quote:De rest bagger?!? Je maakt zeker een grapje? Ik krijg zelfs sterk de indruk dat je United zelden volgt en maar wat zegt. Ze zijn Premiership kampioen en drongen wederom tot de laatste acht van Europa door. Uiteindelijk gingen ze met een fantastische 4-3 overwinning op Real Madrid ten onder.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:21 schreef nikk het volgende:[..]
Het heeft er ook mee te maken dat op die paar spelers na de rest bagger is. Dat is bij bij de meeste topclubs wel anders (op Barcelona na dan). Juventus heeft enkele sterspelers en hele goede voetballers daarnaast. AC Milan, Inter, Bayern, Valencia, etc, idem.
-O' Shea
-Ferdinand
-Butt
-Scholes
-Solskjaer
-Silvestre
Deze spelers zou ik nou niet als 'bagger' betitelen. Stuk voor stuk topvoetballers. Geen wereldsterren, maar geen enkel team bestaat uitsluitend uit wereldsterren.
Ik ben het wel met je eens dat de volgende spelers niet geweldig zijn:
-De gebroeders Neville (komen tekort, vooral Gary)
-Brown (is nog jong, kan nog groeien)
-Forlan (nog niet veel laten zien)
-Fortune (maakt zelden een goede indruk)
En nu over de keepers. Barthez is een sterke keeper met fantastische reddingen, maar hij maakt weleens een blundertje. Als hij die blunders achterwege laat is het een geweldige doelman. Carroll is gewoon een degelijke 2e keus, en Ricardo heb ik nog niet veel van gezien.
Nee, al met al snap ik je uitspraak: "Het heeft er ook mee te maken dat op die paar spelers na de rest bagger is".
-DOEL:
Barthez
-VERDEDIGING:
Brown, Ferdinand, Silvestre, O'Shea
-MIDDENVELD:
Solskjaer, Keane, Veron, Giggs
-AANVAL:
Scholes
Van Nistelrooy
Bovenstaande kan zich meten met ieder topteam uit Europa, en dat hebben ze dit seizoen bewezen in de Champions League en in de Premier League.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 17-06-2003 23:54]
Maar misschien Cocu terug !
quote:Ik zei dat Scholes geen wereldster is, dat is iets anders. Of was deze reactie voor nikk bedoeld?
Op dinsdag 17 juni 2003 23:55 schreef Linz het volgende:
uhuh,,als je scholes niet als wereldvoetballer ziet ben je gek.
Entsja ontopic, niet geheel onverwachts dit ,,,
En voor diegene die zei "En wie moeten ze nu halen ??" ik zou zeggen kijk je eigen avater eens
Heel de voetbalwereld hoopt/rekent al tijden op deze transfer, immers, NU is er geld om te kopen en te verkopen. Wat zal er nu gebeuren?
Een apart topic waard, lijkt me...
quote:Lijkt mij niet.
Op woensdag 18 juni 2003 00:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat me opvalt in dit topic is de geringe balangstelling voor de post-Beckham transfer periode.... Wat nu?Heel de voetbalwereld hoopt/rekent al tijden op deze transfer, immers, NU is er geld om te kopen en te verkopen. Wat zal er nu gebeuren?
Een apart topic waard, lijkt me...
quote:Hmmmz dan is mijn topic _nu_ dicht
Op woensdag 18 juni 2003 00:05 schreef golfer het volgende:[..]
Lijkt mij niet.
quote:Mwah, ben ik niet met je eens. Hij heeft de laatste tijd flink wat blunders gemaakt, maar als je die blunders weg denkt doet hij het uitstekend. Ik durf te stellen dat Barthez een aantal seizoenen geleden de beste keeper ter wereld was. Als hij zijn vertrouwen weer wat terug krijgt, en dat is tot op het nulpunt gedaald na al die blunders, dan kan hij dit niveau weer benaderen.
Op woensdag 18 juni 2003 00:02 schreef DAMH het volgende:
Qi ik zou je shit over barthezz weghalen want dat is me toch een flutkeeper eerste klas sjonge jonge jonge .....
Grtz Mario
Let's Go For Pumping
Maar goed...
quote:Don't think so.
Op woensdag 18 juni 2003 00:02 schreef DAMH het volgende:
ik zou zeggen kijk je eigen avater eens
quote:ja waarom niet. Gewoon als rechtshalf, want dat is ie. Het is een middenvelder, geen aanvaller zoals Figo ofzo.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:21 schreef nikk het volgende:[..]
Beckham controlerend?
quote:Laten we deze thread dan omvormen van "Beckham naar Real!" naar "Beckham naar Real, wat nu?". Dekt de lading volledig.
Op woensdag 18 juni 2003 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben het er eerlijk gezegd niet helemaal mee eens, dit is mijns inziens toch de grote doorbraak in de transferwereld waar iedereen al op zat te wachten... Een apart topic waard. Het is een ander onderwerp dan de transfer van Becks op zich...Maar goed...
quote:Figo, aanvaller? Hebben ze hem toch niet helemaal goed opgeleid dan in Portugal....
Op woensdag 18 juni 2003 00:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja waarom niet. Gewoon als rechtshalf, want dat is ie. Het is een middenvelder, geen aanvaller zoals Figo ofzo.
Nee hoor een middenvelder die ook het verdedigen niet schuwt.
quote:Okay, mee eens... Denk/hoop dat dit eindelijk wat meer duidelijkheid gaat geven over de toekomst van bepaalde spelers/clubs...
Op woensdag 18 juni 2003 00:10 schreef Qi het volgende:[..]
Laten we deze thread dan omvormen van "Beckham naar Real!" naar "Beckham naar Real, wat nu?". Dekt de lading volledig.
quote:Aanvallende middenvelder....
Op woensdag 18 juni 2003 00:11 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Figo, aanvaller? Hebben ze hem toch niet helemaal goed opgeleid dan in Portugal....
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 00:13 schreef golfer het volgende:
Topic-titel op verzoek aangepast.
quote:paar jaar geleden ? wanneer ? die vent is de gelukstige gast op aarde om zoweinig kwaliteiten zoveel gewonnen te hebben !
Op woensdag 18 juni 2003 00:06 schreef Qi het volgende:[..]
Mwah, ben ik niet met je eens. Hij heeft de laatste tijd flink wat blunders gemaakt, maar als je die blunders weg denkt doet hij het uitstekend. Ik durf te stellen dat Barthez een aantal seizoenen geleden de beste keeper ter wereld was. Als hij zijn vertrouwen weer wat terug krijgt, en dat is tot op het nulpunt gedaald na al die blunders, dan kan hij dit niveau weer benaderen.
zijn af en toe goeie reddingen vallen in het niets met al die blunders onzekere terugspeel ballen etc, het is gewoon een clown... misschien de beste keeper in ze eigen auto als die leeg is anders ook ng nie eens
,,,,
maar boeie, kijken of barca nog iemand koopt of kan kopen voor volgend seizoen.. maybe RvN
of een Totti die ontvrede is bij roma, ofuh een Viera een Henry :p hehehe alleen maar suggesties,, zulle wel weer met zo'n kezman figuur komen ehehehe
nahh ikga pitte mzl
quote:Talent, maar ook niet meer dan dat.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:51 schreef Qi het volgende:
-O' Shea
quote:Heb de ophef in Engeland over Rio niet zo goed begrepen. Heb het altijd als een middelmatige speler gevonden.
-Ferdinand
quote:Beiden niet slecht, maar ik zou ze niet direct in m'n elftal willen hebben.
-Butt
-Scholes
quote:Als dit je back-up spits moet zijn dan is het wel erg triest met je gesteld als club.
-Solskjaer
quote:Zou nog geen eens ballenjongen mogen zijn bij een club als Manchester.
-Silvestre
quote:Deze spelers zou ik wel degelijk als bagger willen bestempelen. Geen enkele topclub in Europa zou deze spelers willen hebben.
Deze spelers zou ik nou niet als 'bagger' betitelen. Stuk voor stuk topvoetballers. Geen wereldsterren, maar geen enkel team bestaat uitsluitend uit wereldsterren.Ik ben het wel met je eens dat de volgende spelers niet geweldig zijn:
-Fortune (maakt zelden een goede indruk)
quote:Barthez is nooit een goede keeper geweest. Voor het WK van 98 hadden uberhaupt maar weinig mensen van hem gehoord. Noem de keepers van de andere Europese topclubs en ze zijn stuk voor stuk beter dan Barthez (op die van Barca na dan).
En nu over de keepers. Barthez is een sterke keeper met fantastische reddingen, maar hij maakt weleens een blundertje. Als hij die blunders achterwege laat is het een geweldige doelman. Carroll is gewoon een degelijke 2e keus, en Ricardo heb ik nog niet veel van gezien.
quote:Inderdaad, ik zal ook niet beweren dat het een slecht elftal is. Ik stelde alleen dat Man U in vergelijking met andere Europese topclubs een tekort heeft aan sterspelers.
Nee, al met al snap ik je uitspraak: "Het heeft er ook mee te maken dat op die paar spelers na de rest bagger is".-DOEL:
Barthez
-VERDEDIGING:
Brown, Ferdinand, Silvestre, O'Shea
-MIDDENVELD:
Solskjaer, Keane, Veron, Giggs
-AANVAL:
Scholes
Van NistelrooyBovenstaande kan zich meten met ieder topteam uit Europa, en dat hebben ze dit seizoen bewezen in de Champions League en in de Premier League.
Ik durf wel te beweren dat ze met deze samenstelling never nooit de Chamions League zullen winnen.
quote:Aha, jij hebt WC98 niet gezien, dat is duidelijk. Barthez was dat seizoen zeker weten de beste keeper ter wereld. Hij was dat seizoen nagenoeg onpasseerbaar. Euro 2000 ook ijzersterk, en seizoen 2000/2001 geweldig voor United. Dit seizoen had ManUtd. ook 'the best defensive record' en dat was voor een groot deel aan Barthez te danken. Jammer dat de meeste mensen alle goede dingen vergeten na een paar blunders.
Op woensdag 18 juni 2003 00:14 schreef DAMH het volgende:[..]
paar jaar geleden ? wanneer ? die vent is de gelukstige gast op aarde om zoweinig kwaliteiten zoveel gewonnen te hebben !
zijn af en toe goeie reddingen vallen in het niets met al die blunders onzekere terugspeel ballen etc, het is gewoon een clown... misschien de beste keeper in ze eigen auto als die leeg is anders ook ng nie eens
,,,,
quote:Ruud van Nistelrooy zal nooit naar Barcelona komen, hij is erg tevreden bij zijn jeugdliefde Manchester United, en daarnaast is hij onderdeel van Ferguson's plan, en daarom zal hij niet verkocht worden. Beckham niet, daarom --> Exit.
maar boeie, kijken of barca nog iemand koopt of kan kopen voor volgend seizoen.. maybe RvNof een Totti die ontvrede is bij roma, ofuh een Viera een Henry :p hehehe alleen maar suggesties,, zulle wel weer met zo'n kezman figuur komen ehehehe
quote:Beste nikk, ik wil best met je in discussie, maar als jij bijv. Scholes niet eens in je elftal zou willen hebben houdt het snel op
Op woensdag 18 juni 2003 00:17 schreef nikk het volgende:[..]
Talent, maar ook niet meer dan dat.
[..]Heb de ophef in Engeland over Rio niet zo goed begrepen. Heb het altijd als een middelmatige speler gevonden.
[..]Beiden niet slecht, maar ik zou ze niet direct in m'n elftal willen hebben.
[..]Als dit je back-up spits moet zijn dan is het wel erg triest met je gesteld als club.
[..]Zou nog geen eens ballenjongen mogen zijn bij een club als Manchester.
[..]Deze spelers zou ik wel degelijk als bagger willen bestempelen. Geen enkele topclub in Europa zou deze spelers willen hebben.
[..]Barthez is nooit een goede keeper geweest. Voor het WK van 98 hadden uberhaupt maar weinig mensen van hem gehoord. Noem de keepers van de andere Europese topclubs en ze zijn stuk voor stuk beter dan Barthez (op die van Barca na dan).
[..]Inderdaad, ik zal ook niet beweren dat het een slecht elftal is. Ik stelde alleen dat Man U in vergelijking met andere Europese topclubs een tekort heeft aan sterspelers.
Ik durf wel te beweren dat ze met deze samenstelling never nooit de Chamions League zullen winnen.
Man Utd heeft nu geld. Maar die waren met een kleine 200 spelers gelinkt, dus veel duidelijkheid over de nasleep van de Beckhamtransfer is er niet, lijkt me.
quote:Veron? Is dat niet die speler die het grootste gedeelte van dit seizoen niet is uitgekotst door het eigen publiek,sorry hoor maar dat is echt geen ster en in mijn ogen is Giggs ook niet echt een ster,een ster voor het eigen publiek misschien maar zeker niet mondiaal,verder dan RVN en misschien Keane kom ik niet
Op dinsdag 17 juni 2003 23:01 schreef Qi het volgende:[..]
Manchester United heeft 4 echte sterren (Veron, Giggs, Van Nistelrooy & Keane), en dat is heel normaal als je het vergelijkt met andere topclubs. Welke topclubs hebben dan meer dan 4 of meer echte sterren? Ik denk dat de meeste topclubs 2 a 3 sterren hebben, en dan houdt het op.
Je moet niet vergeten dat Real Madrid ook echt een uitzondering op dit gebied is. Overigens op wel meer gebieden, de rijkste historie, de beste spelers, de meeste sterren, de rijkste club ter wereld......enz......enz....
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 23:51 schreef Qi het volgende:[..]
De rest bagger?!? Je maakt zeker een grapje? Ik krijg zelfs sterk de indruk dat je United zelden volgt en maar wat zegt. Ze zijn Premiership kampioen en drongen wederom tot de laatste acht van Europa door. Uiteindelijk gingen ze met een fantastische 4-3 overwinning op Real Madrid ten onder.
-O' Shea
-Ferdinand
-Butt
-Scholes
-Solskjaer
-SilvestreDeze spelers zou ik nou niet als 'bagger' betitelen. Stuk voor stuk topvoetballers. Geen wereldsterren, maar geen enkel team bestaat uitsluitend uit wereldsterren.
Ik ben het wel met je eens dat de volgende spelers niet geweldig zijn:
-Fortune (maakt zelden een goede indruk)zijn idd bagger
Barthez is misschien wel de beste ter wereld in 1 tegen 1 situaties maar verder is mijn mening dat een club als Utd een betere keeper verdient
Nee, al met al snap ik je uitspraak: "Het heeft er ook mee te maken dat op die paar spelers na de rest bagger is".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |