Ik hoor wel eens dat dat behoorlijk pijn doet om die nietjes te verwijderen, is dat nou zo?quote:Op zondag 25 april 2004 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Oh ik had dus 13 nietjes, en het ziekenhuis was vergeten de ontnieter mee te gevenDaarmee had de vk de nietjes er thuis uit kunnen halen, nu moest ik ervoor terug naar het ziekenhuis.
Het is geen fijn gevoel nee... Het zijn behoorlijk dikke nietjes en ze gebruiken een soort ontnieter net als voor nietjes in papier, zeg maar. Maar ach, in vergelijking met de keizersnee zelf valt het wel meequote:Op maandag 26 april 2004 10:03 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat dat behoorlijk pijn doet om die nietjes te verwijderen, is dat nou zo?
Het is inderdaad de eerste vrouwelijke en de enige nog steeds. echt een verademing na zoveel mannen, die inderdaad nogal een gebrek aan goede manieren hebben.quote:Op maandag 26 april 2004 10:02 schreef sjak het volgende:
Mooi litteken Lois.
Was die Gyn de eerste vrouwelijke daar in dat ziekenhuis, ja toch? Ik ken haar niet heb daar gewerkt toen de gynaecologie nog beheerst werd door de mannelijke gynaecologen.
Wat een horken konden die zijn zeg. Wel kundig hoor, maar gewoon geen manieren, van de 4 was er 1 geloof ik behept met een glimlach voor de patient.
Volgens mij is dat degene die mijn ks heeft gedaan (tenminste ik vond dat de enige aardige en wij hebben nog wel met hem gelachen op het spreekuur) maar die was behoorlijk sjaggie op de OK, stond alleen maar te vitten op het personeel. Ja lekkere lui daarquote:Op maandag 26 april 2004 10:02 schreef sjak het volgende:
Mooi litteken Lois.
Was die Gyn de eerste vrouwelijke daar in dat ziekenhuis, ja toch? Ik ken haar niet heb daar gewerkt toen de gynaecologie nog beheerst werd door de mannelijke gynaecologen.
Wat een horken konden die zijn zeg. Wel kundig hoor, maar gewoon geen manieren, van de 4 was er 1 geloof ik behept met een glimlach voor de patient.
met een volledige narcose is de baby er binnen 3 a 4 minuten uit.quote:Op zondag 25 april 2004 11:40 schreef poemojn het volgende:
De baby wordt bij een keizersnee toch al na een kwartier geboren, en daarna zijn ze toch 3 kwartier aan het hechten terwijl je man en baby in een andere kamer zijn? Wat kun je zelf 'doen' in die tijd? Alleen maar luisteren naar alle bliepjes, piepjes en 'geef mij die scalpel even aan' of hebben ze net als de tandarts een tv-tje boven je hoofd hangen?
Ieuwquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrouwenbuiken.html
brrrr ik moet dr toch niet aan denken zeg!
WIj hebben voor later ook al een constructie bedacht waardoor er wel een ruggenprik mogelijk zal zijn: mijn beste vriendin, die peettante wordt van onze kinderen, nodigen we uit in het ziekenhuis als het een geplande keizersnee wordt (en alleen dan). Dan kan of zij mee met het kindje als het de OK uit komt, of mister_d mee met het kindje en zij de OK in.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:37 schreef LadyS het volgende:
ik zou juist al de dood zijn voor de narcoseIk heb een programma op tv gezien over mensen die alles voelden toen ze onder narcose waren.
![]()
Dat zit sindsdien in mijn achterhoofd. En dus ga ik zeker voor een ruggeprik. Dat ik eventjes alleen lig neem ik dan maar voor lief.
Wie zegt dat er geen gevaar is dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom geloof ik nou niet dat er echt geen gevaar is voor de vrouw??
Dutchie, ik doelde op dit stukje uit de link van lady-wrb:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen gevaar is dan?![]()
Dat is er wel degelijk, het blijft immers een operatie.
Maar ik heb liever dat ik gevaar loop dan de baby.
Tenzij je op Schiphol loopt . . . .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
De roestvrije en ronde schroeven houden geen gevaar in voor degene die ermee in haar buik loopt.
Ja lastig, zelfs als ze je helemaal strippen gaat dat poortje nog piepenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tenzij je op Schiphol loopt . . . .
Je kan je opvegen als ik dat zou zien . . .quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Ja lastig, zelfs als ze je helemaal strippen gaat dat poortje nog piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |