wat men te zien krijgt is een stel veel te dikke extreem lelijke mensen die elkaar non-stop afzeiken en proberen te bewijzen dat vet eten en niet sporten ook leuk kan zijn.
Ofwel mensen (lees huisvrouwen en jongeren) gaan dus denken dat als zo'n zwijn op tv kan komen dat het dus wel goed is als je niks meer aan je lichaam doet en gewoon moddervet wordt.
Dit zal dus resulteren in een wereld vol vadsige, lelijke en ongezonde mensen.
Ofwel ik vind dus dat roseanne onze maatschappij naar de kl*te helpt !!
btw het gaat nu weer verder voor de mensen die aan 't kijken waren
quote:Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ok, het is een serie (verzonnen en gespeelt enzo) maar ze geven in mijn opinie echt geen verkeerd voorbeeld over opvoeden.
Op donderdag 19 juni 2003 01:05 schreef GWD het volgende:
Roseanne is volgens mij wel het toppunt van het geven van een slecht voorbeeld aan de huidige generatie.
quote:Maar ze zijn dik en lelijk en zeiken hun kinderen non-stop af...daluk gaat iedereen denken dat dat normaal is
Op donderdag 19 juni 2003 01:11 schreef lily het volgende:[..]
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ok, het is een serie (verzonnen en gespeelt enzo) maar ze geven in mijn opinie echt geen verkeerd voorbeeld over opvoeden.
Ik vind het geweldige ouders! Pedagogisch verantwoord maar met een belangrijke dosis humor en vaak een spiegel voortzettend.
quote:roseanne is een vrouw hoor
Op donderdag 19 juni 2003 01:10 schreef Spandexus het volgende:
Ik irriteer me dood aan die narcist
quote:is dat niet zo dan?
Maar ze zijn dik en lelijk en zeiken hun kinderen non-stop af...daluk gaat iedereen denken dat dat normaal is
quote:humor? in Roseanne? waar
Op donderdag 19 juni 2003 01:11 schreef lily het volgende:[..]
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Ok, het is een serie (verzonnen en gespeelt enzo) maar ze geven in mijn opinie echt geen verkeerd voorbeeld over opvoeden.
Ik vind het geweldige ouders! Pedagogisch verantwoord maar met een belangrijke dosis humor en vaak een spiegel voortzettend.
quote:nou ja, dik en lelijk zijn is in ieder geval geen reden om mensen te beschuldigen van slechte opvoeding... das 1.
Op donderdag 19 juni 2003 01:18 schreef GWD het volgende:[..]
Maar ze zijn dik en lelijk en zeiken hun kinderen non-stop af...daluk gaat iedereen denken dat dat normaal is
2. Ze zeiken hun kinderen ook (imo) niet af...ze voeden ze op in een vorm van humor, liefde! en zelfreflectie gegoten... dat is heel goed....
quote:das toch weer wat anders ja...
Op donderdag 19 juni 2003 01:50 schreef athlonkmf het volgende:
dan mag Married With Children zeker ook weg. Die geven nog beter het slechte voorbeeld
quote:dat heb ik eigenlijk nog nooit echt gezien (animatie bedacht door een stelletje ouwehoeren volgens mij) niks mis mee trouwens...
Op donderdag 19 juni 2003 01:52 schreef Markz0r het volgende:
en the simpsons dan?
quote:dat neemt toch zeker niemand serieus! Dat is puur vermaak!
Op donderdag 19 juni 2003 02:11 schreef NightH4wk het volgende:
En Southpark?
quote:wat is B&B?
Op donderdag 19 juni 2003 02:13 schreef Eiggodkrahs het volgende:
B&B is veeeel beter als voorbeeld. Daar heeft iedereen het tenminste met iedereen gedaan... (of is dat zo in elke soap?)
quote:The bold & the beautiful
Op donderdag 19 juni 2003 02:13 schreef lily het volgende:[..]
wat is B&B?
quote:ah ok
Op donderdag 19 juni 2003 02:15 schreef Eiggodkrahs het volgende:[..]
The bold & the beautiful
Ik ben benieuwd wanneer Grace under fire weer komt, die kan ook zo lekker sadistisch zijn.
Heerlijk, harde humor.
quote:Grace under fire is imho dan wel weer zeer leuk, alleen dat is van een compleet andere genre dan roseanne
Op donderdag 19 juni 2003 02:19 schreef Cici het volgende:
Die harde humor is juist heeeeeeeeeeeerlijk.
Echt geweldig.Ik ben benieuwd wanneer Grace under fire weer komt, die kan ook zo lekker sadistisch zijn.
Heerlijk, harde humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |