Een bas moet alles laten trillen in m,n kamer. En dat doet dit nummer zeer zeker niet. Of die mensen hebben nog nooit echt een harde mooie bas gehoord of ze luisteren niet goed. Want dit is niet meer dan een hele lage dreun meer niet
Tom Harding BV heeft altijd een hele zware bass in z,n sets zitten en lekker op tempo ook
quote:zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
Op maandag 18 augustus 2003 18:25 schreef Jusp het volgende:
het is gewoon een lekker nummer met een verschrikkelijk geile clip
quote:ik kende het nummer eerder dan de clip
Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
quote:Ik had het nummer al tig keer gedraaid voordat ik die clip voor het eerst zag. Sterker nog, ikheb de clip pas 1 keer gezien en wel nog afgelopen week
Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
quote:Je hebt blijkbaar de cd niet geluisterd!!
Op woensdag 22 oktober 2003 10:17 schreef drexciya het volgende:
Niets meer of minder dan een gimmick-plaat. Het zegt genoeg dat hij niet meer kan kennelijk dan op dat geluidje voortborduren, dan zijn we er weer snel van af.
quote:De algemene tendens als ik naar recenties en dergelijke kijk sluit toch meer op mijn mening aan, dan die van jou. Niets persoonlijks verder, maar ik wordt niet warm of koud van die plaat.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:46 schreef frankthetank het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar de cd niet geluisterd!!
Er zitten 2 a 3 nummers op die op mekaar lijken, de overige 10 zijn allemaal uniek en die beats... godsgruwelijk geil!
Denk dat Benassi nog wel even blijft!
Ik geef ruim voldoende uit aan platen en ik ben gezien het aanbod nogal kieskeurig. Sowieso zullen mijn vinyldealers niet met dit aan komen zetten heb ik de indruk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |