Alleen geresized naar 1024 en autolevels.

[Dit bericht is gewijzigd door svmnb op 29-06-2003 21:29]
Thanks
. Vond ik zelf ook wel de mooiste
quote:Mooie platen! Waar is de onderste foto genomen?
Op zondag 29 juni 2003 21:03 schreef svmnb het volgende:
Nikon F801s met F2.8 80-200mm AF ED en F2.0 35mm
quote:Dank je, dit is de opera van Garnier. Hier speelt het originele verhaal van Phantom of the Opera zich af, maar dit terzijde. Deze serie foto's heb ik tijdens mijn laatste trip naar Parijs gemaakt.
Mooie platen! Waar is de onderste foto genomen?
How do you like my monkey ?

Greet|Z DaaN
[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 29-06-2003 23:40]
quote:Scanner noise. Valt trouwens best mee in deze scans. Je kan dit aardig wegkrijgen met NeatImage trouwens. Mooie foto's zijn het!
Op zondag 29 juni 2003 21:51 schreef Herfst het volgende:
Zeer mooi hoor. Ik zou trouwens in de lucht van de voorlaatste foto wel veel ruis, of is dat jpeg-compressie?

1024x768 @ Fine (86,9 kb)

1024x768 @ Fine (122 kb)
Alle foto's zijn gemaakt met de Canon Powershot A40 en overal is met Corel Photopaint 9 een compressie van 20% overheen gegooid.
Graag commentaar!
quote:zo, jij woont leuk
Op zondag 29 juni 2003 21:03 schreef svmnb het volgende:
Nikon F801s met F2.8 80-200mm AF ED en F2.0 35mm
prachtige foto's hoor.
quote:Mooi werk, goeie kwaliteit !
Op maandag 30 juni 2003 11:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kom net terug van een wandeltoch door de duinen (was de perfecte gelegenheid om m'n nieuwe cam, de Canon A40, te testen). Daarom nu wat foto's
Alle foto's zijn gemaakt met de Canon Powershot A40 en overal is met Corel Photopaint 9 een compressie van 20% overheen gegooid.Graag commentaar!
quote:Dat is een nog 'ns een goeie tip. Ik ben nu bezig met Neatimage Pro en de resultaten zijn erg goed. Ben de bewerkte foto's nu aan 't uppen.Bedankt bij deze!
Op maandag 30 juni 2003 09:15 schreef TheMarco het volgende:[..]
Scanner noise. Valt trouwens best mee in deze scans. Je kan dit aardig wegkrijgen met NeatImage trouwens. Mooie foto's zijn het!
[Dit bericht is gewijzigd door svmnb op 30-06-2003 12:34]
quote:deze vind ik wel leuk.....
Op maandag 30 juni 2003 12:21 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik zie dat je ze aangepast hebt? Een stuk mooier he? Alleen nu heb je wel wat JPEG compressie zichtbaar. Misschien even wat minder compressie gebruiken...
Op maandag 30 juni 2003 12:08 schreef svmnb het volgende:[..]
Dat is een nog 'ns een goeie tip. Ik ben nu bezig met Neatimage Pro en de resultaten zijn erg goed. Ben de bewerkte foto's nu aan 't uppen.Bedankt bij deze!
quote:Ik vind combinatie poezen en instrumenten wel iets hebben.
Op maandag 30 juni 2003 14:48 schreef Ernst het volgende:
Ik vind het een beetje een nietszeggende compositie. De twee elementen hebben niets met elkaar van doen en er is ook niet echt een samenspel tussen die twee. Nee sorry, mij doet het echt niets.
quote:Oh zeker, er kan best wel wat leuks uitkomen, maar ik vind bij deze foto er nou niet echt een samenspel tussen die twee plaatsvinden.
Op maandag 30 juni 2003 15:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind combinatie poezen en instrumenten wel iets hebben.
Nu ja,zijn ook wel paar van mn grote liefdes...
quote:kZal eens vragen of ie erop wil toeteren...
Op maandag 30 juni 2003 15:12 schreef Ernst het volgende:[..]
Oh zeker, er kan best wel wat leuks uitkomen, maar ik vind bij deze foto er nou niet echt een samenspel tussen die twee plaatsvinden.
quote:Op zich heb je bij deze foto helemaal gelijk.. maar het kan bijvoorbeeld met een mooie zware 'oudhollandse' wolkenlucht juist weer enorm sfeerverhogend werken.
Op maandag 30 juni 2003 12:05 schreef svmnb het volgende:[..]
Mooi werk, goeie kwaliteit !
Kleine tip:Je hebt de neiging om de horizon in het midden v.h. beeld te zetten. Hierdoor krijg je het 'omklapeffect'. Doorgaans werkt het beter om de horizon op 1/3 van boven of van onder te zetten.
quote:Komt misschien omdat ze geresized worden op deze pagina? Als ik ze op originele grootte bekijk zie ik geen artefacts.
Op maandag 30 juni 2003 15:05 schreef TheMarco het volgende:[..]
Ik zie dat je ze aangepast hebt? Een stuk mooier he? Alleen nu heb je wel wat JPEG compressie zichtbaar. Misschien even wat minder compressie gebruiken...
Nog maar een keer proberen dan ....vorige was een beetje groot geloof ik! ![]()
Greet|Z DaaN
quote:Hmm ja ik zie het nu. Overigens heb je het wel iets te agressief gebruikt geloof ik want het lijkt erop dat je hier en daar wat detail verloren bent...
Op maandag 30 juni 2003 18:33 schreef svmnb het volgende:[..]
Komt misschien omdat ze geresized worden op deze pagina? Als ik ze op originele grootte bekijk zie ik geen artefacts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |