deze vraag zal vast en zeker wel eens vaker gesteld zijn, maar toch vraag ik me af waarom jongens als ze wakker worden een erectie hebben! ik heb het al aan meerdere mensen gevraagd en die wisten het ook niet. hopelijk kunnen jullie mij helpen
[Dit bericht is gewijzigd door kikie op 18-06-2003 10:02]
quote:Dus: http://forum.fok.nl/search.php
Op woensdag 18 juni 2003 09:59 schreef kikie het volgende:
deze vraag zal vast en zeker wel eens vaker gesteld zijn
quote:Zoek op ODOL...
Op woensdag 18 juni 2003 10:00 schreef Dave het volgende:[..]
Dus: http://forum.fok.nl/search.php
quote:Dat geloof je iig verkeerd.
Op woensdag 18 juni 2003 10:02 schreef StephanL het volgende:
Ik geloof omdat mannen dat een natte droom hebben of hebben gehad ofzo om zo alle sperma wat niet is gebruikt af te voeren naar buiten. Ik geloof dat dit het was
Een man krijgt zowiezo om de zoveel tijd een erectie (goede doorstroom is nodig voor aanvoer nieuwe zuurstof en voedingstoffen)
Een erectie is wat dat betreft niet meer dan een opeenhoping van bloed (vandaar ook de stijgende temperatuur )
Hier staat heel kort een beetje info: http://www.zoenenenzo.nl/woordenlijst.html
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:13 schreef Gijsje het volgende:
Anders rollen we uit bed....
normaal gesproken plas je een paar keer per dag.
Als je slaapt doe je dat meestal niet.... omdat je lichaam "denkt" dat je toch moet plassen krijg je een erectie... probeer maar eens te plassen met een erectie nml....
weet niet of dit 100% waar is maar heb dit eens van iemand gehoord...
quote:Das pas humor!!!
Op woensdag 18 juni 2003 10:13 schreef Gijsje het volgende:
Anders rollen we uit bed....
quote:Dit klopt. Het is een natuurlijke manier om je pis op te houden. Want *Hans Teeuwen modus* EEN HARDE LUL DIE IS GEMAAKT OM MEE TE POMPEN *Hans Teeuwen modus uit* en niet om mee te pissen!
Op woensdag 18 juni 2003 10:15 schreef Qlimax het volgende:
pissen....normaal gesproken plas je een paar keer per dag.
Als je slaapt doe je dat meestal niet.... omdat je lichaam "denkt" dat je toch moet plassen krijg je een erectie... probeer maar eens te plassen met een erectie nml....weet niet of dit 100% waar is maar heb dit eens van iemand gehoord...
Als de blaas van een man te vol wordt, drukt het op de zenuwen en bloedvaten rond de penis. Op deze manier wordt het bloed in de penis tegengehouden en onstaat langzamerhand een erectie. (Erecties zijn ophopingen van bloed in je penis). Daarnaast dromen ook veel mannen over sexuele zaken en krijgen zevaak spontaan een erectie. Optie 1 is de ODOL.
[Dit bericht is gewijzigd door Infinity123 op 18-06-2003 10:20]
dit las ik op een site
Pissen met een hard-on kan trouwens wel echter zou ik dit niet indoor uitproberen.
quote:En waarom zeiken vrouwen dan niet in bed?
Op woensdag 18 juni 2003 10:15 schreef Qlimax het volgende:
pissen....normaal gesproken plas je een paar keer per dag.
Als je slaapt doe je dat meestal niet.... omdat je lichaam "denkt" dat je toch moet plassen krijg je een erectie... probeer maar eens te plassen met een erectie nml....weet niet of dit 100% waar is maar heb dit eens van iemand gehoord...
quote:Gaat prima hoor, alleen wat meer durk zetten....
Op woensdag 18 juni 2003 10:21 schreef BrokenToe het volgende:Pissen met een hard-on kan trouwens wel echter zou ik dit niet indoor uitproberen.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:21 schreef BrokenToe het volgende:
Qlimax scoort een punt.
quote:weet je wel hoe zeer dit doet?
Qlimax scoort een punt. Het is inderdaad om de pisbuis af te sluiten en zo de boel droog te houden.Pissen met een hard-on kan trouwens wel echter zou ik dit niet indoor uitproberen.
quote:Me, Myself & Irene... een van de meest geniale scenes ooit, wanneer ie gaat staan zeiken met een stijve...
Pissen met een hard-on kan trouwens wel echter zou ik dit niet indoor uitproberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |