ow, voelde ik me daarom zo slapjes gisterquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Want dan heb je Stinkie doodgeslagen
Heb ik buiten toch geen last vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:21 schreef Stefannn het volgende:
ja die gaan ook lekker dood, alleen ze gaan wel roken net als die vliegen
*PROEST*quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:23 schreef El_Bartos het volgende:
ik zocht op Google op 'elektrische vliegenmeppers', dit zijn de resultaten:
http://www.google.be/sear(...)ie=UTF-8&hl=nl&meta=
check het eerste resultaat!!!![]()
Ik kom wel op hun af, en anders smeer ik er wel wat zoetigheid opquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:23 schreef qwertyuiop het volgende:
flauwekul, die wespen komen er niet op af hoor!
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 18 juni 2003 17:42 schreef jaapgvk het volgende:
Ìk had hem in het water gedompeld (1 cm ofzo) en nu doet ie het niet meer!! Wie heeft er een beetje verstand van electro techniek en kan mij uitleggen waarom?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:30 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Wie kent ze ook, de elektrische vliegenmeppers.
Is het gevaarlijk om deze dingen te gebruiken bij bdsm?
Bijvoorbeeld om stroomschokken aan je geslachtsdelen te geven?
Wie heeft dit geprobeerd en hoe was het?
Zo'n elektrische vliegenmepper is best een heftig ding. Op de normaal gevoelige delen van het lichaam goed te gebruiken, alhoewel langere schokken heel pijnlijk zijn en door het knetteren psychisch ook vrij heftig. Op gevoelige lichaamsdelen (ik heb hem weleens op tepels en penis gehad) is het heel erg intens. Hele korte schokken zijn al heftig genoeg om het een minuut of 10 te voelen. Je kan er dus flinke schokken mee uitdelen.
ahhhquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:27 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
kan je der zo uitknippenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan je dat weerstandje er zo uit knippen, of moet er alsnog een draadje gesoldeerd worden?
Het werkt! Ik heb alleen de weerstand weggehaald, ik heb zo geen 9 volts batterij liggen anders had ik dat ding er ook nog wel in gemod. De wespen gaan nu met 1 flinke tik al doodquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:24 schreef -DEVON- het volgende:
Ik zal hem vandaag ook ff op wespen uittesten...
Die motherfuckers! DIE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |