quote:Bijna iedereen nog wel.....
Op woensdag 18 juni 2003 16:42 schreef Cybersailor het volgende:[..]
Als je dit 2 jaar geleden had gezegd, dan had ik je gelijk gegeven, maar nu loopt bijna iedereen ermee
quote:Idd, op de hoek van de oude markt, met de heuvelstraat. Liggen alle kleuren in de etalage. (ben alleen de naam van die zaak even kwijt)
Op woensdag 18 juni 2003 18:39 schreef halleekes het volgende:
helemaal op het einde van de heuvelstraat (dan zie ik dus de kant van de heuvelpoort als begin he), aan de linkerkant, op de hoek, daar zit een winkel waar ze volgens mij ook la coste verkopen.
en nee.....de 6de stad van nederland heeft helaas geen bijenkorf
![]()
![]()
Vroeger had Chabot in de Emmapassage ze ook maar volgens mij zit die zaak er niet meer.
quote:Lastig te krijgen
Op woensdag 18 juni 2003 16:47 schreef Vikingo het volgende:
Lacoste is zoiezo lastig te krijgen in Nederland.
Ik raad je aan om aan een kennis van je die naar Spanje gaat deze zomer, te vragen of hij Lacoste kleding voor je wil meenemen.
Daar stikt het van de Lacoste winkels, je heb daar een veel bredere collectie en het scheelt een paar eurootjes (niet veel).
Doe ik ook elke zomer
Gelukkig doet dat er ook zoveel toe in dit topic.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:24 schreef the_Napster het volgende:
in de bijenkorf in denhaag heb je aale kleuren lacoste polo'sen ook nog een lacoste winkel
+ nog de bonneterie
*proest*quote:Op maandag 11 augustus 2003 17:45 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Tilburg, kom op zeg, als je winkelt moet je dit wel goed doen. Ik raad je dan ook aan om een grote stad als Amsterdam, Den Haag of Rotterdam op te zoeken, en hier in een goede winkel je deskundig te laten adviseren/kleden. Kleding kopen is niet zomaar iets, in mijn geval niet tenminste, ik ga niet 2 keer per jaar een paar nieuwe broeken of overhemden kopen, dat doe ik zeer regelmatig en dan ook goed.
het is een lame topic aangezien de vraag dus een jaar geleden is gesteld, maar er zit een lacoste winkel in een zijstraatje van de heuvelstraat (ongeveer halverwege) naast de tatio.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
*proest*
kleding kopen is niet zomaar ietsHet is wel zomaar iets...en Tilburg is gewoon een normale stad hoor, waar genoeg winkels zijn.
Chabot zit er idd niet meer, daar zit nu een andere kledingzaak. Ik zou eens kijken in de emma-passage of anders in de heuvelpoort zelf. Misschien zit daar een zaak die het wel verkoopt, want dat zijn toch de iets duurdere winkels. Volgens mij zit er in de willem2-straat ook een nieuwe winkel...hoek willen2-straat/tuinstraat...misschien daar proberen? Anders in 1 van die zijstraatjes van de heuvelstraat...daar zitten de wat duurdere winkeltjes
Tegen over "Van Leest" ? Set Point.... Heuvelstraat 109quote:Idd, op de hoek van de oude markt, met de heuvelstraat. Liggen alle kleuren in de etalage. (ben alleen de naam van die zaak even kwijt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |