Retro-games roeleren!
[Dit bericht is gewijzigd door Vuilnisman op 19-08-2003 15:13]
Het ging om een kok van wie z'in restaurant gejat werd door een slechte kok (Dus slecht als in 'ik ga de wereld veroveren met ravioli') en nu moest dat menneke door zijn eigen slecht geworden eethuisje de boel opknappen en zijn broodwinning weer terug verdienen...
Ik weet dat er een (Destijds onmogelijk geachte) baas in zat in de vorm van een boosaardige wok die met bonen keilde. Ik dacht dat het in level vier was ofzo...
Kan iemand mij helpen?
is het Panic Restaurant ?
Mijn volgende biertje drink ik in jouw naam. Hoezee!
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:22 schreef R_h_A het volgende:
Oh fantastisch gast! Met deze info kan ik op zoek gaan!Mijn volgende biertje drink ik in jouw naam. Hoezee!
De bedoeling van het spel:
Je was een parachutist en dan moest je een sprong maken en dan moest je door ringen in de lucht vallen waar je punten voor kreeg, en daarna als je laag genoeg was moest je je parachute openen en dan moest je op zon platform landen ( eentje beweegde en ander was stil ).
daarnaast kon je ook met zon deltavlieger en en klein vliegtuigje vliegen.
T was origineel voor op de ( Super ) nintendo.
Het kwam weer tot mijn aandacht toen ik het gedownload had voor mijn Nokia 3300 maar dan alleen in de versie als paraschutist.
Het is van al een heel tijdje geleden, ik had het spel op m'n 386.
Het is een side-scrollend platform spelletje met een jongen die met z'n luchtscooter is neergestort nadat ie is neergeschoten. Het eerste level speelt zich af in de jungle, het tweede in een soort van stad dacht ik.
Het spel had een voor die tijd zeer mooi introfilmpje, waarin o.a. te zien hoe die jongen zijn luchtscooter opstart, er komt een holografisch display uit enzo, en hij wordt achtervolgd. Ziet er allemaal heel mooi uit.
Beetje vage beschrijving misschien, maar weet iemand welk spel dit is?
quote:Heart of darkness?
Op donderdag 21 augustus 2003 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben ook op zoek naar een spelletje.Het is van al een heel tijdje geleden, ik had het spel op m'n 386.
Het is een side-scrollend platform spelletje met een jongen die met z'n luchtscooter is neergestort nadat ie is neergeschoten. Het eerste level speelt zich af in de jungle, het tweede in een soort van stad dacht ik.Het spel had een voor die tijd zeer mooi introfilmpje, waarin o.a. te zien hoe die jongen zijn luchtscooter opstart, er komt een holografisch display uit enzo, en hij wordt achtervolgd. Ziet er allemaal heel mooi uit.
quote:WHAAAA je bent geweldig
Op donderdag 21 augustus 2003 17:06 schreef BdR het volgende:
klinkt als Pilot Wings
Weet je toevallig ook offie op de pc te verkrijgen is? anders doe ik me de moeite nie om het te zoeken op internet ( uh ik bedoel natuurlijk in de winkel he )
quote:ik denk eerder aan Flashback
Op donderdag 21 augustus 2003 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:er is geen pc versie, maar als je de SNES rom kan vinden (kan ik je verder niet bij helpen, mag niet hier) dan kan je het op de pc spelen met behulp van een emulator, zoals snes9x
Op donderdag 21 augustus 2003 18:17 schreef metallicattim het volgende:
Weet je toevallig ook offie op de pc te verkrijgen is?
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 21-08-2003 18:21]
quote:Ik denk dat u gelijk heeft, Flashback is al wat ouder dan Heart of Darkness. Ook een stuk beter, trouwens.
Op donderdag 21 augustus 2003 18:17 schreef BdR het volgende:[..]
ik denk eerder aan Flashback
quote:thx!! die ROM moet ik wel kunnen vinden ergens! thx m8!
Op donderdag 21 augustus 2003 18:17 schreef BdR het volgende:[..]
ik denk eerder aan Flashback
[..]er is geen pc versie, maar als je de SNES rom kan vinden (kan ik je verder niet bij helpen, mag niet hier) dan kan je het op de pc spelen met behulp van een emulator, zoals snes9x
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:17 schreef BdR het volgende:ik denk eerder aan Flashback
[..]
Ik ben opzoek naar een copybox, een super wild card of super fighter Q. Dit is zo'n back-up systeem voor de SNES.
Dus waar kan ik zo'n ding vinden? Op ebay, marktplaats heb ik niets gevonden. En ook lik-sang blijkt zo'n ding niet te hebben.
Dus wie weet waar ik zo'n ding kan vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door snesfan op 21-08-2003 22:35]
quote:Nu mag het wel:D. Het is compleet legaal om een back-up van mijn SNESgames te maken.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helaas mag dat niet![]()
quote:Oops!
Op zondag 24 augustus 2003 11:44 schreef BdR het volgende:
als je zoiets met google niet kan vinden (vrijwel alle oude c64 software staat op het internet) dan moet het bijna wel verkeerde spelling zijn.. en inderdaad: Atic Atac
Thanks
quote:Ok, ik heb die ROM gevonden en heb SNES9x geinstalleerd, t begin scherm doet t, daarna krijg je uitgelegd wat je moet doen en blabla, en dan moet je op de start knop drukken dat doe ik dan, en dan word het beeld zwart, en de muziek van het spel blijft dan doorspelen, enig idee waar dat door komt???
Op donderdag 21 augustus 2003 18:23 schreef metallicattim het volgende:[..]
thx!! die ROM moet ik wel kunnen vinden ergens! thx m8!
quote:welke emulator heb je gebruikt? ik heb ff getest met snes9x 1.41-1, daarmee werkt Pilot Wings gewoon goed. Als het daar ook niet mee werkt, is de rom misschien corrupt (verkeerde download ofzo) ff een andere opzoeken.
Op zondag 24 augustus 2003 21:56 schreef metallicattim het volgende:
..enig idee waar dat door komt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |