quote:Jij kan geen eens lezen
Op donderdag 19 juni 2003 16:36 schreef qbus het volgende:[..]
Gore noob nog wel!
Uiteindelijk doe ik precies hetzelfde examen als alle andere VWO'ers dus waar je de term "noob" vandaan haalt ?
Nogmaals: Ik zit helemaal niet te wachten op jaloers, gefrustreerd gezeik over "rijkeluiskindjes".
Reageer on topic of reageer gewoon niet.
![]()
quote:Wat bazel je nou
Op donderdag 19 juni 2003 16:43 schreef The_Duce het volgende:[..]
Jij kan geen eens lezen
quote:Je bent gefrustreerd als je in één jaar je diploma haalt en op de uni overkomt als een gore n00b .....................
Op donderdag 19 juni 2003 16:44 schreef qbus het volgende:[..]
Wat bazel je nou
quote:Goed,
Op donderdag 19 juni 2003 16:46 schreef The_Duce het volgende:[..]
Je bent gefrustreerd als je in één jaar je diploma haalt en op de uni overkomt als een gore n00b .....................
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 19-06-2003 16:47]
Je hoeft dus niet perse naar Lusac ofzo meeste ROC's hebben dit ook en je bent STUKKEN goedkoper uit.
Je moet er wel hard voor leren, vooral als je in de 5e op VWO niks gedaan hebt
quote:OK, doe het gewoon in 2 jaar dan Luzac aangezien je daar gewoon alles zo vreemd leert dat je het eerste jaar van uni niet haalt.
Op donderdag 19 juni 2003 16:46 schreef qbus het volgende:[..]
Goed,
Vertel!
quote:Bij ons bied het ROC alleen 2 jarige trajecten aan en daar heb ik geen zin meer in.
Op donderdag 19 juni 2003 16:46 schreef Theoden het volgende:
Ik heb dit jaar gewoon via ROC gehaald daar was het ook mogelijk in oude stijl nog.Je hoeft dus niet perse naar Lusac ofzo meeste ROC's hebben dit ook en je bent STUKKEN goedkoper uit.
Je moet er wel hard voor leren, vooral als je in de 5e op VWO niks gedaan hebt
quote:Vreemd leert
Op donderdag 19 juni 2003 16:48 schreef The_Duce het volgende:[..]
OK, doe het gewoon in 2 jaar dan Luzac aangezien je daar gewoon alles zo vreemd leert dat je het eerste jaar van uni niet haalt.
Kun je jezelf even nader verklaren ?
quote:Vreemd: lees anders. Als je eerste 1 jaar in 1 jaar doet en plotseling 2 jaar in 1 jaar .... is dat wel wat anders.
Op donderdag 19 juni 2003 16:50 schreef qbus het volgende:[..]
Vreemd leert
Kun je jezelf even nader verklaren ?
quote:Verander alsjeblieft je signature.....
Op donderdag 19 juni 2003 16:52 schreef The_Duce het volgende:[..]
Vreemd: lees anders. Als je eerste 1 jaar in 1 jaar doet en plotseling 2 jaar in 1 jaar .... is dat wel wat anders.
Op het luzac moet je 6 dagen in de week naar school van 9:00 s'ochtends tot 18:00 s'avonds. Verder heb je nauwelijks vakantie. Als je nou even heel goed je hersentjes gebruikt snap je dat iemand bijna dubbel zo hard werkt. Bovendien is het nutteloze studiehuis er flink afgeslankt zodat je ook geen onnodige tijd verdoet aan bullshit.
Een VWO-examen=een VWO-examen= de normering voor de uni.
Kunnen we dan nu weer on topic ?
quote:Zeker de folder gelezen: BULL SHIT
Op donderdag 19 juni 2003 16:57 schreef qbus het volgende:[..]
Verander alsjeblieft je signature.....
Op het luzac moet je 6 dagen in de week naar school van 9:00 s'ochtends tot 18:00 s'avonds. Verder heb je nauwelijks vakantie. Als je nou even heel goed je hersentjes gebruikt snap je dat iemand bijna dubbel zo hard werkt. Bovendien is het nutteloze studiehuis er flink afgeslankt zodat je ook geen onnodige tijd verdoet aan bullshit.
Een VWO-examen=een VWO-examen= de normering voor de uni.
Kunnen we dan nu weer on topic ?
quote:Dag "Sigmund"
Op donderdag 19 juni 2003 16:59 schreef The_Duce het volgende:[..]
Zeker de folder gelezen: BULL SHIT
quote:Een extra jaartje Luzac zou jou ook geen kwaad doen denk ik!
Op donderdag 19 juni 2003 17:01 schreef The_Duce het volgende:[..]
quote:Ben met een 7,4 voor mijn VWO geslaagd vorige week en Sigmund Freud : duh
Op donderdag 19 juni 2003 17:06 schreef qbus het volgende:[..]
Een extra jaartje Luzac zou jou ook geen kwaad doen denk ik!
quote:Ik zoek mensen die ook op het luzac gezeten hebben en mij er wat over kunnen vertellen. Geen gezeik over "2 jaar in 1=onmogelijik" en "diploma'tje kopen". Want dat is gewoon dikke Bullshit!
Op donderdag 19 juni 2003 17:09 schreef The_Duce het volgende:[..]
Ben met een 7,4 voor mijn VWO geslaagd vorige week
quote:Die vind je niet en daarom reageer ik
Op donderdag 19 juni 2003 17:14 schreef qbus het volgende:[..]
Ik zoek mensen die ook op het luzac gezeten hebben en mij er wat over kunnen vertellen. Geen gezeik over "2 jaar in 1=onmogelijik" en "diploma'tje kopen". Want dat is gewoon dikke Bullshit!
quote:Dat is fijn voor je.
Op donderdag 19 juni 2003 17:17 schreef The_Duce het volgende:[..]
Die vind je niet en daarom reageer ik
en natuurlijk om je leven zuurder te maken dan die nu al is. Want om op deze leeftijd Luzac te gaan doen noem ik tamelijk wanhopig
En terwijl jij je in je eentje zit af te rukken op je met veel zweten en slijmen behaalde eindexamen gaan we hier weer fijn ON topic
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:22 schreef qbus het volgende:[..]
Dat is fijn voor je.
En terwijl jij je in je eentje zit af te rukken op je met veel zweten en slijmen behaalde eindexamen gaan we hier weer fijn ON topic
quote:Over het algemeen gezien bijzonder aardige mensen, maar ook wel veelal die te lui waren voor openbaar onderwijs en dus inderdaad een "diploma kochten". Deze mensen haalden het dan ook veelal niet.
Op donderdag 19 juni 2003 16:08 schreef qbus het volgende:[..]
Wat voor soort mensen zaten er over het algemeen ?
quote:Kijk, daar kan ik wat mee
Op donderdag 19 juni 2003 18:40 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Over het algemeen gezien bijzonder aardige mensen, maar ook wel veelal die te lui waren voor openbaar onderwijs en dus inderdaad een "diploma kochten". Deze mensen haalden het dan ook veelal niet.
Nouja, ik heb me er in elk geval wel vermaakt. Maar goed, je moet het net treffen natuurlijk bij wie je (bij welke vakken ook nog) in de klas komt. En niet teveel in hokjes denken want het zijn allemaal mensen en er zitten altijd wel wat leuke bij
Ik moest het wel in een jaar doen want de tweede fase kwam we aan en daar hak dus helemaal geen zin aan. Heb als extra vak voor de VWO wiskunde a er bijgenomen (echt een eitje als je B al hebt) en ben eigenlijk zo met de rest meegehobbelt. Met leuke cijfers het examen VWO gehaald en zit nu na mijn P in een jaar te hebben gehaald vrolijk in het tweede jaar WB op de UT.
tatata
Dus ik zou het gewoon doen. Dat hard werken valt ook wel mee, want op de helft van 6 VWO beginnen ze al met de herhaling uit 5 VWO enzo.. goed te doen dus
suc6
quote:Oke dan
Op vrijdag 20 juni 2003 14:46 schreef Sigmund_Freud het volgende:
heb na 5 HAVO 5 & 6 VWO in een keer gedaan. Maar dan gewoon op mijn eigen school ! Ja dat mocht ik doen omdat ik de HAVO met hele hoge cijfers had gehaald. (had ook tot de 4de VWO gedaan alleen was ik toen nog niet zo lief dat ze me daar liever zagen gaan als komen)Ik moest het wel in een jaar doen want de tweede fase kwam we aan en daar hak dus helemaal geen zin aan. Heb als extra vak voor de VWO wiskunde a er bijgenomen (echt een eitje als je B al hebt) en ben eigenlijk zo met de rest meegehobbelt. Met leuke cijfers het examen VWO gehaald en zit nu na mijn P in een jaar te hebben gehaald vrolijk in het tweede jaar WB op de UT.
tatata
Dus ik zou het gewoon doen. Dat hard werken valt ook wel mee, want op de helft van 6 VWO beginnen ze al met de herhaling uit 5 VWO enzo.. goed te doen dus
suc6
Wij geven jou onze ervaringen met mensen van het Luzac. Helaas zijn dat niet de dingen die jij wilt horen dus begin je meteen te lullen over dat we on-topic moeten blijven.
Ik snap dat je niet iedereen over een kam kunt scheren en dat niet iedereen op het Luzac rijke ouders heeft en het niet haalt op de uni.
Misschien zou je toch je oogkleppen eens af moeten doen en accepteren dat het Luzac ook minder positieve kanten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |