abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2003 @ 09:58:06 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11212908
quote:

brb ( kleine pauze gehad )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 juni 2003 @ 10:16:56 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11213184
Jogy had in geen eeuwen zonlicht gezien en kneep zijn ogen dicht bij het zien van die grote gele bal. In een rustige stem vroeg hij: "WTF? Wie stoort mij bij het Fok!ken? hoe laat is het eigenlijk? yvonne; het is nu 12 uur in de middag, Jogy waarop jogy bij zichzelf dacht; 'Ik begrjip het niet, ik herken helemaal niets van dit land .. zolang zat ik toch niet achter de pc ..." waarop hij vroeg: welke datum is het eigenlijk, ...welk.... jaar?" yvonne keek Jogy aan alsof ze water zag branden en zei.. het 19-06-2003, jogy...

Jogy zei niets, slaakte een zucht en viel achterover met zijn kop stuiterend op de treden terug de kelder in. 'Oe, Jarno! Haal ijs, snel!' Schreeuwde yvonne en Jarno rende ( hinkte eigenlijk ) naar de keuken en pakte wat ijs terwijl Jerruh naar beneden rende om te kijken of jogy nog leefde Eenmaal beneden geomen riep Jerruh opgelucht " Hij is op zijn hoofd gevallen! Niets aan de hand dus!"

Vrijheid
  donderdag 19 juni 2003 @ 10:22:42 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11213284
Toch wel grappig om te zien dat ONZ users alle posts met meer dan 5 regels negeren .
Vrijheid
pi_11213289
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:05 schreef Bioslock het volgende:
Lezen? Nee.
Optiefen? Ja.
Heej heb je menneer wateroofd weer
Bier is beter bier is best bier is beter dan de rest!
pi_11213302
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:22 schreef jogy het volgende:
Toch wel grappig om te zien dat ONZ users alle posts met meer dan 5 regels negeren .
Ik zit vol spanning op het vervolg te wachten.
  donderdag 19 juni 2003 @ 10:29:42 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11213408
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:23 schreef DT het volgende:

[..]

Ik zit vol spanning op het vervolg te wachten.

Vrijheid
  donderdag 19 juni 2003 @ 11:38:40 #32
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_11214922
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:25 schreef Jerruh het volgende:
het orakel van anosmie!
. . . Jerruh. . . .
Fok!bejaarde
pi_11215104
Komt er nog een vervolg ?
  donderdag 19 juni 2003 @ 12:14:15 #34
50783 Eddypeddy
Pas op!! Zeldzaam!!
pi_11215882
Joehoeee Jerruh tikken kreng!! uitprinten, aanelkaarnieten en verkopen die handel!!
Je bent een nederlandse kuthoer, dus probeer nou gewoon maar lief te zijn..
pi_11215992
hm, jah en jij denkt dat mensen de moeite gaan lezen om dit te lezen?, neuh dacht het niet. Veel te lang.

Misschien is wel het een leuk ideetje om een onzin topic te starten en dat iedereen dan steeds 3 regels op een klein verhaaltje aanvult?

Thousands of people believe in god and nobody ever saw him, Thousands of people saw UFO's and nobody believes in them
  donderdag 19 juni 2003 @ 12:20:09 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11216031
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:18 schreef buzzin het volgende:
hm, jah en jij denkt dat mensen de moeite gaan lezen om dit te lezen?, neuh dacht het niet. Veel te lang.
Sommige mensen lezen het wel, en het is gewoon leuk om te typen .
quote:
Misschien is wel het een leuk ideetje om een onzin topic te starten en dat iedereen dan steeds 3 regels op een klein verhaaltje aanvult?
En dan zetten we daar "deel: 3048292" achter? Nee .
Vrijheid
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:18:06 #37
57631 Steel_Rat
but behind that smile....
pi_11223931
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:18 schreef buzzin het volgende:
iets wat leuk is is NOOIT te lang...... ga zo door TS&jogy

* Steel_Rat zit vol spanning te wachten hoe het afloopt...

What's mine is mine, and what's yours is mine too...
pi_11234770
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:18 schreef Steel_Rat het volgende:

[..]

iets wat leuk is is NOOIT te lang...... ga zo door TS&jogy

* Steel_Rat zit vol spanning te wachten hoe het afloopt...

En toen stopten ze...
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:41:26 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11234973
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:34 schreef Poezelewoekie het volgende:

[..]

En toen stopten ze...

Pauzetje, niets mis mee hoor
Vrijheid
pi_11235609
Pauzes zijn Okay!
maar ik wacht wel op het vervolg
no pressure natuurlijk
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
  vrijdag 20 juni 2003 @ 00:48:16 #41
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11236352
morgen komt er weer een mooiv ervolg, ik heb weer genoeg inspiratie, als maatje jogy da ook heeft, gaan we er weer vol tegenaan!
zijn er ook nog gewenste verhaallijnen of dialogen??
ow, gevraagde deelname kost geld.. .
put
your
clothes
on!
pi_11236378
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 00:48 schreef Jerruh het volgende:
morgen komt er weer een mooiv ervolg, ik heb weer genoeg inspiratie, als maatje jogy da ook heeft, gaan we er weer vol tegenaan!
zijn er ook nog gewenste verhaallijnen of dialogen??
ow, gevraagde deelname kost geld.. .
Ik wil wel een mooie verhaallijn waarin ik positief tot mijn recht kom, zonder enige bijdrage qua geld. Dialogen wil ik wel verzinnen.
Back in business.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 00:58:23 #43
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11236520
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 00:49 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik wil wel een mooie verhaallijn waarin ik positief tot mijn recht kom, zonder enige bijdrage qua geld. Dialogen wil ik wel verzinnen.

we zullen kijken wat we kunnen doen! tot morgen lieve chatschermkinderen! .
put
your
clothes
on!
pi_11236528
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 00:58 schreef Jerruh het volgende:

[..]

we zullen kijken wat we kunnen doen! tot morgen lieve chatschermkinderen! .

Ok, dank u
Back in business.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:46:24 #45
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11245269
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:16 schreef jogy het volgende:
Jogy had in geen eeuwen zonlicht gezien en kneep zijn ogen dicht bij het zien van die grote gele bal. In een rustige stem vroeg hij: "WTF? Wie stoort mij bij het Fok!ken? hoe laat is het eigenlijk? yvonne; het is nu 12 uur in de middag, Jogy waarop jogy bij zichzelf dacht; 'Ik begrjip het niet, ik herken helemaal niets van dit land .. zolang zat ik toch niet achter de pc ..." waarop hij vroeg: welke datum is het eigenlijk, ...welk.... jaar?" yvonne keek Jogy aan alsof ze water zag branden en zei.. het 19-06-2003, jogy...

Jogy zei niets, slaakte een zucht en viel achterover met zijn kop stuiterend op de treden terug de kelder in. 'Oe, Jarno! Haal ijs, snel!' Schreeuwde yvonne en Jarno rende ( hinkte eigenlijk ) naar de keuken en pakte wat ijs terwijl Jerruh naar beneden rende om te kijken of jogy nog leefde Eenmaal beneden geomen riep Jerruh opgelucht " Hij is op zijn hoofd gevallen! Niets aan de hand dus!"

Jerruh sleurde Jogy de trap weer op en zette hem op een stoel! Duidelijk was toch dat er ff een steekje los was gekomen, maaaar ze konde tenminste verder. Jogy had namelijk Het antwoord voor het katapultdebacle, dus Yvonne had evrse nieuwe hoop na de tegenslagen met DennisMoore, de maagd en natuurlijk haar tiende verwoeste toren. Ze gingen naar buiten en daalde de rots van het kasteeltje af, via de lange steile trap, die yvonne de vorige week nog met een hogedrukspuit van onkruid en kauwgompapiertjes had ontdaan. Jogy, zichtbaar beschadigd door de vandetrapafvalsituatie, kreeg visioenen van een nimf cq orakel in een waterplas, met allemaal jonge jongensmaagden eromheen. Toen sprak de nimf tegen hem in zijn ijlbui:

ga naar het kasteel met de elf torens, op de rots in het meer, daar zult uw antwoord liggen

Dus het gezelschap ging op weg naar een meer met een rots met een kasteel met elf torens. Ze kwamen over de heide, waar ze 7 dwergen bezig zagen met appelbomen te planten, want sneeuwwitje had een nieuwe branche gevonden: appelstroop. Tussen de dwergen stond Xebrosius, die ijverig bezig was de grond om te spitten met een...lepel. Jarno, die blaren had en geen zin meer had om te lopen, bleef onder een net geplante appelboom zitten. hij zou achetrblijven. Opeens vloog er een kruisbessenstruik in de fik en tussen de vlammen verscheen een gehoord figuur. "ey taraboemdiejee, wa doe gij hier" schaterde yvonne uit. Tara lachte als een boer met kiespijn: " me entree is tenminste vlammend". Jogy, die niet wist wat er allemaal gebeurde had een brandspuit afgepakt van een dwerg en het struikje geblust. Tara kwam als een verkoold nat figuur tevoorschijn. "ik heb een bericht voor jullie van anosmie" zei hij. " het kasteel met de elf torens is keidichtbij!"
da schikte yvonne, en ze liepen verder. Ze kwamen bij het meertje met de rots er in. Yvonne zag elf torentjes met elf vlaggetjes met elf foklogo's er op. ze belde aan, en Kreator deed open. Yvonne zuchtte diep... "elf torentjes he, altijd weer zo hebberig om er eentje meer dan mij te hebben.." Kreator lachtte en gaf Yvonne een knuffel. Yvonne deed zakelijk afstand en vroeg aan krea of hij de oplossing wist tegen de mobiele terreur van de katapulten van PR. Krea, zow PTA als ie is, gaf yvonne een aantal tips....

(vervolg snel)

put
your
clothes
on!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:56:55 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11245520
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:46 schreef Jerruh het volgende:
(vervolg snel)
brb .
Vrijheid
  vrijdag 20 juni 2003 @ 14:03:56 #47
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_11245668
*stoel aanschuift*
*sjippies erbij pakt*
*F5ed*
Fok!bejaarde
  vrijdag 20 juni 2003 @ 14:20:07 #48
50783 Eddypeddy
Pas op!! Zeldzaam!!
pi_11246048
Zen hersens staan te gieren!! Heb net alle ventilatoren er opgezet. De airco kon het nie meer aan..

Hij heeft zen draad gevonden denk ik, het duurt zo lang..

Je bent een nederlandse kuthoer, dus probeer nou gewoon maar lief te zijn..
  vrijdag 20 juni 2003 @ 14:20:23 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_11246052
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:46 schreef Jerruh het volgende:
Yvonne deed zakelijk afstand en vroeg aan krea of hij de oplossing wist tegen de mobiele terreur van de katapulten van PR. Krea, zow PTA als ie is, gaf yvonne een aantal tips....
(vervolg snel)
Kreator was een beetje sjagerijnig geworden door de 'zakelijke afstand' die yvonne had genomen en vroeg aan haar waarom ze dat nou altijd deed.. Yvonne zei: 'Niets persoonlijks hoor Kreator, je stinkt gewoon elke keer naar benzine en je zat met je handen in mijn kruis .' Kreator begon te blozen en vertelde haar: "Ja, sorrie, ik heb gehoord dat de befaamde 'klit' daar ergens moet zitten, en die zoek ik al mijn hele leven". yvonne: "Ach so, nou het spijt me Kreator, maar ik heb mijn klit op het nachtkastje laten liggen, ik heb gehoord dat er een hele grote klit verborgen ligt in De Duistere Wouden Van Pijn En Tereur, misschien moet je daar gaan zoeken ( iedereen achter yvonne begon te gniffelen maar Kreator was zo in de wolken door het nieuws dat ie dat niet door had.)

Kreator bedankte yvonne hartelijk en legde meteen uit hoe je het beste een groep schele katapulters kon stoppen met torentjes slopen, Kreator gaf yvonne een papiertje met het plan erop en yvonne begon wijd te grijnzen, zo wijd zelfs dat iedereen een stapje van haar vandaan gingen en rillingen over hun rug kregen ( de evil grijns van yvonne wil je niet zien nee), yvonne riep Jerruh en Jogy bij haar en zij schuifelde langzaam en wijfelend naar yvonne toe, die nog steeds de grijns had waar iedereen zo bang voor is. Ze gaf Jerruh de opdracht om even langs Karboenkeltje de Grote Wijze van het Westen te gaan en daar wat kruiden en 3 kilo spijkers te kopen en langs te brengen bij haar kasteel. jogy werd naar het hutje van TallMan gestuurd om wat moeilijke woorden en ander ingewikkeld spul te vergaren.

[next!]

Vrijheid
  vrijdag 20 juni 2003 @ 14:35:07 #50
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11246454
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 14:20 schreef jogy het volgende:

[..]

[next!]

jogy en jerruh gingen weg, terwijl yvonne met haar schare (jawel, gellarboy was weer langs komen vliegen en Jarno was de kabouters en Xebrosius zat) naar haar kasteel terug gingen. Terwijl ze via de heiden etrugliepen, merkte Yvonne op dat ze door een schepsel werden gevolgd, een klein figuur onder een wibradoek (die was toen in de aanbieding). het bleek Ptev te zijn, die de groep vanaf het meertje had gevolgd. Ptev naderde yvonne met o-benen-loopje en zei tegen yvonne: je moet oppassen voor tallman, die wilt namelijk nog wel eens zowveel posten dat de desbetreffende bezoeker spontaan gek wordt. "ach Ptev" zei yvonne, "daarmee hadden we rekening gehouden, want we hebben jogy daarnaartoe gestuurd. Ptev schrok. Jogy? is dat niet the one? yvonne raakte geirriteerd door dit antwoord en zei: "ptev, dit is geen matrix, dit is mijn kruistocht, smoel houwe of ik trek me schouderklopje weer in". Ptev deinsde achetruit, maar wilde met de groep mee, immers, Jarno en Gellarboy maakten zich telkens nutttig door amandelcremekoekjes te bakken in de avonduren. (overigens, in de bijlagen staat dat gellarboy tijdens een nachtelijke ruft een bosbrandje veroorzaakte toen hij zich in zijn slaap met zijn kont naar het vuur had gedraaid)

Na een dag kwamen ze weer terug bij yvonne dr kasteeltje met inmiddels acht torens. Het ontbreken van de 100 meter hoge zuidoostoostelijke toren deed yvonne in woede ontsteken! ze keek naar de andere heuvel, waar PR de jongens had opgedragen toch iets beter te mikken. Yvonne wilde de trap oplopen, tot ze bij de tiende trede tegen een been aanliep. daar zat Tom_tom, met een parachute aan zijn rug vast. 'srry, verkeerd geland"zei tom_tom "ik zou eerst Bij PR landen en hem bekogelen met zelfmoordcommandotroeppygmeeen, maar een nachtelijke windvlaag blies me hiernaartoe. nu zit ik hier met 10 pygmeetjes en ik kan nie meer de lucht in!"
Yvonne vroeg aan tom_tom waarom hij PR wilde bekogelen met zelfmoordcommandotroepenpygmeetjes. "mijn kasteeltje 100 meter verderop werd geraakt door een zwerfkogel. nu is mijn celibataire ruimte aan diggelen en is mijn tv stuk, waardoor ik geen Expeditie robinson kan kijken. PR ZAL BOETEN1" Yvonne zag in Tom_tom een goede medestander, maar ze was benieuwd hoe het met Jogy en Jerruh ging...

put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')