quote:Is dit misschien iets?
Op zondag 22 juni 2003 12:24 schreef the_beholder het volgende:
Ik ben op zoek naar Heroes of Might and Magic IV. Ik heb gehoord dat er een demo versie is???
http://downloads.gamezone.com/demos/d8328.htm
Je moet dan wel lid worden van die Gamezone... Ik heb dat niet gedaan, en heb het dus ook niet voor je kunnen testen.
(Ik heb het dus niet over die nieuwe Jurassic Park: Operation Genesis)
Btw. waarom mag ik geen topic hiervoor openen, hier krijg je amper aandacht :| en een of andere baggerposter mag een topic als "hoi" plaatsen.... slaat gewoon nergens op :S
quote:Ik heb hem net in huis. Hij kwam gratis bij mijn nieuwe MX440 GeForce 4... Samen met Midnight GT/ Rage Rally en nog een aantal demo's. Ik heb hem bij de Norrod weggehaald, en weet dus niet of dit standaard bij deze GeForce hoort...
Op zondag 22 juni 2003 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand een idee waar ik Aquanox voor een redelijke prijs kan vinden?
quote:Iemand?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:05 schreef KKen het volgende:
Werd volgens mij vroeger geleverd bij Win95/98.
Was een leuke game (met een crap view vanaf boven) kon je kampen en zo opslaan, dino`s uitmooren, best aardig spel....
Wie weet hoe het spel heet? En waar ik het evt. kan downloaden?(Ik heb het dus niet over die nieuwe Jurassic Park: Operation Genesis)
Btw. waarom mag ik geen topic hiervoor openen, hier krijg je amper aandacht :| en een of andere baggerposter mag een topic als "hoi" plaatsen.... slaat gewoon nergens op :S
Nu is mij vraag dus of er iets soortgelijks is als de Sims? (een toegankelijke Sim-game dus).
Black 'n White, Simcity heeft ie al. Al die andere sim-games (Simcopter, SimZoo, etc.) vind ie niet cool.
Wie kan me helpen.
Oh ja: het moet ook nog eens op een P3 500mhz, 128MBRAM kunnen.
-> Ghost-Master werd me al getipt, Settlers IV heb ik ook in m'n achterhoofd.
Wie weet nog de naam van dat (1.5-2 jaar oud denk ik) strategie/sim-game in de Middeleeuwen. (en nee, het was niet een uit de Age of Empires Serie).
quote:Misschien is Caesar iets? Mijn vriend heeft Caesar III, en ik vind het wel wat van Age of Empires weg hebben. Je bouwt dan een koninkrijk op, maar moet er tegelijker tijd wel voor zorgen dat je je volk tevreden houdt.
Op dinsdag 24 juni 2003 21:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
Goed, ik weet niet zeker of dit het goede forum is, maar ik weet wel dat hier de mensen zitten die antwoord op m'n vraag kunnen geven.
Ik wil namelijk een game kopen voor m'n broertje (hij heeft z'n examen gehaald). Dus ik wilde een The Sims add-on voor hem kopen. Ik vraag subtiel welke hij nog miste, bleek dat hij ze allemaal heeft.Nu is mij vraag dus of er iets soortgelijks is als de Sims? (een toegankelijke Sim-game dus).
Black 'n White, Simcity heeft ie al. Al die andere sim-games (Simcopter, SimZoo, etc.) vind ie niet cool.Wie kan me helpen.
Oh ja: het moet ook nog eens op een P3 500mhz, 128MBRAM kunnen.
-> Ghost-Master werd me al getipt, Settlers IV heb ik ook in m'n achterhoofd.
Wie weet nog de naam van dat (1.5-2 jaar oud denk ik) strategie/sim-game in de Middeleeuwen. (en nee, het was niet een uit de Age of Empires Serie).
Succes!
quote:Ceasar III hebben we al. (wel goeie game overigens).
Op dinsdag 24 juni 2003 22:20 schreef Mental_Phoenix het volgende:[..]
Misschien is Caesar iets? Mijn vriend heeft Caesar III, en ik vind het wel wat van Age of Empires weg hebben. Je bouwt dan een koninkrijk op, maar moet er tegelijker tijd wel voor zorgen dat je je volk tevreden houdt.
Succes!
Ik heb gamesdomain.com helemaal afgestruind en ik kwam de volgende games tegen:
* Ghost Master
* Settlers IV (voluit: The Settlers: Fourth Edition)
* Stronghold (Stronghold: Crusader)
* Celtic Kings: Rage of Wars
En ik zit nu te twijfelen tussen Ghost Master en Stronghold.
Heeft iemand hier ervaring met een van die twee games?
PC spel uit de jaren 80... waarin een ninja in een eindeloos groot kantoorgebouw moet vechten en op zoek is naar een 'schat'.
Iemand enig idee??
quote:misschien Impossible Mission (deel 1 of 2 lijken veel op elkaar)
Op woensdag 25 juni 2003 04:14 schreef Patvs het volgende:
PC spel uit de jaren 80... waarin een ninja in een eindeloos groot kantoorgebouw moet vechten en op zoek is naar een 'schat'.
hoofdpersoon is niet een ninja, maar springt wel met saltos enzo. En het speel ook in een oneindig gebouw, waar je allerlei spullen moet onderzoeken, o.a. kantoor, laboratiorium en garage apparatuur.
Iemand tips?
Bij NFS:HP 2 iig wel
quote:* Thurminator zegt het anders: wie weet er interresante pc-racegames die je zo kunt instellen dat je ze met de pijltjestoetsen kunt besturen?
Op vrijdag 27 juni 2003 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je dat niet bij elk spel zelf instellen?Bij NFS:HP 2 iig wel
-- Ik weet dat er al een draadje liep maar die kon ik niet terug vinden --
Niet amazone want dan moet ik met creditcard bestellen en die heb ik niet (wil ik ook niet).
Oh ja het spel komt geloof ik uit 1995 of 96
quote:Ik bedoel 27 augustes
Op vrijdag 4 juli 2003 21:41 schreef Mister_T het volgende:
Ik weet het al......17 augustes
op de cover zag je de buik van een (niet onaardige ) dame met een tatoo met de naam van de game erin en prikkeldraad ofzo
ik wil het weer is spelen maar ik zou bij god niet weten hoe het heet
quote:het is ook nooit goed..
Op maandag 7 juli 2003 17:36 schreef Phuturistixxx het volgende:
Maar ik vind/vond de graphics nooit zo, weet iemand een soortegelijk spel met betere graphics....
[img]ftp://cdcoverz:cdcoverz@62.216.7.148/pc/f/forsaken-Front.jpg[/img]
coole shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |