quote:Een leuke (hoofd)rol toch?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:33 schreef PrivateRyan het volgende:
Geweldig!.
Ben toch blij dat ik wat tekst kreeg idd.
.
quote:Zeker. Ik hoop dat de film snel uitkomt.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:35 schreef DT het volgende:[..]
Een leuke (hoofd)rol toch?
quote:Daar wacht ik ook vol spanning op.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:36 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Zeker. Ik hoop dat de film snel uitkomt.
quote:zow, ik ben dr weer en ga weer verder
Op zondag 29 juni 2003 19:01 schreef jogy het volgende:[..]
yvonne en PR bukte zover ze konden en voelde meteen wat raars...[next!]
yvonne en PR bukteN zover ze konden en voelden meteen wat raars. later bleek dat Tizmo weer tevoorschijn was gekomen en in de lintworm van PR een geduchte vijand van yvonne zag, waardoor hij twee werpsterren in de richting van zijn kont gooide, met als gevolg dat er een werpster in de linkerbil van yvonne en een werpster in de naad van PR priemden. Beiden gilden het uit van schrik en Danny schrok zo van het gebler dat hij zich achter het teletubbiezonnetje verstopte. daar stonden de twee vijanden weer tegenover elkaar (met elk een sterretje, daar komt "in je ster rimmen" dus vandaan..) . Yvonne pakte haar reservebangun en PR haalde Rijmer uit zijn zak.Het zou een zwaar gevecht worden, immers Yvonne had haar tweede bangun laten upgraden door Slarioux en PR had Rijmer geupgrade met een hele hoop nieuwe sinterklaas en valentijnsrijmpjes!
de twee stonden tegenover elkaar....
yvonne schoot, een sterke blauwe straal schoot met een sierlijke (dat zijn we van yvonne gewend) bocht de lucht in en vormde een groot slotvormig figuur in de lucht. dit figuur begon langzaam te stralen, werd feller, en kwam omlaag.....heeeel hard omlaag... met een steeds grote wordende snelheid kwam het op PR af. PR pakte ilona-scuderia en gebruikte haar als schild. Poef beng knal, het slotje ramde zich op ilona, waarna deze opeens een maandban had.. PR zag de kans een tegenaanval te maken en pakte rijmer:
yvonne je toren is nu stuk
en mij interesseert dat geen ene fuck
en het is dat ik niet meer buk
met dat sterretje in mijn fuck
je hebt mijn katapultweek volledig verstoord
en hoe ik me voel kan nu niet worden verwoord
ik heb nu al mijn manschappen aan boord
en ik roep je: yvonne je bent gestoord!
Yvonne kromp ineen bij het horen van dit vervaarlijke wapen, maar gaf de hoop niet op...
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 05-07-2003 21:32]
quote:ze stond op, trok haar panty op, gaf cartWoman opdracht koffie te maken en Dr. Daggla om aan drugs te komen (ook al mag dat niet van de policy) want drugs, daar kom ze vast wel een geducht wapen van maken! daar stonden ze weer, tegenover elkaar, wetend dat de finale zou komen. Flashabcks richting de gebeurde avonturen, het orakel, de reis door het bos, de ontmoeting met delerenarenhater, de hulp van Jogy jerruh en concorten, deden haar een weemoedig traantje pinken. Maar ze moest nog de grootse avonturendag afmaken: het gevecht was nog niet ten einde.
Op zaterdag 5 juli 2003 17:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
vervolg
Dr Daggla kwam terug met drie pillen: een roze een blauwe en een groene. Yvonne nam de groene pil in! en daar gebeurde hetgeen waar niemand rekening mee had gehouden: ze evolueerde in een global forum admin! daar had PR niet van terug en rilde angstig een stap achteruit. zijn geheime wapen Rijmer begon spontaan haiku's te brallen en tizmo liet zijn werpsterren vallen. Jerruh en Jogy zagen het vanaf de andere berg toe en stonden vol ongeloof te kijken naar het fenomeen. Ook anosmie, die dit helemaal niet voorspeld had, keek haar ogen uit. Er kwam een bliksemschicht vrij, zow fel dat Pjederdy, woonachtig aan de andere kant van het land, verblind werd. PR wist dat zijn einde naderde, totdat Daggla de roze pil liet vallen....
PR zag de roze pil vallen en verloor de evoluerende yvonne uit het oog. Hij pakte de pil, en nam m in. en op nieuw kwam er een enorme bliksemschicht vrij: PR evolueerde in een homoglobalmodje! (vandaar de roze kleur van de pil)
toen wist ieder op de heuvel dat de strijd begon:
yvonne maakte een koprolmove genaamd de rolling cosmokramer en stootte PR van de heuvel. PR klapte twee vleugels uti en vloog de lucht in en vuurde een aantal bolletjes af, genaamd dirkballen. ze troffen yvonne tegen dr ster aan die met zo'n harde knal losschoot dat op 200 km afstand brick_top erdoor werd onthoofd. de 13de fee van doorneroosje stond op een afstandje jaloers te kijken anar de krachtvertoning van yvonne en twoflower was jaloers op de hemeaumatische movements van PR. Yvonne zag haar kans om PR af te leiden: ze plaatste Schmoopy op een rotsblok en toverde een jurkje met uitdagend decollete om dr lichaam (jaja ze kon opeens ff toveren). PR zag het.....en.....haakte af, immers t was anders egweest als ie de blauwe pil had genomen...
Yvonne duwde schmoops weg en plaatste U-IerzZz op het blok, in pak. en PR zag het en hapte toe..... hij plukte een bosje bloemen (althans, zei hij, maar hij jatte het boeketje van Jerney, die net op dat moment aan het trouwen was..)
Hij liep op U-IerzZz af.....
quote:ja we zijn er dus nog nie helemaal maar het einde laat op zich wachten!
Op zaterdag 5 juli 2003 22:13 schreef DT het volgende:![]()
![]()
quote:Ik wacht ongeduldig af.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja we zijn er dus nog nie helemaal maar het einde laat op zich wachten!
.
voorlopige voorkant (exclusief in paint)
voor tom_tom- als ie het naar de drukker gaat brengen .
het einde nadert...
quote:da zou eene mooi sticker voor op de deur zijn geweest ...
Op woensdag 18 juni 2003 20:05 schreef Bioslock het volgende:
Lezen? Nee.
Optiefen? Ja.
quote:doe dat dan lekker in da andere topic...
Op zondag 6 juli 2003 18:46 schreef Buijssen het volgende:[..]
da zou eene mooi sticker voor op de deur zijn geweest ...
er was laatst zo'n topic over
quote:Hij liep op U-IerzZz af en begon een beetje te transpireren en met zijn voeten te schuivelen, U. had al redelijk wat ervaring met de versierpogingen van Dave, zag de bui dus al hangen en rende in paniek weg. Het enige wat we U. hoorde zeggen was; "godverdomme PR, vuile homo!!! niet dat ik iets tegen homo's heb hoor!'. PR was al over de rooie, maar door deze harde afwijzing knapte er iets in hem. Hij kreeg een rooie waas voor zijn ogen en begon in de wilde weg te slaan en te schoppen, Dr Daggla was zijn eerste slachtoffer want hij zat net aan een joint te lurken en lette even niet goed op.... Dr Daggla heeft 15 corigerende operaties nodig gehad voordat zijn neus weer recht op zijn hoofd zat en na 20 operaties hebben ze eindelijk zijn sluitspier weer terug kunnen zetten + 20% van zijn motorieke functies kunnen herstellen.
Op zaterdag 5 juli 2003 21:52 schreef Jerruh het volgende:
-vervolg-
Tizmo was het 2de slachtoffer en kan vandaag de dag nog steeds niet naar een paraplu kijken zonder pijn in zijn reet te krijgen het uitklappen van zo een ding is moeiliujk maar niet onmogelijk als ie in de anus gepropt zit. PR was on a roll en yvonne was niet snel bang, maar begon nu toch een beetje angstig te worden voor PR on Beserker-Mode, en op 1 of andere manier vond ze het wel opwindend om hem zo tekeer te zien gaan. PR rende, nee, vloog op yvonne af met een blik in zijn ogen dat iedereen deed denken dat Dr Daggla en Tizmo nog geluk hadden gehad, Schuimbekkend en met tollende ogen kwam ie op haar af, niets kon hem stoppen! Behalve.... Yvonne had nog 1 kans, het blijkt dat PR een zwak heeft voor grote borsten, en yvonne is niet bepaald onderbedeeld in dat departement en floepte dus met grote kunde haar linkerborst uit haar shirt! PR zag dit, stopte meteen met zijn wraak-actie en begon lichtelijk uit zijn rechter mondhoek te kwijlen. De roze pil was klaarblijkelijk niet sterk genoeg om PR's borstenfetish te onderdrukken bij zo een massa tiet.
Yvonne liep naar PR toe met een twinkel in haar ogen waar je geen pijl op kan trekken, het had net zo goed een "ik verslind je" look kunnen zijn als een "hey, ben jij van legale leeftijd" look. Jogy en Jerruh waren ondertussen de berg weer op geklommen en keken met grote spanning toe wat er zou gebeuren. yvonne fluisterde iets in PR's oor en hij knikte kwijlend.. PR pakte een zakdoekje en haalde de kwijl weg, pakte een Smint en zoende yvonne vol op de mond. Jogy en Jerruh vielen van schrik de berg weer af.
Het volgende stukje kwam niet door de censuur
yvonne had de volgende dag meteen haar scheidingspapieren naar het grote computerwoud gestuurd T.A.V. iteejer en de sloten vervangen, PR kwam aanzetten met een kruiwagen en materiaal om de torentjes te repareren en heeft de katapultcrew opdracht gegeven om -nu onder leiding van miss_bleu- cynix's kasteel te gaan pesten.
3 maanden later was het huwelijk, en 9 maanden later kregen ze hun eerste kindje, ze wonen nu nog steeds hartstikke gelukkig in het kasteel en hebben Jogy en Jerruh allebei een een stukje land gegeven als dank voor de hulp.
quote:Er moet nog wel een naam bij die cover dude!
Op maandag 7 juli 2003 00:25 schreef Jerruh het volgende:
Jogy, je bent me held!!
wat vond je van het frontje voor een evt. boekske?.
snel vervolg!!!
Eddypeddy heeft er ook 1 geschreven en hij trapt me op mijn bek ( RL ) als ik dit niet even vermeld
Maar hij was erg okay!
quote:IK SCHRIJF MORGE WEL bIJ, INCLUSIEF VERVOLGBEGIN!!!!
Op maandag 7 juli 2003 00:30 schreef jogy het volgende:[..]
Er moet nog wel een naam bij die cover dude!
Eddypeddy heeft er ook 1 geschreven en hij trapt me op mijn bek ( RL ) als ik dit niet even vermeld
Maar hij was erg okay!
quote:alvast veel succes, maak er een mooie story van
Op maandag 7 juli 2003 00:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
IK SCHRIJF MORGE WEL bIJ, INCLUSIEF VERVOLGBEGIN!!!!
Ergens in een groot weiland, waar bokken bokten en geiten mekkerden (wanneer ilona scuderia ze kwam melken) stond een klein boerderijtje. De poort verschafte toegang tot een klein woonkamertje waar ikea meubelen tot een bouvriecompositie waren geplaatst. Aan een tafel zat een vrouw te punniken. Het was Shmoopy, vermaard en heftig bezig met het maken van een tochtbeest. Shmoopy had op haar schoorsteentje een windwijzer in de vorm van een kuiken staanm, en bij elke zuidwesterstorm floot het beestje vrolijk de macarena. Sf en toe kwam cartwoman op de koffie (die ging vorig verhaal ook al vaak op de koffie). De queeste van yvonne was gesprek van de dag, maar shmoops was verstoken van nieuws (de telegraaf was te druk bezig met de breukhoventjes). shmoops wist wel dat er heftig was gevochten, immers, tom_tom- en een katapultbal lagen bij haar nog in de achtertuin. En zij had savonds de gloed van anosmie boven de heuvels zien verschijnen.
Tot de volgende dag...
opeens was dr kuiken van dr schoorsteen verdwenen. wat nu?? bij zuidwesterstorm geen macarena, geen macarena geen static (want die danste dan zow leuk met haar mee) geen static geen leven! .
ze werd boos....heel boos... ze dacht meteen aan een rovende en plunderende groep newbies, maar dat was te gemakkelijk, immers de rest van ahar huisje was ongeschonden (op de dakpan waar tom_tom- terecht kwam na dan). er moet iemand geweest zijn die met voorbedachte rade het kuikentje weg had gehaald...
vervolg komt, ben benieuwd of Jogy weer meedoet .
Een paar honderd meter verder in het bos liep QyRoZ toevallig langs, denkend over de zin van het leven en dus diep in gedachten, hij hoorde haar wanhopige gesnik en besloot dat het wel een leuke afleiding zou zijn om dat teringkuikentje te vinden, misschien zou schmoopy wel zo dankbaar zijn dat ie een 'speciaal' bedankje zou krijgen!
shmoopy ging verder, over het gele pad met de gouden stenen, en zag aan de rechterkant een voshaartje in de berm, naast hectometerpaaltje 23. naast het paaltje lag een bewusteloze Pekel in pliesiepak. Shmoopy maakte m wakker met vlugzout en vroeg aan pekel wie hem had geslagen. "nou ik had een merkwaardig persoon geflitst en toen ramde ie me zo voor ze sodemieter, waarna hij de grap van het beeldje en de rommelmarkt vertelde en verderliep. ik was nog helder, maar toen kwam juultje en die mepte me per ongeluk met dr tieten knock out. ze is nu naar het ziekenhuis om een verbandje te halen denk ik...
shmoops werd boos: oeh als ik de dief in me handen krijg sla ik m nog harder voor ze kop.
ze liep verder en ze hoorde achter haar een geluidje. uit de bosjes kwam xebrosius schuifelen, met een cassette van de macarena. Hier, lieve shmoops, ter vervanging...
maar ja, net als de gouden nachtegaal werkt het vervangende bandje als placebo... en het werkte niet, want static bleef weg... dus de tocht werd voortgezet...
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:05 schreef Bioslock het volgende:
Lezen? Nee.
Optiefen? Ja.
quote:valt me van je tegen schat...
Op vrijdag 5 september 2003 23:01 schreef Sazzefraz het volgende:[..]
quote:het is weekend.
Op vrijdag 5 september 2003 23:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
valt me van je tegen schat...
.
|
Forum Opties | |