abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12521834
Dit is echt de 'zombie nation' van 2003, en dan komen we er als bij die na 2 jaar achter dat de melodielijn gejat is.
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  maandag 18 augustus 2003 @ 18:24:29 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12529518
ik vind het echt een klote nummer. Gaat echt nergens over. Niks niet orgineel aan dat nummer. Ze moeten het hebben van de clip. En een lekkere bas zit er in Want ik ben hem nog niet tegen gekomen ben ik bang. In het begin zit er wel een dreun in maar dat is zeer zeker geen bass!!!! Ik vind dat meer een dreun en meer niet.

Een bas moet alles laten trillen in m,n kamer. En dat doet dit nummer zeer zeker niet. Of die mensen hebben nog nooit echt een harde mooie bas gehoord of ze luisteren niet goed. Want dit is niet meer dan een hele lage dreun meer niet

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12529540
het is gewoon een lekker nummer met een verschrikkelijk geile clip
  maandag 18 augustus 2003 @ 18:30:31 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12529670
waar wel een lekkere bass in zit alleen helaas te traag is in dat nieuwe numme van dj isaac - go insane Lekker nummer ook dat ongeveer bij de 1.10 lekker rustig is en er dan vol in knalt met een zware bass.

Tom Harding BV heeft altijd een hele zware bass in z,n sets zitten en lekker op tempo ook

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 18 augustus 2003 @ 18:35:31 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12529810
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:25 schreef Jusp het volgende:
het is gewoon een lekker nummer met een verschrikkelijk geile clip
zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
pi_12529839
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.

ik kende het nummer eerder dan de clip En ik vind het nummer gewoon heerlijk
pi_12530969
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had het nummer al tig keer gedraaid voordat ik die clip voor het eerst zag. Sterker nog, ikheb de clip pas 1 keer gezien en wel nog afgelopen week
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14036892
Ik vind wel dat Benny Benassi echt masterlijk draait als het gaat om de bass! Die vent maakt zulke geile Basslijnen!!
Check zn album Hypnotica maar es!
pi_14046374
Niets meer of minder dan een gimmick-plaat. Het zegt genoeg dat hij niet meer kan kennelijk dan op dat geluidje voortborduren, dan zijn we er weer snel van af.
pi_14056448
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 10:17 schreef drexciya het volgende:
Niets meer of minder dan een gimmick-plaat. Het zegt genoeg dat hij niet meer kan kennelijk dan op dat geluidje voortborduren, dan zijn we er weer snel van af.
Je hebt blijkbaar de cd niet geluisterd!! Er zitten 2 a 3 nummers op die op mekaar lijken, de overige 10 zijn allemaal uniek en die beats... godsgruwelijk geil! Denk dat Benassi nog wel even blijft!
pi_14074219
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:46 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar de cd niet geluisterd!! Er zitten 2 a 3 nummers op die op mekaar lijken, de overige 10 zijn allemaal uniek en die beats... godsgruwelijk geil! Denk dat Benassi nog wel even blijft!

De algemene tendens als ik naar recenties en dergelijke kijk sluit toch meer op mijn mening aan, dan die van jou. Niets persoonlijks verder, maar ik wordt niet warm of koud van die plaat.

Ik geef ruim voldoende uit aan platen en ik ben gezien het aanbod nogal kieskeurig. Sowieso zullen mijn vinyldealers niet met dit aan komen zetten heb ik de indruk.

pi_14085448
Tsja Over smaak valt niet te twisten denk ik. Ik denk dat ik hem nog wel ff blijf luisteren iig.
pi_14468422
iemand Change Style al gehoord? Lekker bas
pi_14528334
Love Is Gonna Save Us is wel aardig
pi_23445428
Is het echt een vent?

Hit my heart en Love is gonna save us vind ik wel lekker klinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')