Kan je de volgende keer niet een rondleiding in en om je huis geven? Ben wel benieuwd .
quote:Centerparks..
Op woensdag 18 juni 2003 19:50 schreef blieblie het volgende:
tis overigens net Centerparks met die perfect gemillimeterde gazonnetjes en super goed bijgehouden boompjes...
Heel leuk topic, die straten in the States vind ik altijd zo mooi breed
[Dit bericht is gewijzigd door Tichelaar op 18-06-2003 19:56]
quote:Inderdad, vind ik ook. Het lijkt me echt cool om daar te wonen, waar je in Nederland een leuk rijtjeshuis voor hebt, heb je in de States geloof ik een mooi vrijstaand huis met tuin...
Op woensdag 18 juni 2003 19:54 schreef Vivi het volgende:
Meer! Wij willen een fotosoap!
Heel leuk topic, die straten in the States vind ik altijd zo mooi breed
quote:Nee een Vinex-locatie dat is pas kunst
Op woensdag 18 juni 2003 19:54 schreef Tichelaar het volgende:
ik zou daar niet kunnen wonen, alles ziet er zo kunstmatig uit. Heb je daar zelf geen last van?
quote:Dit is behoorlijk luxe hoor. Als je naar Amerika gaat en je rijdt een gewone wijk in zeg maar rijtjeshuiswijk in Nederland van volksbuurt zie je rijen vol met huizen wat ooit begon met een woonwagen.
Op woensdag 18 juni 2003 19:56 schreef TC03 het volgende:[..]
Inderdad, vind ik ook. Het lijkt me echt cool om daar te wonen, waar je in Nederland een leuk rijtjeshuis voor hebt, heb je in de States geloof ik een mooi vrijstaand huis met tuin...
. Zijn er eigenlijk wel huizen die ongeveer net zo groot zijn als in Nederland? Volgens mij heb je alleen villa's en appartementen (volgens Friends enzo dan
).
Dus super niet onderhouden, en dan ergens midden in het huis staat iets wat op een voormalig woonwagen lijkt.
quote:Foto's?
Op woensdag 18 juni 2003 20:00 schreef blieblie het volgende:[..]
Dit is behoorlijk luxe hoor. Als je naar Amerika gaat en je rijdt een gewone wijk in zeg maar rijtjeshuiswijk in Nederland van volksbuurt zie je rijen vol met huizen wat ooit begon met een woonwagen.
Dus super niet onderhouden, en dan ergens midden in het huis staat iets wat op een voormalig woonwagen lijkt.
quote:Dat zijn weer net niet de wijken waar je ff uit je gehuurde auto stapt om met je toeristen hoofd met je ixusje ff foto's gaat maken van de pauperhuizen
Op woensdag 18 juni 2003 20:01 schreef TC03 het volgende:[..]
Foto's?
.
Denk maar aan die dingen als waar Spiderman met zijn oom en tante in woonde in de film.
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 18-06-2003 20:04]
Bedankt voor de reacties.....
Het ziet er inderdaad een beetje kunstmatig uit maar dat komt omdat je hier dus in een wijk woont die beheerd wordt door een particuliere organisatie. Ze zorgen voor het groen, voor het zwembad en dat alles schoon blijft.
De politie heeft pas een gozer afgevoerd die dus voor veel overlast in de buurt zorgde. (om 2:30 over straat lopen met een volume uit zijn bek alsof het 13:00 was.... etc etc)
De huur per maand hier is gemiddeld $1600 voor een huis zoals waar ik inwoon. Daar komen nog een keer de kosten bij die je betaald aan de wijk organisatie.
Als je hier wat wilt, of er werkt iets niet dan is een belletje genoeg en 1 uur later is het ook daadwerkelijk gerepareerd.
---
- de huisslakken eten amper iets
- het is hier goed wonen... Almere is saaier.
- Parkeer plaatsen genoeg... desondank het feit dat we +-600 meter van disney wonen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 18-06-2003 20:11]
quote:1.600 dollar per maand
Op woensdag 18 juni 2003 20:09 schreef Vampier het volgende:
De huur per maand hier is gemiddeld $1600 voor een huis zoals waar ik inwoon. Daar komen nog een keer de kosten bij die je betaald aan de wijk organisatie.
*slik*
quote:27 juni waarschijnlijk
Op woensdag 18 juni 2003 20:11 schreef What het volgende:[..]
GO ANGELS! GO ANGELS!
quote:Nou, nou, dat valt wel mee, Amerikanen verdienen veel meer dan Europeanen, zo'n gemiddeld 80.000 dollar per jaar.
Op woensdag 18 juni 2003 20:13 schreef amnesiac het volgende:[..]
1.600 dollar per maand
*slik*
Dan is die 1.600 dollar nog maar een schijntje
quote:Ik ben in een tijdsbestek van 7 jaar bij 5 thuiswedstrijden van de Angels geweest.
Op woensdag 18 juni 2003 20:13 schreef Vampier het volgende:
27 juni waarschijnlijkNaar de Angels met Vampier op fok!
(graag dus, dat verslag. )
quote:met 2 verdieners 80.000 per jaar ja. En met deze economie lukt dat dus echt niet.
Op woensdag 18 juni 2003 20:16 schreef Scepsis het volgende:[..]
Nou, nou, dat valt wel mee, Amerikanen verdienen veel meer dan Europeanen, zo'n gemiddeld 80.000 dollar per jaar.
Dan is die 1.600 dollar nog maar een schijntje
quote:vinex?
Op woensdag 18 juni 2003 19:58 schreef amnesiac het volgende:[..]
Nee een Vinex-locatie dat is pas kunst
quote:Die heeft heel even online gestaan totdat een aantal Fokkers het nodig vonden bepaalde opmerkingen te maken.
Op woensdag 18 juni 2003 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
Wanneer een foto van miss-vampier ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |