quote:Ondanks alle sterren die ze al hadden , hebben ze toch niet de CL gewonnen. Beckham is natuurlijk wel een goede speler , maar of die nu het verschil maakt , twijfel ik toch over....
Op dinsdag 17 juni 2003 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Echt een nepploeg dat Real Madrid...ze hebben geld, dus kunnen ze fijn alle grote "sterren" naar Madrid halen. Zo is het ook niet moeilijk om prijzen te winnen met een Zidane, Ronaldo, Raul, Beckham etc etc. in je team
quote:lees je in voor je met onzin komt
Op dinsdag 17 juni 2003 22:06 schreef What het volgende:[..]
Ze hebben helemaal geen geld. Negatief fortuin van een miljard ofzo.
quote:Aan de andere kant is het verliest Man U nu wel een sterspeler. En daar had het al een tekort aan.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:35 schreef Qi het volgende:[..]
In ieder geval niet 7, dat zal Raul nooit afstaan.
Ik ben zelf trouwens wel blij dat Beckham vertrekt. Manchester United vangt een hoop geld voor deze overschatte speler, en dat komt het team vast ten goede. Hij kan schitterende passes geven, en hij kan fantastisch vrije trappen nemen, maar verder houdt het ook snel op. Voortaan Solskjaer op rechts, die heeft dat afgelopen seizoen ook geweldig gedaan.
quote:Dan mag jij je ook inlezen en niet zo'n klein beetje ook
Op dinsdag 17 juni 2003 22:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
lees je in voor je met onzin komt
Die Flores is echt een goede voorzitter, Figo, Zidane, Ronaldo, Beckham, allemaal grote namen
quote:Hoe bedoel je..??
Op dinsdag 17 juni 2003 22:40 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Dan mag jij je ook inlezen en niet zo'n klein beetje ook
quote:Dat ze wel van de schulden barsten..
Op dinsdag 17 juni 2003 22:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hoe bedoel je..??
quote:Ow..??
Op dinsdag 17 juni 2003 22:42 schreef MassimO het volgende:[..]
Dat ze wel van de schulden barsten..
quote:Heeft dat zoveel opgebracht dan , dat ze daamee alles konden aflossen?
Op dinsdag 17 juni 2003 22:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ow..??
Ik dacht dat ze door de verkoop van het oude trainingscomplex en het slimme beleid van Flores toch wel uit de schulden waren
quote:Tekort aan sterren? Keane en Giggs zijn toch aardige sterren hoor, en Van Nistelrooy is ook hard op weg; in Groot-Brittanie en Nederland is hij al een grote ster. Beckham is natuurlijk een klasse apart wat dat betreft, maar ik denk dat er sowieso geen andere speler is die aan zijn sterrenstatus kan tippen.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:40 schreef nikk het volgende:[..]
Aan de andere kant is het verliest Man U nu wel een sterspeler. En daar had het al een tekort aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 17-06-2003 22:46]
quote:Ja voor zo ver ik weet dik een miljard, en ze kregen er ook nog een nieuw complex bij wat vier keer zo groot is
Op dinsdag 17 juni 2003 22:45 schreef MassimO het volgende:[..]
Heeft dat zoveel opgebracht dan , dat ze daamee alles konden aflossen?
quote:Als je in 5 jaar tijd de Champions League 3 keer weet te winnen dan doe je het niet bepaald slecht.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:39 schreef MassimO het volgende:
Ondanks alle sterren die ze al hadden , hebben ze toch niet de CL gewonnen. Beckham is natuurlijk wel een goede speler , maar of die nu het verschil maakt , twijfel ik toch over....
quote:Als dat zo is , word het een ander verhaal natuurlijk.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja voor zo ver ik weet dik een miljard, en ze kregen er ook nog een nieuw complex bij wat vier keer zo groot is
quote:Klopt helemaal , maar normaal hadden ze hem dit jaar ook weer moeten winnen , met dat spelerspotentiaal
Op dinsdag 17 juni 2003 22:47 schreef nikk het volgende:[..]
Als je in 5 jaar tijd de Champions League 3 keer weet te winnen dan doe je het niet bepaald slecht.
quote:Wees eerlijk, in vergelijking met andere Europese topclubs heeft Manchester nu eenmaal relatief weinig sterspelers. Keane, Giggs en misschien RvN zijn dan ook de enige 3. Pakken we de rest van het elftal: gebroeders Neville, Butt, Sylvestre, Brown, Ferdinand, Solskjear, Carroll, Barthez, Scholes (geen slechte speler natuurlijk, maar alles behalve een sterspeler), etc.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:45 schreef Qi het volgende:
Tekort aan sterren? Keane en Giggs zijn toch aardige sterren hoor, en Van Nistelrooy is ook hard op weg; in Groot-Brittanie en Nederland is hij al een grote ster. Beckham is natuurlijk een klasse apart wat dat betreft, maar ik denk dat er sowieso geen andere speler is die aan zijn sterrenstatus kan tippen.
[Dit bericht is gewijzigd door nikk op 17-06-2003 22:51]
quote:Potentiaal. Sorry dat ik moet lachen, mooi woord.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:50 schreef MassimO het volgende:[..]
Klopt helemaal , maar normaal hadden ze hem dit jaar ook weer moeten winnen , met dat spelerspotentiaal
quote:geen probleem hoor
Op dinsdag 17 juni 2003 22:50 schreef tong80 het volgende:[..]
Potentiaal. Sorry dat ik moet lachen, mooi woord.
quote:Wat ik alleen weet is dat Real Madrid zeer zeker op het lijstje staat bij de Spaanse Voetbal bond van clubs met hoge schulden hoe hoog die schulden zijn geen idee vast niet zo hoog als die van Barça
Op dinsdag 17 juni 2003 22:47 schreef MassimO het volgende:[..]
Als dat zo is , word het een ander verhaal natuurlijk.
Mischien dat El_Catalan daar iets meer over weet.
quote:Manchester United heeft 4 echte sterren (Veron, Giggs, Van Nistelrooy & Keane), en dat is heel normaal als je het vergelijkt met andere topclubs. Welke topclubs hebben dan meer dan 4 of meer echte sterren? Ik denk dat de meeste topclubs 2 a 3 sterren hebben, en dan houdt het op.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:50 schreef nikk het volgende:[..]
Wees eerlijk, in vergelijking met andere Europese topclubs heeft Manchester nu eenmaal relatief weinig sterspelers. Keane, Giggs en misschien RvN zijn dan ook de enige 3. Pakken we de rest van het elftal: gebroeders Neville, Butt, Sylvestre, Brown, Ferdinand, Solskjear, Carroll, Barthez, Scholes (geen slechte speler natuurlijk, maar alles behalve een sterspeler), etc.
Je moet niet vergeten dat Real Madrid ook echt een uitzondering op dit gebied is. Overigens op wel meer gebieden, de rijkste historie, de beste spelers, de meeste sterren, de rijkste club ter wereld......enz......enz....
Oh, ik wil dit zien gebeuren!!!!
Gewoon omdat ik denk dat dit zo fout zal gaan lopen
quote:Figo gaat naar links. Die trekt toch naar binnen om Roberto Carlos de ruimte te geven.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:07 schreef Smeich het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Becks op het middenveld past?
Zal Makalalelela de enige speler zijn die opa Hierro zal beschermen, met Figo, Becks en Zidane op het creatieve gedeelte...Oh, ik wil dit zien gebeuren!!!!
Gewoon omdat ik denk dat dit zo fout zal gaan lopen
quote:Raul en/of Ronaldo diepe spits, Zidane en Figo er omheen, Makalele en Beckham meer controlerend. Beckham houdt rechts breed, Carlos links. En de rest blijft hetzelfde. Kan best.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:09 schreef tong80 het volgende:[..]
Figo gaat naar links. Die trekt toch naar binnen om Roberto Carlos de ruimte te geven.
quote:Het heeft er ook mee te maken dat op die paar spelers na de rest bagger is. Dat is bij bij de meeste topclubs wel anders (op Barcelona na dan). Juventus heeft enkele sterspelers en hele goede voetballers daarnaast. AC Milan, Inter, Bayern, Valencia, etc, idem.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:01 schreef Qi het volgende:
Manchester United heeft 4 echte sterren (Veron, Giggs, Van Nistelrooy & Keane), en dat is heel normaal als je het vergelijkt met andere topclubs. Welke topclubs hebben dan meer dan 4 of meer echte sterren? Ik denk dat de meeste topclubs 2 a 3 sterren hebben, en dan houdt het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |