Temperatuur opmeten is hier "pieper doen" omdat wij een thermometer hebben die piept als ie klaar is.
Sinds kort zeg damien gelukkig " telefoon" maar dat was eerst de "falleeloon"
Oja en Duncan zijn kleine broertje heeft de eerste week "buikebaby" geheten. Omdat hij dus in mijn buik gezeten had.
Ook is er al 1 keer gevraagd of de baby weer terug in mijn buik ging.
quote:jup, idd
Op donderdag 19 juni 2003 16:38 schreef Toeps het volgende:[..]
Wat leuk! Dat deed mijn broertje ook! Trotodil, toetje inderdaad (Mama, mag it een toetje? Ja hoor, daar kwamen wij weer met de danoontjes... Nee! Eentje uit de toetjestrommel!), trut in plaats van kruk, tlein tlein tleutertje was ook altijd een leuk liedje om te zingen, en natuurlijk lopen er tippen in de wei...
![]()
![]()
Yoghurt dus
ik
tja zijn er wel meer maar k kom er zo niet op
quote:der zijn zoveel mensen die dat zeggen, is niet echt apart
Op vrijdag 20 juni 2003 17:08 schreef DevilsNight83 het volgende:
Valt me op dat nog niemand weps ---> wesp heeft gezegd. Ik hoor dat zo vaak van mensen, soms verspreek ik me ook nog wel op die kutbeestjes![]()
Vraag me niet hoe ik erop kwam
tam worden
dampelen! ![]()
hoe ze er aan komt weet ik ook niet
quote:Waar staat dan dat het apart moet zijn
Op vrijdag 20 juni 2003 19:51 schreef Sylvana het volgende:[..]
der zijn zoveel mensen die dat zeggen, is niet echt apart
sylvy - sjpele (zusje)
bart - zef (ik)
riel - kekke (broer)
yorick - dirix (broertje)
annelies - nakkie (ma)
![]()
tjsa...
quote:Nou, eigenlijk niet; ik kan de R niet goed uitspreken. Wel vervelend als je er 2 van in je naam hebt en in combinatie met de G 3x in je adres...
Op donderdag 19 juni 2003 17:24 schreef Sylvana het volgende:[..]
jup, idd
eigenlijk best wel jammer dat ik naar logopedie moest en nou de K wel kan zeggen, is best wel leuk een letter niet te kunnen zeggen
quote:Ach, het wordt pas leuk als je ziet dat een rusp door een weps wordt aangevallen
Op vrijdag 20 juni 2003 17:08 schreef DevilsNight83 het volgende:
Valt me op dat nog niemand weps ---> wesp heeft gezegd. Ik hoor dat zo vaak van mensen, soms verspreek ik me ook nog wel op die kutbeestjes![]()
Van de week op het kdv een meisje wat graag sippelsappelsap (sinaasappelsap) wilde drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |