Ben al een uur wakker
quote:leuk he
Op donderdag 19 juni 2003 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Te vroegBen al een uur wakker
ken je het tentamen al?
quote:Begin wat dingen in te zien.. Maar volgens mij kent het tentamen mij niet
Op donderdag 19 juni 2003 07:33 schreef kepler het volgende:[..]
leuk he
ken je het tentamen al?
quote:dat is wel een leuke
Op donderdag 19 juni 2003 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Begin wat dingen in te zien.. Maar volgens mij kent het tentamen mij niet
quote:je zou maar vooraan staan, dan kijk je alleen maar tegen een muur op
Op donderdag 19 juni 2003 08:05 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
en die laatste
* Sollicitatie gesprek
* GAK bellen, ik heb nog steeds geen stuiver gezien van mn uitkering.. wat moet ik eten, tandpasta?
* Garage bellen, ze de tering verwensen omdat de auto in brand kunnen vliegen door hun gekloot.
* Andere garage bellen, nieuwe dynamo bestellen.
* Afwassen.
Nee, ik rook nog steeds niet.
Weer vrolijk aan het werk in uitkeringsland.
quote:Succes vandaag Gijs,.........
Op donderdag 19 juni 2003 08:24 schreef Bastard het volgende:
Op het programma* Sollicitatie gesprek
* GAK bellen, ik heb nog steeds geen stuiver gezien van mn uitkering.. wat moet ik eten, tandpasta?
* Garage bellen, ze de tering verwensen omdat de auto in brand kunnen vliegen door hun gekloot.
* Afwassen.
Wat is er in GODSNAAM allemaal met je auto aan de hand Gijs
quote:wat heb je ook weer pech he
Op donderdag 19 juni 2003 08:24 schreef Bastard het volgende:
Op het programma* Sollicitatie gesprek
* Afwassen.
succes ermee hoor
quote:Bizar goede foto's....zie je jezelf nog ergens springen???
Op donderdag 19 juni 2003 08:05 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Klote van je auto....hoop gedoe weer....op de reparatie zit toch wel garantie ofzo ? ze hebben het tenslotte verkloot...
Succes ermee in ieder geval
Hoe laat heeft B. eigenlijk gesprek?
quote:Strolliebollie !
Op donderdag 19 juni 2003 11:02 schreef Strolie75 het volgende:Tiggy!
Hoe laat heeft B. eigenlijk gesprek?
Ik weet niet (meer) precies hoe laat...ik duim dus de hele dag door totdat ik iets van hem hoor
quote:Ja, zie je die schokgolf daar ergens in het midden?
Op donderdag 19 juni 2003 10:38 schreef chastity het volgende:[..]
Bizar goede foto's....zie je jezelf nog ergens springen???
quote:die plek waar iedereen opzij pleurt... hehe
Op donderdag 19 juni 2003 12:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja, zie je die schokgolf daar ergens in het midden?
quote:Auto:
Op donderdag 19 juni 2003 09:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Succes vandaag Gijs,.........
Wat is er in GODSNAAM allemaal met je auto aan de hand Gijs
In eerste instantie begaf de dynamo het dag na aankoop, kan gebeuren natuurlijk. Kosten waren 75% voor de verkopende partij om te repareren. Toen ging de accu mol.. kan gebeuren natuurlijk ook weer, was ook een oude accu.
Er is toen een nieuwe accu in gegaan maar die hebben ze niet helemaal goed vastgezet met een grote klem die er overheen geschroeft is. Die klem is gaan schuiven over de accu en tegen de PLUS pool aangekomen. Dat is gaan vonken en heeft kortsluiting veroorzaakt, zodoende is dan weer de aangesloten dynamo doorgebrand. (Maar net zo makkelijk vliegt je auto in de fik)
Dus ik gisteren schelden natuurlijk, weer datzelfde euvel onder de motorkap, word er nu echt strontziek van. Tuurlijk kan allemaal wel gebeuren, maar het gebeurt mij weeeeer. Stink leven dus, nou ja 1 voordeel ik hoef niet mee te doen met de loterij want rijk worden is niet voor mij weggelegd. (Dus die kennis bespaart geld)
Die ANWB gebeld, ja en die zag het meteen.. meneer die accu is gaan kortsluiten.. foutje bij installatie ofzo. Was verder heel erg te spreken over de auto, gek eigenlijk nu 3x anwb erbij gehad en alle 3 de monteurs zeiden dat de auto er picobello uit zag.
Ben naar de garage gegaan, waar ik werd gesommeerd om even in de showroom te wachten ipv naar binnen te stormen bij nieuwe klanten.
Later verhaal uitgelegd en de garage heeft de auto inmiddels opgehaald en gaat hem nakijken, doormeten gebeurt bij een erkend electra bedrijf.
Sja hun eigen schuld is het natuurlijk dus ga niet met minder akkoord.
Solligesprek:
Ging lekker!! Ja kan er wel kort over wezen, was een gesprek van 3 kwartier met 2 vrouwen en charmeur dat ik ben ging dat allemaal van een leie dakje.
Maar goed, ik ben 1 van de 50 sollicitanten deze week voor die ene functie. Ik ben overgekwalificeerd wat altijd wel goed is denk ik.. ik voldeed helemaal aan het profiel wat ze vroegen in het bedrijf en ik ga er vanuit dat ik volgende week door ga naar de tweede ronde.
Was lekker ontspannen gezellig en open gesprek.
En dan ga ik nu de uitkerende instantie de nek vol schelden.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:33 schreef Bastard het volgende:
En dan ga ik nu de uitkerende instantie de nek vol schelden.
Terecht, het GAK is een arrogante kloteclub! De rest van het UWV kotst erop
quote:Gijs, ik heb ze nog niet aan de lijn of ze zijn irritant.. ik hang nu al de hele tijd met de telefoon in mn handen omdat ik in de wacht zit.
Op donderdag 19 juni 2003 12:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Terecht, het GAK is een arrogante kloteclub! De rest van het UWV kotst erop
quote:Het is dat ik bij een andere uvi werk, anders had ik je kunnen helpen. Wij balen ook behoorlijk van het Gak hoor. 5 uvi's samen vormen het UWV, Gak is het grootste dus eigenlijk is het gewoon een overname! Ze drukken echt overal hun wil door. Voorbeeld, alle staffuncties moeten naar Amsterdam verhuizen, en je raad natuurlijk wel welke club al in Amsterdam zat?
Op donderdag 19 juni 2003 12:43 schreef Bastard het volgende:
Gijs, ik heb ze nog niet aan de lijn of ze zijn irritant.. ik hang nu al de hele tijd met de telefoon in mn handen omdat ik in de wacht zit.
Word er eindelijk opgenomen, doe ik mijn verhaal vrij rustig, word ik zonder pardon doorverbonden.
Dus ik vraag aan degene die opneemt waarom ik werd doorverbonden, kon ze me niks over zegge. Dus ik WEER het hele verhaal uit de doeken gedaan.. "Momentje meneer, iemand anders heeft uw dossier in behandeling en die is met lunchpauze" werd ik weer onderbroken... En dat had ze beter niet kunnen zeggen... werd ff een staaltje duidelijk verstaanbare Hollandse taal gebezigd door ondergetekende .
Degene die mijn dossier in behandeling heeft belt mij na haar lunch direct op. Nou daar gaan we dan maar ff vanuit.
quote:Tussen 12:00 en 13:30 kun je inderdaad beter niet bellen. Hier is ook 3/4 van de afdeling lunchen.
Op donderdag 19 juni 2003 12:57 schreef Bastard het volgende:
Degene die mijn dossier in behandeling heeft belt mij na haar lunch direct op. Nou daar gaan we dan maar ff vanuit.
Tentamen maar matig gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |