quote:*met open mond naar heer Sports staart
Op donderdag 19 juni 2003 12:11 schreef SportsIllustrated het volgende:
Sir Francis Bacon?
hoe kon ie dat nou weten?
Antropologie voor beginners 5d: de Brit
De Brit is een merkwaardig wezen. Ten eerste zullen zeer weinigen zichzelf een Brit noemen: doorgaans prefereert men Engelsman, Schot, of Welshman.
De Britten zijn verder hierin uniek, dat zij waarschijnlijk het enige volk ter wereld zijn waarvan de omringende staten vermoeden dat alle mannen er homosexueel zijn, en desondanks vrijwel altijd alle oorlogen weten te winnen, ook tegen onbetwijfelbaar heterosexuele volkeren als de Duitsers.
Britten hebben een hekel aan Fransen (die alleen van de Britten kunnen winnen als ze geleid worden door een vrouw), Duitsers (beesten zijn het), Amerikanen (die verlagen alles tot hun eigen niveau), en Ieren. Ook Indiers, negers, en Arabieren zijn natuurlijk niet up to the standard of excellence.
Britten kunnen heel goed schrijven, en zijn doorgaans erg grappig.
Aangezien de hoogtijdagen van de Britten achter ons liggen, zijn veel foto's van hun kopstukken in zwart-wit. Op kleurenfoto's en schilderijen zijn zij te herkennen aan hun onomschrijfbare teint, en een blik die het midden houdt tussen sereniteit, stoicisme, en buldoggenberusting.
Voorbeeldopgave:
Wie is deze beroemde Brit, voorvader van een andere beroemde Brit?
Kom ik uit op: the Duke of Marlborough
quote:Dan beschikt u over een beter scherm dan het mijne.
Op donderdag 19 juni 2003 12:25 schreef ABC-tje het volgende:
Als ik ff goed kijk zie ik een paar letters onder in het plaatje staan. Dan ff verder denken.Kom ik uit op: the Duke of Marlborough
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 19-06-2003 12:55]
quote:Pas maar op dat het er niet af valt dan.
Op donderdag 19 juni 2003 12:53 schreef SportsIllustrated het volgende:
AARGH! Het ligt op het puntje van mijn tong.
quote:Dat dan weer wel.
Fransman?
Ik zeg Zola.
quote:phew, de dreiging van herdersmat is van de baan. Het is niet Zola. Ook niet een van de broertjes.
Op donderdag 19 juni 2003 12:56 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het is denk ik of Zola, of een van de broertjes Goncourt.Ik zeg Zola.
quote:Uitvinder was meneer niet. Jurist van opleiding wellicht wel, maar dat is minder relevant voor zijn vermelding in dit topic.
Op donderdag 19 juni 2003 13:22 schreef Gellius het volgende:
Jurist? Uitvinder?
quote:Juist, mijn gedachten gingen ook in die richting.
Op donderdag 19 juni 2003 13:29 schreef SportsIllustrated het volgende:
Heeft meneer desondanks iets met de Dreyfus-affaire te maken?
quote:Voor zeker, hij was.
Op donderdag 19 juni 2003 13:36 schreef Gellius het volgende:
Politieker dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |