Ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:45 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, die bobbel boven de snee (huid teveel), heeft iedereen dat? Ik heb dat nu ook en ik hoop dat het nog wegtrekt. Maar vraag me af hoeveel mensen zo'n rolletje boven de snee overhouden. Ik had dat nooit!![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:08 schreef Leah het volgende:
Als je weer zwanger bent verdwijnt het wel, heb ik gemerkt.
Leah, gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu wel
.
Freek is nu twee en half, en dat rolletje zit er nog (schijnt een ingekapselde spier te zijn), dus ik kan je niet veel hoop geven helaas...
4 keer een keizersnee gehad, nog steeds een rolletje (en een bobbel aan een kant, ws doordat een hechting aan de binnenkant te strak is getrokken)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:29 schreef Leah het volgende:
Om het on-topic te houden, er komt weer een ks aan, dus ervaringen over een tweede keizersnede zijn welkom.
Zal ik vragen of ze dat rolletje nog weg kunnen snijden?
Tegen mij was gezegd dat ik Amber wél mocht tillen, maar bijv. een zware wasmand niet..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:26 schreef livelink het volgende:
Wat ik zwaar vond was dat ik Katja 6 weken lang niet mocht tillen. Mijn vriend heeft zorgverlof gekregen die eerste 6 weken voor de dagen dat ik niemand anders had voor Katja. Dat is dus wel iets waar je rekening mee moet gaan houden.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:30 schreef Sugar het volgende:
LadyS, ik denk dat Livelink het tillen van Katja bedoelde na de geboorte van Job...![]()
oopsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:30 schreef Sugar het volgende:
LadyS, ik denk dat Livelink het tillen van Katja bedoelde na de geboorte van Job...![]()
de oude wondranden, je littekenweefsel wordt weggehaald, voor t hechten.en je krijgt weer een nieuwe " rits"quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:42 schreef livelink het volgende:
Ja, dat dacht ik dus ook, maar volgens de verpleegkundigen in het ziekenhuis gebeurt dat juist niet, omdat het oude littekenweefsel dan in de weg zou zitten, of zo. Geen idee of dat alleen in ons ziekenhuis niet gebeurt of dat dat standaard is.
Eigenlijk geen idee, ik denk vandat soort lijm waar ze ook wel eens bij kinderen -die gevallen zijn en een gat in hun hoofd hebben- de wond plakken....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:13 schreef dutchie het volgende:
Plakken?Waarmee dan?
![]()
Ik heb hier nl. al een visioen van een chirurg die geen draad meer heeft en gelukkig is daar die Pattex-motor to the rescue.
Zal wel niet kloppen.![]()
Dat komt omdat het voetje bewogen is. die staat er als een waas op. Zijn bips zit echt aan de boven kant en zijn ene armpje naast zijn hoofdje (aan de linkerkant) en andere arm zie je niet. Ik zal even kijken of ik het erbij kan tekenenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
heeeeeeee nu zie ik het
tenminste, ik herken een hoofdje, maar van de rest kan ik echt niks maken hoor
Ik had één hechting. Die werd na een aantal dagen aan één kant los geknipt en er dan vanuit de andere kant in een keer uitgetrokken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben in elk geval niet geplakt, ik had nietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |