quote:Wel voldoende denk je?
Op donderdag 19 juni 2003 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen maar matig gemaakt
quote:En mijn antwoord daarop was iets in de trant van " Denk je godverdomme dat het me 1 cent kan schelen dat ze zit te lunchen? Hier moet huur, rekeningen en eten worden gekocht, zij kan tenminste nog lunchen. "Sorry maar per 1 Mei heb ik recht op geld en heb nog geen stuiver gezien.
Op donderdag 19 juni 2003 12:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tussen 12:00 en 13:30 kun je inderdaad beter niet bellen. Hier is ook 3/4 van de afdeling lunchen.
quote:Och dat denk je maar, omdat je helemaal leeg bent na een tentamen. Komt wel goed.
Op donderdag 19 juni 2003 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:Tentamen maar matig gemaakt
quote:Yeah,............... right
Op donderdag 19 juni 2003 12:57 schreef Bastard het volgende:
Degene die mijn dossier in behandeling heeft belt mij na haar lunch direct op. Nou daar gaan we dan maar ff vanuit.
Het zijn honden Gijs,........... en ik kan me voorstellen dat je daar naar toe gaat. Heb je tot nu toe nog steeds geen geld gehad dan Gijs ?
quote:NIETSSSSSS
Op donderdag 19 juni 2003 13:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yeah,............... right
Het zijn honden Gijs,........... en ik kan me voorstellen dat je daar naar toe gaat. Heb je tot nu toe nog steeds geen geld gehad dan Gijs ?
Maar wel braaf blijven solliciteren, werkbriefjes invullen en half beledigende brieven van hun mogen ontvangen alsof het mijn schuld is dat ik niet werk meer en dus alleen nog fungeer als ballast voor de samenleving.
Degene die me zo terug belt kan nu al een willekeurig slopende ziekte krijgen.
quote:Inderdaad schandalig, er heeft dus al wel een positieve beoordeling plaatsgevonden? Het is geen voorschot.
Op donderdag 19 juni 2003 13:05 schreef Bastard het volgende:
"Sorry maar per 1 Mei heb ik recht op geld en heb nog geen stuiver gezien.
*in een hulpvaardige bui is vandaag*
quote:En door die prutsers krijgt mijn clubje nu ook een slechte naam. Ik voel me serieus schuldig dat dit je overkomt Bastard.
Op donderdag 19 juni 2003 13:12 schreef Bastard het volgende:
Maar wel braaf blijven solliciteren, werkbriefjes invullen en half beledigende brieven van hun mogen ontvangen alsof het mijn schuld is dat ik niet werk meer en dus alleen nog fungeer als ballast voor de samenleving.
Zometeen bezoek
quote:Komt Kepler langs?
Op donderdag 19 juni 2003 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:Zometeen bezoek
quote:Ik hoor helemaal niets van ze Gijs.. geen brief, geen telefoon, niks.
Op donderdag 19 juni 2003 13:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Inderdaad schandalig, er heeft dus al wel een positieve beoordeling plaatsgevonden? Het is geen voorschot.
*in een hulpvaardige bui is vandaag*
Dat bedrag wat je krijgt van je werkgever, die oprot premie is inmiddels opgegeten natuurlijk. Ze tellen dat min of meer als een salaris door he.. maar dan zal ik straks ook nog belasting kunnen gaan betalen op dat bedrag wat ik dan heb gekregen van mn werkgever. BLOEDZUIGERS zijn het!!!!
quote:Ik was ook blij te horen dat een vrouw mijn dossier in behandeling heeft, weet ik tenminste zeker dat ik niet een zachte limbo Gijs aan de lijn ga krijgen.
Op donderdag 19 juni 2003 13:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En door die prutsers krijgt mijn clubje nu ook een slechte naam. Ik voel me serieus schuldig dat dit je overkomt Bastard.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Komt Kepler langs?
quote:Dat je eerst die oprotpremie moet "opeten" is vrij logisch. En als je mijn uitleg leest kun je zien dat het geen invloed heeft op de duur van de WW, de periode verschuift gewoon.
Op donderdag 19 juni 2003 13:18 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor helemaal niets van ze Gijs.. geen brief, geen telefoon, niks.
Vorige week heb ik gebeld, een man gaf aan dat er een voorschot zou worden uitgekeerd aan me, heb ik ook niet ontvangen.Dat bedrag wat je krijgt van je werkgever, die oprot premie is inmiddels opgegeten natuurlijk. Ze tellen dat min of meer als een salaris door he.. maar dan zal ik straks ook nog belasting kunnen gaan betalen op dat bedrag wat ik dan heb gekregen van mn werkgever. BLOEDZUIGERS zijn het!!!!
Maar dat je geen voorschot of bericht krijgt is schandalig!
quote:*Bank, check
Op donderdag 19 juni 2003 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:Zometeen bezoek
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Voor jou waarschijnlijk vrij logisch.. voor mij dus helemaal niet he!
Op donderdag 19 juni 2003 13:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat je eerst die oprotpremie moet "opeten" is vrij logisch. En als je mijn uitleg leest kun je zien dat het geen invloed heeft op de duur van de WW, de periode verschuift gewoon.
Maar dat je geen voorschot of bericht krijgt is schandalig!
Och Gijsje.. ik ben zo'n woeste, gestopte roker deze week, dat komt helemaal goed!
quote:Ben nu mijn bed aan het verschonen
Op donderdag 19 juni 2003 13:20 schreef Bastard het volgende:[..]
*Bank, check
*Condooms check
*Stof om over te praten naderhand,.. check.
*Washand en handdoek om ff douche te pakken tussendoor, check.
Maar ze komt pas half 3 ofzo... Kut OV
quote:Ze hebben die Fictieve opzegtermijn om een paar redenen in het leven geroepen:
Op donderdag 19 juni 2003 13:22 schreef Bastard het volgende:
Voor jou waarschijnlijk vrij logisch.. voor mij dus helemaal niet he!
a. Door dit soort oprotpremies komen mensen sneller in de WW (normale ontslagprocedures duren veel langer).
b. Het is niet eerlijk voor de mensen die geen ontslagpremie krijg (dat verdomd gelijkheidsbeginsel dat de hele WW zo ingewikkeld maakt)
c. Door het verlegen van de uitkeringsperiode besparen ze geld, immers, niet iedereen zit de hele rit uit.
quote:ja ja ja stuk voor stuk punten waarbij de staatskas het beste gespekt blijft natuurlijk. Niet dat het iets uitstraalt van "zorgzaamheid".
Op donderdag 19 juni 2003 13:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ze hebben die Fictieve opzegtermijn om een paar redenen in het leven geroepen:
a. Door dit soort oprotpremies komen mensen sneller in de WW (normale ontslagprocedures duren veel langer).
b. Het is niet eerlijk voor de mensen die geen ontslagpremie krijg (dat verdomd gelijkheidsbeginsel dat de hele WW zo ingewikkeld maakt)
c. Door het verlegen van de uitkeringsperiode besparen ze geld, immers, niet iedereen zit de hele rit uit.
Vraag me af of de topfunctionaris van een groot bedrijf met een oprot premie van een paar ton ook dat hele bedrag eerst moet opeten..
Oh nu we het toch over topfunctionarrissen hebben, wil ik ook meteen de directie spreken van de uitkerende instantie, want ik het niet ontzettend asociaal om 2 verdiepingen voor 9 miljoen te laten verspijkeren? Nee er moet een marmeren vloer in worden gezet, anders is het niet speciaal genoeg... We zitten in een tijd van bezuinigingen, werkeloosheid, en zowat crisis. Waar die gore klerelijers het lef vandaan halen weet ik ook niet.
quote:Is ze al meerderjarig?
Op donderdag 19 juni 2003 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ben nu mijn bed aan het verschonen
Zometeen inderdaad ook nog de bank leeghalenMaar ze komt pas half 3 ofzo... Kut
OV
quote:15 juli Bastard
Op donderdag 19 juni 2003 13:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Is ze al meerderjarig?
quote:Ah
Op donderdag 19 juni 2003 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
15 juli Bastard
Ach ze maar lief is he
quote:*kruipt weer onder steen die UWV heet*
Op donderdag 19 juni 2003 13:33 schreef Bastard het volgende:
ja ja ja stuk voor stuk punten waarbij de staatskas het beste gespekt blijft natuurlijk. Niet dat het iets uitstraalt van "zorgzaamheid".Vraag me af of de topfunctionaris van een groot bedrijf met een oprot premie van een paar ton ook dat hele bedrag eerst moet opeten..
Oh nu we het toch over topfunctionarrissen hebben, wil ik ook meteen de directie spreken van de uitkerende instantie, want ik het niet ontzettend asociaal om 2 verdiepingen voor 9 miljoen te laten verspijkeren? Nee er moet een marmeren vloer in worden gezet, anders is het niet speciaal genoeg... We zitten in een tijd van bezuinigingen, werkeloosheid, en zowat crisis. Waar die gore klerelijers het lef vandaan halen weet ik ook niet.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:36 schreef Bastard het volgende:
Dit ga ik ook volgen![]()
[centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
Geweldig soms daar
En ze is zeker lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |