quote:Dat maakt me juist nieuwsgieriger
Op woensdag 18 juni 2003 20:51 schreef MSXUser het volgende:[..]
Die heeft heel even online gestaan totdat een aantal Fokkers het nodig vonden bepaalde opmerkingen te maken.
quote:Gaskranen, daarom kom het gas en water binnen.
Op woensdag 18 juni 2003 21:53 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Mop, leuk topic!!!Ik vraag me af wat die 'kranen' zijn bij die garages??
ps ik heb even alle foto's opnieuw ge-upload/
quote:Ik ben benieuwd
Op woensdag 18 juni 2003 22:20 schreef maartena het volgende:
Ohw! Zal ik vanavond even een "op stap met Maarten" toevoeging doen aan dit topicAls ik tijd heb voordat het donker wordt dan.....
quote:Jaah! Doen!
Ohw! Zal ik vanavond even een "op stap met Maarten" toevoeging doen aan dit topicAls ik tijd heb voordat het donker wordt dan.....
quote:Ja doen !!!
Deze topics zijn echt leuk
quote:En als je er s'avonds komt dus ook! Toch even wat anders dan in Nederland waar ze nieuwe VINEX lokaties aan he neerpoten zijn met een gemiddelde van 1.2 auto's per woning, terwijl het gemiddelde boven de 1.5 ligt.
Op woensdag 18 juni 2003 19:47 schreef What het volgende:[..]
En een vrije parkeerplaats!
quote:Heb jij de gemiddelde nieuwe VINEX woonwijken in Nederland wel eens gezien?
Op woensdag 18 juni 2003 19:54 schreef Tichelaar het volgende:
ik zou daar niet kunnen wonen, alles ziet er zo kunstmatig uit. Heb je daar zelf geen last van?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:09 schreef Vampier het volgende:
Als je hier wat wilt, of er werkt iets niet dan is een belletje genoeg en 1 uur later is het ook daadwerkelijk gerepareerd.
[/quote]
- Parkeer plaatsen genoeg... desondank het feit dat we +-600 meter van disney wonen.[/quote]
In mijn straat begint het aardig vol te raken. Maar het is dan ook een wijk die in de jaren 50/60 gebouwd is. Toch kan IEDEREEN zijn auto voor de deur zetten, en ook gasten kunnen hun auto kwijt.
Ik zal als ik thuis ben van mijn werk (over een uurtje of 4 pas ) eens een paar fotootjes nemen bij mij in de buurt
quote:Ik weet het.
Op woensdag 18 juni 2003 22:50 schreef maartena het volgende:
En als je er s'avonds komt dus ook! Toch even wat anders dan in Nederland waar ze nieuwe VINEX lokaties aan he neerpoten zijn met een gemiddelde van 1.2 auto's per woning, terwijl het gemiddelde boven de 1.5 ligt.![]()
Ksta nu in centrum Amsterdam al 3 punt 5 fuckin' jaar ingeschreven voor een parkeervergunning.
(Norm is 5.5 fuckin' jaar.)
quote:Vreemd dat die zomaar buiten zitten. Dan kan toch iedereen er zomaar bij?
Op woensdag 18 juni 2003 22:03 schreef Vampier het volgende:[..]
Gaskranen, daarom kom het gas en water binnen.
ps ik heb even alle foto's opnieuw ge-upload/
Trouwens, sowieso leuk dat jullie, twee bevriende fokkers, elkaar 'gevonden hebben'
quote:Je hebt heel wat gemist, hij heeft een heel leuke, en zo te zien ook aardige vrouw
Op woensdag 18 juni 2003 22:03 schreef Rens2001 het volgende:[..]
Dat maakt me juist nieuwsgieriger
quote:Geeft het leven wat extra spanning en spectakel.
Op woensdag 18 juni 2003 23:10 schreef DuchessX het volgende:
Vreemd dat die zomaar buiten zitten. Dan kan toch iedereen er zomaar bij?
(jaja, die Amerikanen..
)
quote:Ik heb er maar een eigen topic aan gewijd
Op woensdag 18 juni 2003 23:11 schreef DuchessX het volgende:
Leuk Maartena, ook foto's van jou!Trouwens, sowieso leuk dat jullie, twee bevriende fokkers, elkaar 'gevonden hebben'
quote:Dat ziet er stukken beter uit dan het stekkie waar ik heb gewoond!
Op woensdag 18 juni 2003 19:42 schreef Vampier het volgende:
Op stap met Vampier
Oh ja, een kleine waarschuwing, Vampier: niet raar opkijken als je binnenkort mensen in 'aparte' kleding door de stad ziet lopen, want het is weer tijd voor de jaarlijkse Anime Expo.
quote:Als je de buurt kent zie op de eerste foto de parkeer ingang voor het Anaheim Convention Center
Op donderdag 19 juni 2003 21:58 schreef chibibo het volgende:[..]
Dat ziet er stukken beter uit dan het stekkie waar ik heb gewoond!
Oh ja, een kleine waarschuwing, Vampier: niet raar opkijken als je binnenkort mensen in 'aparte' kleding door de stad ziet lopen, want het is weer tijd voor de jaarlijkse Anime Expo.
Ik ben zelf Anime freak maar ik denk dat ik toch maar ff skip.... het is er altijd ERG druk.
Toch eens tijd dat ik zelf ook een keer een bezoekje breng aan dat land..
Maar tering zeg, wel duur wonen!
Waar dóe je het van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |