Maar nu is mijn vraag dus hoe is dat bij andere afgelopen??
En hoe kwamen je ouders na het kennismaken thuis??
Ik ben namelijk echt super zenuwachtig of ze elkaar wel mogen,
en tis namelijk best wel sirieus met die jongen.
Mijn liefe vriendje dus...
en de verdere 'relaties' die ik nog gehad heb waren daar te kort voor..
En nu gaan ze af en toe nog wel eens langs bij elkaar.. dus alles is goed gekomen.. je moet je er verder niet druk over maken..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 17-06-2003 20:20]
quote:haha kan ook niet echt overweg met mijn schoonouders ze zijn niet eens op mijn verjaardag geweest ofzo
Op dinsdag 17 juni 2003 20:19 schreef Qarinx het volgende:
Mijn ouders hebben mijn schoonouders na bijna 2 jaar nog nooit ontmoet... en daar hebben ze ook volstrekt geen behoefte aan, aangezien mijn schoonouders ook niet normaal met mij om kunnen gaan.
geen gezeur van de een over de ander..
iedereen zijn eigen leven en zijn eigen regels..
geen verplichte 'aardig zijn'-spelletjes..
het enige wanneer ze elkaar eventueel zien is op 1 van onze verjaardagen..
en zelfs dan komt het vaak voor dat de een in de ochtend/middag komt en de ander per definitie alleen in het weekend....
het enige wanneer ze echt samen waren,was toen iedereen er bij was op onze bruiloft
als ik het over zou kunnen doen, doe ik precies hetzelfde...
het scheelt echt veel gezeik...
[Dit bericht is gewijzigd door Dark-D op 17-06-2003 20:23]
quote:ouwhoer
Op dinsdag 17 juni 2003 20:20 schreef dolledingo het volgende:
bij de eerste echte ontmoeting (gegourmet) hebben ze gezamelijk een paar joints gerookt, was lachen gieren brullen
quote:Nou inderdaad... ik ken mijn moeder en die is ook nogal van de problemen veroorzaken, evenals m'n schoonmoeder. Dus als er iets een verkeerde combi is, dan is het dat wel en het zou de hele situatie alleen maar verergeren...Bovendien kan mijn moeder al niet objectief naar een ontmoeting, na al die horror verhalen van mij
Op dinsdag 17 juni 2003 20:21 schreef Dark-D het volgende:
gelukkig hebben we de 2 families altijd gescheiden gehouden...geen gezeur van de een over de ander..
iedereen zijn eigen leven en zijn eigen regels..
geen verplichte 'aardig zijn'-spelletjes..
quote:dat is dus bij ons ook zo alleen ik weet ook wie mijn schoonouders zijn maar daar ben ik minder blij mee
Op dinsdag 17 juni 2003 20:24 schreef hyperfuzz het volgende:
M'n ouders weten wie m'n schoonouders zijn, maar daar is ook alles mee gezegd. En dat levert verder geen problemen op
Ze hebben daar ook niet behoefte toe..
Ze zien elkaar op verjaardagen en laatst toen we gingen verhuizen en dat gaat verder top
quote:Kijk es aan dat klinkt bekend, hier hetzelfde geval
Op dinsdag 17 juni 2003 20:19 schreef Qarinx het volgende:
Mijn ouders hebben mijn schoonouders na bijna 2 jaar nog nooit ontmoet... en daar hebben ze ook volstrekt geen behoefte aan, aangezien mijn schoonouders ook niet normaal met mij om kunnen gaan.
Bij m'n vorige schoonouders ging het heel soepel, konden het goed met elkaar vinden. De relatie is inmiddels al drie jaar over maar mijn ouders en die van m'n ex hebben nog steeds contact.
Nu mailen ze regelmatig met elkaar, eten ze regelmatig alle 4 hier en komen bij elkaar op visite verjaardag. Ook gaan mijn ouders goed om met Michael zijn oudere broer en gezin.
quote:whaaaaa je hebt helemaal gelijk... sh*t (sorry)
Op dinsdag 17 juni 2003 20:22 schreef L.Denninger het volgende:
Daar moet je dan natuurlijk zelf ook bij zijn he
Je gaat ze toch niet zomaar naar 2 wildvreemde mensen sturen ?
Daarna zijn mijn schoonouders nog een keer op de verjaardag van mijn moeder geweest, en dat was dan ook de laatste keer. Ze zien elkaar nu alleen nog maar op mijn verjaardag of op de verjaardag van mijn vriendin.
Ze hebben nog wel een keer geprobeerd om mijn moeder uit te nodigen voor de verjaardag van een van hen, maar toen heeft mijn moeder vriendelijk bedankt. Daarna was er een beetje wrijving bij hun thuis tegenover mij. Ik heb toen gezegd dat mijn moeder er nou eenmaal niet de behoefte aan heeft om bij jan en alleman over de vloer te komen en dat ze dat maar moeten accepteren.
zo gezegd zo gedaan, alleen nog op onze verjaardagen, maar volgens mij vind schoonmama mijn moeder "een mens dat uit de hoogte doet"
raar mens af en toe
Wel makkelijk omdat ik me dus over dit soort dingen geen zorgen meer hoef te maken.
Vervelende is alleen dat ik twee setjes schoonouders heb.....
quote:Dat is dus irritant.. als je de ouders en schoonouders elkaar laat ontmoeten is er altijd een kans dat er ooit eens ruzie komt om weet ik veel wat voor dingetje. Weer een probleem erbij en iets om over te zeiken... beter dus geen contact.
Op dinsdag 17 juni 2003 20:55 schreef DuchessX het volgende:
Eerste ontmoeting leek goed te verlopen maar tijdens de verbouwing van ons huis hadden de twee vaders mot met elkaar. Het heeft best een tijd geduurd voor er weer normaal contact mogelijk was
( )
quote:Je doet het met je nichtje?!?
Op dinsdag 17 juni 2003 21:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach, het ging best goed, m'n schoonouders zijn tenslotte m'n oom en tante dus we kende ze al !(
)
ik zal het wel weer verkeerd zien!!!
quote:Ja dat dacht ik dus ook
Op dinsdag 17 juni 2003 21:09 schreef fratsman het volgende:[..]
Je doet het met je nichtje?!?
ik zal het wel weer verkeerd zien!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |