quote:Liever allemaal in de lucht
Op donderdag 19 juni 2003 00:53 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
Ik zie er weleens een hoor...
Beter 10 Tweakers in de lucht, dan 1 de hand
(whehehe, wat dubbelzinnig)
quote:Een (schrik niet) Officieële Waarschuwing.
Op donderdag 19 juni 2003 00:54 schreef static het volgende:[..]
wtf is een ow?
Een officieële dus he!
-disclaimer: Tweakers make the world go round-
quote:Ben jij lekker?
Op donderdag 19 juni 2003 00:54 schreef Breuls het volgende:[..]
Ik tel zeker weer niet mee
quote:Leipo666 is okay!
Op donderdag 19 juni 2003 00:54 schreef Leipo666 het volgende:
leuk om te zien hoe iedereen (zelfs de modjes) lopen te zeiken op tweakers.ik kom zelf op beide forums en ben op tweakers altijd goed geholpen (zolang ik niet met vragen kwam die al tig keer gesteld zijn of echt dom zijn) en JA eerst ff de search gebruiken bij tweakers leverd al zeer veel op wat bruikbaar is, anders gooien ze echt niet zomaar je topic op slot.
en de modjes hier zijn eigenlijk wel schijnheilig bezig: de crew van tweakers maakt het mooi wel mogelijk dat dit forum draaiende gehouden wordt!
quote:Jij bent stiekum een lekker wijf?
Op donderdag 19 juni 2003 00:54 schreef Breuls het volgende:[..]
Ik tel zeker weer niet mee
pwahahahahaha, wat een kutforum die tweakers!
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 00:54 schreef Vibromass het volgende:[..]
wat een feest
quote:Misschien kunnen ze dat op GoT wel ff fixen voor ons
Op donderdag 19 juni 2003 00:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, het zou leuk geweest zijn.
quote:Oei dat zijn nog eens sluitposten zeg..
Op donderdag 19 juni 2003 00:27 schreef SunChaser het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/771745
[..]
Sorry, Static, dit is een eigen topic waard
quote:Op mijn GOT-account
Op donderdag 19 juni 2003 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
. Vibromass
.
Waar is je icon...
quote:Modjes zijn ook users..
(zelfs de modjes)
quote:Je kan trouwens ook gewoon een mailtje krijgen van een mod, dat je postgedrag niet okay is.
Op donderdag 19 juni 2003 00:55 schreef Tijn het volgende:
Een (schrik niet) Officieële Waarschuwing.Een officieële dus he!
Maar das dan weer geen OW. Ofzo.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 00:56 schreef laffer het volgende:
You are banned laffer_de echte forever
(Interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)pwahahahahaha, wat een kutforum die tweakers!
quote:Daar zijn we ze ook heel dankbaar voor. Maar we kunnen hun beleid toch wel kut vinden?
leuk om te zien hoe iedereen (zelfs de modjes) lopen te zeiken op tweakers.ik kom zelf op beide forums en ben op tweakers altijd goed geholpen (zolang ik niet met vragen kwam die al tig keer gesteld zijn of echt dom zijn) en JA eerst ff de search gebruiken bij tweakers leverd al zeer veel op wat bruikbaar is, anders gooien ze echt niet zomaar je topic op slot.
en de modjes hier zijn eigenlijk wel schijnheilig bezig: de crew van tweakers maakt het mooi wel mogelijk dat dit forum draaiende gehouden wordt!
-disclaimer- Hypothetisch natuurlijk. Want iedereen weet dat het beleid van tweakers allesbehalve kut is. Static is gewoon een lui varken. Etc.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 00:56 schreef laffer het volgende:
You are banned laffer_de echte forever
(Interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)pwahahahahaha, wat een kutforum die tweakers!
-disclaimer: mijn arm is steeds bruiner aan het worden-disclaimer
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 00:57 schreef Vibromass het volgende:[..]
Op mijn GOT-account
quote:Een wat?
Op donderdag 19 juni 2003 00:54 schreef WattaFakka het volgende:Ja vraag maar aan bemiddelaar...
quote:Ja, grafisch gezien zoiets:
Op donderdag 19 juni 2003 00:58 schreef Flaman het volgende:
gaat dit weer zon nerds vs. trailerpark trash topic worden?
vs.
quote:Misschien op serieuze fora zoals Ars Technica, toch niet bij die amateurs
Op donderdag 19 juni 2003 00:58 schreef bolivian het volgende:
OK dan.
Als je PC aan gort is, wie is dan de eerste die je belt? Juist, dat neefje/buurjoch/broertje die *wel* weet hoe dat ding weer aan de praat gebracht moet worden. En ja, het spijt me zeer, maar de kans is groot dat dat dan een 'tweaker' is.
No offence, maar voordat je een zgn. tweaker de grond in trapt, sta er even bij stil of hij [of zij, het kan echt!] misschien ook actief is op zulke fora.
Alle topics die hij ooit opende met zijn nieuwe statickloon zijn gesloten
Het antwoord op je probleem is trouwens hier te vinden.
quote:Daar weet jij helemaal niks van
Op donderdag 19 juni 2003 00:47 schreef R4NCOR het volgende:[..]
weet je wie zuigt? je moeder
quote:En dan vraag je het op Tweakers en dan krijg je 30 verschillende antwoorden waarvan meer dan de helft niet klopt..
OK dan.
Als je PC aan gort is, wie is dan de eerste die je belt? Juist, dat neefje/buurjoch/broertje die *wel* weet hoe dat ding weer aan de praat gebracht moet worden. En ja, het spijt me zeer, maar de kans is groot dat dat dan een 'tweaker' is.
No offence, maar voordat je een zgn. tweaker de grond in trapt, sta er even bij stil of hij [of zij, het kan echt!] misschien ook actief is op zulke fora.
quote:Natuurlijk niet.
OK dan.
Dan bel ik Tijn
.
En dan zegt Tijn 'IR, je kan de grafkanker krijgen'. En dan doet m'n computer het nog niet, maar dan heb ik wel gelachen met hem. En dat zou met een tweaker niet gebeurd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |