaat goed.Volgens De Limburger was bestuurslid technische zaken Nico Jongen woensdag 'naar verluidt' al in Manchester, om met vertegenwoordigers van United te praten over een mogelijke vorm van samenwerking.
quote:Ik heb symphatie voor die club uit Maastricht maar dat zou weleens om kunnen slaan
Op donderdag 10 juli 2003 10:26 schreef Afunados het volgende:
MVV wil samenwerken met Man United10/7/2003 10:11
Het plan werd geboren uit het feit dat Vodafone - dat een hoofdkantoor heeft in Maastricht - kandidaat is om de MVV-shirts te gaan sieren. En aangezien de telefoongigant ook op de shirts van Man United staat, werd de link gauw gelegd. Bovendien heeft de club al zes jaar een vorm van samenwerking met FC Antwerp, en dat gaat goed.Volgens De Limburger was bestuurslid technische zaken Nico Jongen woensdag 'naar verluidt' al in Manchester, om met vertegenwoordigers van United te praten over een mogelijke vorm van samenwerking.
Wat Vodafone betreft; vele bronnen bevestigen dat Vodafone hoofdsponsor van MVV gaat worden. Er zal dan een topman van Vodafone in het bestuur komen te zitten.
We zijn weer op de goede weg: (goed) bestuur is gevormd, waarschijnlijk nieuwe, aantrekkelijke sponsor en er wordt inmiddels geld ingezameld voor nieuwe spelers(teller staat inmiddels op 300.000).
Ben benieuwd de komende dagen/weken!
quote:Inderdaad je blijft er om lachen
Op donderdag 10 juli 2003 19:26 schreef planethugo het volgende:
MVV
Dikgedrukt promoveert naar de HCE, FC Volendam en FC Groningen degraderen.... MVV toch op een keurige 8ste plaats...
quote:Kun jij hier niet eens wegblijven?
Op vrijdag 11 juli 2003 00:31 schreef Kaalhei het volgende:
Kunnen jullie niet eens failliet gaan?
Het wordt zo langdradig................
quote:GVD,Tering Deckers!
Op vrijdag 11 juli 2003 16:15 schreef Afunados het volgende:
Patrick Deckers(FC Den Bosch) naar MVV. Dit wordt vanavond officieel bekendgemaakt.
quote:Zeg, zo ga je niet met je oud=spelers om, hé..
Op vrijdag 11 juli 2003 16:15 schreef DutchGooner het volgende:[..]
GVD,Tering Deckers!
Nee, kan het wel begrijpen hoor. Maargoed hij wou graag terug naar Maastricht, dus zodoende..
quote:niets ten nadele voor MVV hoor maar je weet wel waarom ik dit zeg,heb het al eens uitgelegd
Op vrijdag 11 juli 2003 16:17 schreef Afunados het volgende:[..]
Zeg, zo ga je niet met je oud=spelers om, hé..
Nee, kan het wel begrijpen hoor. Maargoed hij wou graag terug naar Maastricht, dus zodoende..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |