abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11209789
Roseanne is volgens mij wel het toppunt van het geven van een slecht voorbeeld aan de huidige generatie.

wat men te zien krijgt is een stel veel te dikke extreem lelijke mensen die elkaar non-stop afzeiken en proberen te bewijzen dat vet eten en niet sporten ook leuk kan zijn.

Ofwel mensen (lees huisvrouwen en jongeren) gaan dus denken dat als zo'n zwijn op tv kan komen dat het dus wel goed is als je niks meer aan je lichaam doet en gewoon moddervet wordt.

Dit zal dus resulteren in een wereld vol vadsige, lelijke en ongezonde mensen.

Ofwel ik vind dus dat roseanne onze maatschappij naar de kl*te helpt !!

btw het gaat nu weer verder voor de mensen die aan 't kijken waren

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_11209817
Omdat ze humor heeft en precies laat zien hoe het niet moet
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 19 juni 2003 @ 01:10:12 #3
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_11209885
Ik irriteer me dood aan die narcist
It's a jeepthing....you wouldn't understand
pi_11209893
lekker subtiel weer
pi_11209902
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:05 schreef GWD het volgende:
Roseanne is volgens mij wel het toppunt van het geven van een slecht voorbeeld aan de huidige generatie.
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ok, het is een serie (verzonnen en gespeelt enzo) maar ze geven in mijn opinie echt geen verkeerd voorbeeld over opvoeden.
Ik vind het geweldige ouders! Pedagogisch verantwoord maar met een belangrijke dosis humor en vaak een spiegel voortzettend.
pi_11210009
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:11 schreef lily het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ok, het is een serie (verzonnen en gespeelt enzo) maar ze geven in mijn opinie echt geen verkeerd voorbeeld over opvoeden.
Ik vind het geweldige ouders! Pedagogisch verantwoord maar met een belangrijke dosis humor en vaak een spiegel voortzettend.

Maar ze zijn dik en lelijk en zeiken hun kinderen non-stop af...daluk gaat iedereen denken dat dat normaal is
pi_11210019
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:10 schreef Spandexus het volgende:
Ik irriteer me dood aan die narcist
roseanne is een vrouw hoor
pi_11210359
quote:
Maar ze zijn dik en lelijk en zeiken hun kinderen non-stop af...daluk gaat iedereen denken dat dat normaal is
is dat niet zo dan?
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O ^) _O_ :W ^O^ :? (8> :Y) :Z ;( B-) :z }> :X :O *) :{ O-) | :( 8-) *; :Y :N :@ 8)7 , het zijn smilies... niet mn vriendjes.. behalve :) die is wel liev
ik hou van Fisher o/
pi_11210368
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:11 schreef lily het volgende:

[..]

humor? in Roseanne? waar
pi_11210414
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:18 schreef GWD het volgende:

[..]

nou ja, dik en lelijk zijn is in ieder geval geen reden om mensen te beschuldigen van slechte opvoeding... das 1.

2. Ze zeiken hun kinderen ook (imo) niet af...ze voeden ze op in een vorm van humor, liefde! en zelfreflectie gegoten... dat is heel goed....

pi_11210422
dan mag Married With Children zeker ook weg. Die geven nog beter het slechte voorbeeld
pi_11210431
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:50 schreef athlonkmf het volgende:
dan mag Married With Children zeker ook weg. Die geven nog beter het slechte voorbeeld
das toch weer wat anders ja...
pi_11210440
niet te vergeten dat we het uiterraard over TV hebben en geen real life (hoewel er zeker overeenkomsten zijn...)
pi_11210450
en the simpsons dan?
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O ^) _O_ :W ^O^ :? (8> :Y) :Z ;( B-) :z }> :X :O *) :{ O-) | :( 8-) *; :Y :N :@ 8)7 , het zijn smilies... niet mn vriendjes.. behalve :) die is wel liev
ik hou van Fisher o/
pi_11210530
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 01:52 schreef Markz0r het volgende:
en the simpsons dan?
dat heb ik eigenlijk nog nooit echt gezien (animatie bedacht door een stelletje ouwehoeren volgens mij) niks mis mee trouwens...
pi_11210635
maar als het verkeerd opgevat wordt...
nahjah zelfde voorbeeld als rosanne...
het is alleen maar tv
ik hou van Fisher o/
pi_11210655
En Southpark?
pi_11210676
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 02:11 schreef NightH4wk het volgende:
En Southpark?
dat neemt toch zeker niemand serieus! Dat is puur vermaak!
pi_11210678
B&B is veeeel beter als voorbeeld. Daar heeft iedereen het tenminste met iedereen gedaan... (of is dat zo in elke soap?)
pi_11210683
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 02:13 schreef Eiggodkrahs het volgende:
B&B is veeeel beter als voorbeeld. Daar heeft iedereen het tenminste met iedereen gedaan... (of is dat zo in elke soap?)
wat is B&B?
pi_11210697
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 02:13 schreef lily het volgende:

[..]

wat is B&B?

The bold & the beautiful
pi_11210730
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 02:15 schreef Eiggodkrahs het volgende:

[..]

The bold & the beautiful

ah ok
pi_11210737
Die harde humor is juist heeeeeeeeeeeerlijk.
Echt geweldig.

Ik ben benieuwd wanneer Grace under fire weer komt, die kan ook zo lekker sadistisch zijn.

Heerlijk, harde humor.

donderdag 19 juni 2003 @ 02:22:01 #24
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_11210749
Ik vind dat typische jaren 80 sfeertje in die vroege afleveringen wel leuk. De latere afleveringen zijn niet zo veel aan.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_11211011
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 02:19 schreef Cici het volgende:
Die harde humor is juist heeeeeeeeeeeerlijk.
Echt geweldig.

Ik ben benieuwd wanneer Grace under fire weer komt, die kan ook zo lekker sadistisch zijn.

Heerlijk, harde humor.

Grace under fire is imho dan wel weer zeer leuk, alleen dat is van een compleet andere genre dan roseanne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')