abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11177497
Mijn ouders zijn net 10 minuten geleden vertrokken naar mijn schoonouders (compleet met bos bloemen) om ze voor het eerst te ontmoeten...

Maar nu is mijn vraag dus hoe is dat bij andere afgelopen??
En hoe kwamen je ouders na het kennismaken thuis??

Ik ben namelijk echt super zenuwachtig of ze elkaar wel mogen,
en tis namelijk best wel sirieus met die jongen.
Mijn liefe vriendje dus...

pi_11177527
Ik woon er al 10 jaar bij in de straat, dus ze kenden elkaar al lang, geen probleem dus.
Powered by Gentoo
pi_11177530
mijn ouders en mijn (ex)schoonouders kenden elkaar al, dus dat was makkelijk...

en de verdere 'relaties' die ik nog gehad heb waren daar te kort voor..

dinsdag 17 juni 2003 @ 20:19:34 #4
50548 wu-tang
Crazy Ass Crackhead
pi_11177535
Bij mij ging het goed.. maar kwas er zelf ook bij want het was bij de verjaardag van mijn vriendin..

En nu gaan ze af en toe nog wel eens langs bij elkaar.. dus alles is goed gekomen.. je moet je er verder niet druk over maken..

--Picture Me Rollin--
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:19:51 #5
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11177539
Mijn ouders hebben mijn schoonouders na bijna 2 jaar nog nooit ontmoet... en daar hebben ze ook volstrekt geen behoefte aan, aangezien mijn schoonouders ook niet normaal met mij om kunnen gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 17-06-2003 20:20]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:19:59 #6
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_11177542
Geen idee, de vriendinnen die ik had, daarvan kende de ouders elkaar al.
Dus tja echt voorstellen hoefde ook niet meer.
Dus ik kan je helaas niet helpen maar het komt vast goed
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_11177560
bij de eerste echte ontmoeting (gegourmet) hebben ze gezamelijk een paar joints gerookt, was lachen gieren brullen
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:21:28 #8
58099 mandytjuh
jaja tis wat
pi_11177570
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:19 schreef Qarinx het volgende:
Mijn ouders hebben mijn schoonouders na bijna 2 jaar nog nooit ontmoet... en daar hebben ze ook volstrekt geen behoefte aan, aangezien mijn schoonouders ook niet normaal met mij om kunnen gaan.
haha kan ook niet echt overweg met mijn schoonouders ze zijn niet eens op mijn verjaardag geweest ofzo
sommige dingen kun je maar beter niet weten
pi_11177572
gelukkig hebben we de 2 families altijd gescheiden gehouden...

geen gezeur van de een over de ander..
iedereen zijn eigen leven en zijn eigen regels..
geen verplichte 'aardig zijn'-spelletjes..

het enige wanneer ze elkaar eventueel zien is op 1 van onze verjaardagen..
en zelfs dan komt het vaak voor dat de een in de ochtend/middag komt en de ander per definitie alleen in het weekend....
het enige wanneer ze echt samen waren,was toen iedereen er bij was op onze bruiloft
als ik het over zou kunnen doen, doe ik precies hetzelfde...
het scheelt echt veel gezeik...

[Dit bericht is gewijzigd door Dark-D op 17-06-2003 20:23]

pi_11177574
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:20 schreef dolledingo het volgende:
bij de eerste echte ontmoeting (gegourmet) hebben ze gezamelijk een paar joints gerookt, was lachen gieren brullen
ouwhoer
pi_11177583
sErieus, LieVe
en aan bakboord zwemmen haaien......
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:22:38 #12
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_11177592
Daar moet je dan natuurlijk zelf ook bij zijn he
Je gaat ze toch niet zomaar naar 2 wildvreemde mensen sturen ?
zzz
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:23:54 #13
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11177615
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:21 schreef Dark-D het volgende:
gelukkig hebben we de 2 families altijd gescheiden gehouden...

geen gezeur van de een over de ander..
iedereen zijn eigen leven en zijn eigen regels..
geen verplichte 'aardig zijn'-spelletjes..

Nou inderdaad... ik ken mijn moeder en die is ook nogal van de problemen veroorzaken, evenals m'n schoonmoeder. Dus als er iets een verkeerde combi is, dan is het dat wel en het zou de hele situatie alleen maar verergeren...Bovendien kan mijn moeder al niet objectief naar een ontmoeting, na al die horror verhalen van mij
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:24:35 #14
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_11177631
M'n ouders weten wie m'n schoonouders zijn, maar daar is ook alles mee gezegd. En dat levert verder geen problemen op
yankee charlie dinges
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:26:17 #15
58099 mandytjuh
jaja tis wat
pi_11177661
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:24 schreef hyperfuzz het volgende:
M'n ouders weten wie m'n schoonouders zijn, maar daar is ook alles mee gezegd. En dat levert verder geen problemen op
dat is dus bij ons ook zo alleen ik weet ook wie mijn schoonouders zijn maar daar ben ik minder blij mee
sommige dingen kun je maar beter niet weten
pi_11177669
mijn ouders zijn niet speciaal bij mijn schoonouders op bezoek gegaan...

Ze hebben daar ook niet behoefte toe..
Ze zien elkaar op verjaardagen en laatst toen we gingen verhuizen en dat gaat verder top

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_11177692
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:19 schreef Qarinx het volgende:
Kijk es aan dat klinkt bekend, hier hetzelfde geval
one of us is gonna get hurt and it ain't gonna be me
pi_11177719
M'n ouders hebben m'n huidige schoonmoeder nooit officieel ontmoet maar kennen haar wel. M'n moeder en zij spreken elkaar nu weleens in de supermarkt.

Bij m'n vorige schoonouders ging het heel soepel, konden het goed met elkaar vinden. De relatie is inmiddels al drie jaar over maar mijn ouders en die van m'n ex hebben nog steeds contact.

pi_11177749
Mijn (Bianca) ouders hebben Michael zijn ouders 8 jaar geleden op visite gehad. Mijn schoonmoeder smeerde toen na een half uur gelijk een moorkop over de bank en dat verhaal wordt nu nog steeds verteld...

Nu mailen ze regelmatig met elkaar, eten ze regelmatig alle 4 hier en komen bij elkaar op visite verjaardag. Ook gaan mijn ouders goed om met Michael zijn oudere broer en gezin.

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 20:30:51 #20
29820 Reus
There can be only one
pi_11177756
De eerste keer was tijdens een verjaardag van mijn vriendin (inmiddels vrouw) en we waren er dus zelf bij. Ging wel goed ze zien elkaar nu ook wel eens zonder dat we er bij zijn en dat gaat ook wel aardig geloof ik
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
pi_11177817
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:22 schreef L.Denninger het volgende:
Daar moet je dan natuurlijk zelf ook bij zijn he
Je gaat ze toch niet zomaar naar 2 wildvreemde mensen sturen ?
whaaaaa je hebt helemaal gelijk... sh*t (sorry)
Nou mijn vriendje komt zo dan ff gauw zijn avond eten opwarmen
en dan gaan we wel daar heen, zou dat nog kunnen??
pi_11177829
Was verschrikkelijk, ze lagen elkaar niet en mijn moeder gedroeg zich (zoals altijd) als een hork. Nee geen succes.
pi_11178148
Ze hebben elkaar nog nooit ontmoet, 200 km afstand en nog wat meer dingen die meespeel(d)en
pi_11178202
De eerste ontmoeting tussen mijn moeder en mijn schoonouders was op de verjaardag van mijn vriendin. Schoonmama was ontzettend zenuwachtig en bleef aan een stuk door ratelen over de kinderen schoonmaken en de nieuwe meubels die ze wilden kopen. Als er iets is waar mijn moeder niet tegenkan is het wel praten om te praten...

Daarna zijn mijn schoonouders nog een keer op de verjaardag van mijn moeder geweest, en dat was dan ook de laatste keer. Ze zien elkaar nu alleen nog maar op mijn verjaardag of op de verjaardag van mijn vriendin.

Ze hebben nog wel een keer geprobeerd om mijn moeder uit te nodigen voor de verjaardag van een van hen, maar toen heeft mijn moeder vriendelijk bedankt. Daarna was er een beetje wrijving bij hun thuis tegenover mij. Ik heb toen gezegd dat mijn moeder er nou eenmaal niet de behoefte aan heeft om bij jan en alleman over de vloer te komen en dat ze dat maar moeten accepteren.

zo gezegd zo gedaan, alleen nog op onze verjaardagen, maar volgens mij vind schoonmama mijn moeder "een mens dat uit de hoogte doet"

raar mens af en toe

pi_11178244
Eerste ontmoeting leek goed te verlopen maar tijdens de verbouwing van ons huis hadden de twee vaders mot met elkaar. Het heeft best een tijd geduurd voor er weer normaal contact mogelijk was
#geen
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:00:07 #26
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_11178356
Ik ben een uitzondering gezien het feit dat ik geen ouders meer heb.

Wel makkelijk omdat ik me dus over dit soort dingen geen zorgen meer hoef te maken.

Vervelende is alleen dat ik twee setjes schoonouders heb.....

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:04:16 #27
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11178448
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:55 schreef DuchessX het volgende:
Eerste ontmoeting leek goed te verlopen maar tijdens de verbouwing van ons huis hadden de twee vaders mot met elkaar. Het heeft best een tijd geduurd voor er weer normaal contact mogelijk was
Dat is dus irritant.. als je de ouders en schoonouders elkaar laat ontmoeten is er altijd een kans dat er ooit eens ruzie komt om weet ik veel wat voor dingetje. Weer een probleem erbij en iets om over te zeiken... beter dus geen contact.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:05:59 #28
42050 sanfranjake
Truth hits everybody
pi_11178489
Bij mij ging dat prima ! We zijn inmiddels weer uit elkaar maar onze ouders haddne altijd een perfecte vriendschap. Veel gelijkenissen
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:06:48 #29
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_11178512
Ach, het ging best goed, m'n schoonouders zijn tenslotte m'n oom en tante dus we kende ze al !

( )

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_11178563
Ik probeer het juist angstvallig te voorkomen dat ze elkaar ontmoeten. Hoewel mijn "schoonmoeder" al verschillende keren heeft gezegd dat zo graag tegen mijn moeder wil vertellen dat ze zo'n aardige zoon heeft enzo. .
pi_11178572
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach, het ging best goed, m'n schoonouders zijn tenslotte m'n oom en tante dus we kende ze al !

( )

Je doet het met je nichtje?!?

ik zal het wel weer verkeerd zien!!!

dinsdag 17 juni 2003 @ 21:10:36 #32
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11178603
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:09 schreef fratsman het volgende:

[..]

Je doet het met je nichtje?!?

ik zal het wel weer verkeerd zien!!!

Ja dat dacht ik dus ook
pi_11178888
had 1st een vriendin aan de overkant, dat ging allemaal goed maar een andere keer vonden mijn ouders het echt niet leuk, ze werden zo n beetje naar binnen gedwongen, nadat ik met mijn ouders mijn toenmalige vriendin had thuis gebracht.En de verdere schoonouders hebben ze nooit ontmoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')