quote:Laporta natuurlijk. Hij zij dat-ie wel eventjes Beckham naar Barcelona zou brengen, als hij de stemmen maar zou krijgen.
Op dinsdag 17 juni 2003 21:51 schreef Elevation het volgende:
Ben wel beniewd wie nu de gebeten hond is in Barcelona..Laporta of Beckham.
Met Ronaldo, Zidane, Figo, Roberto Carlos en Raul kom je toch klasse tekort.
En het zal de positsie van La Porta niet schaden de ze willen in Barcelona namelijk helemaal geen Beckham ze willen een goede keeper en een goede aanvaller voor Beckham hebben we genoeg kwaliteit die op die positsie kan spelen! Visca La Porta
quote:Hij was rond met Man. United!
Op dinsdag 17 juni 2003 21:59 schreef sooty het volgende:
Laporta natuurlijk. Hij zij dat-ie wel eventjes Beckham naar Barcelona zou brengen, als hij de stemmen maar zou krijgen.
quote:Gek toch, wie wil er nou niet in Barcelona wonen.
Niet dus.
quote:Volgend seizoen gaan we hun vernederen met al hun rijke spelertjes erbij.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:04 schreef Cart_man het volgende:
Echt een nepploeg dat Real Madrid...ze hebben geld, dus kunnen ze fijn alle grote "sterren" naar Madrid halen. Zo is het ook niet moeilijk om prijzen te winnen met een Zidane, Ronaldo, Raul, Beckham etc etc. in je team
quote:Ze hebben helemaal geen geld. Negatief fortuin van een miljard ofzo.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:04 schreef Cart_man het volgende:
ze hebben geld,
Ze hebben op Cruijff gestemd. Beckham zal ze worst wezen.
quote:Kan me ook voorstellen dat ze zo reageren in Barcelona:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:59 schreef sooty het volgende:[..]
Laporta natuurlijk. Hij zij dat-ie wel eventjes Beckham naar Barcelona zou brengen, als hij de stemmen maar zou krijgen.
Niet dus.
Beckham vind zichzelf te goed voor Barca en dan verkiest hij bovendien dat vervloekte real boven barca.
quote:Ze zijn opgelucht.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:10 schreef Elevation het volgende:[..]
Kan me ook voorstellen dat ze zo reageren in Barcelona:
Beckham vind zichzelf te goed voor Barca en dan verkiest hij bovendien dat vervloekte real boven barca.
quote:Kut! Chivu.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:10 schreef Buijssen het volgende:
nu houdt barca dus wel geld over voor kezman en rustu...
quote:Ik ben al benieuwd hoeveel goals Ruud minder gaat maken aangezien die nu niet meer 40 kant en klare voorzetten van Beckham zal krijgen.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:14 schreef Qi het volgende:
Het is 100% zeker dat hij naar Real Madrid gaat, Manchester United heeft zojuist een officieel persbericht naar buiten gebracht.
quote:Nope. Verkeerde insteek.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:10 schreef Elevation het volgende:[..]
Kan me ook voorstellen dat ze zo reageren in Barcelona:
quote:Gewoon evenveel, Beckham heeft afgelopen seizoen relatief weinig speel minuten gehad, en Ruud heeft een record aantal doelpunten gescoord. Nee, Ruud heeft Beckham niet nodig om te scoren.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:19 schreef The_Coach het volgende:[..]
Ik ben al benieuwd hoeveel goals Ruud minder gaat maken aangezien die nu niet meer 40 kant en klare voorzetten van Beckham zal krijgen.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:01 schreef tong80 het volgende:
Real kon nog wel een speler gebruiken.Met Ronaldo, Zidane, Figo, Roberto Carlos en Raul kom je toch klasse tekort.
Kunnen ze meedoen aan Avro's Sterrenslag, uitgerangeerde vedettes deden het daar altijd goed.
quote:In ieder geval niet 7, dat zal Raul nooit afstaan.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:27 schreef belanov het volgende:
maar wat oh wat wordt Beckham's rugnummer??
Ik ben zelf trouwens wel blij dat Beckham vertrekt. Manchester United vangt een hoop geld voor deze overschatte speler, en dat komt het team vast ten goede. Hij kan schitterende passes geven, en hij kan fantastisch vrije trappen nemen, maar verder houdt het ook snel op. Voortaan Solskjaer op rechts, die heeft dat afgelopen seizoen ook geweldig gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |