owja over generalisatie gesproken...
quote:Heb ik wel gemerkt bij een ex van me.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:39 schreef Dr.Dre het volgende:
Waarom zijn de meisjes die op het eerste gezicht heel erg braaf, degelijk en netjes zijn, eigenlijk vaak het geilst, hoerigst en sletterigst tijdens sex? Terwijl uitdagende types vaak als het puntje bij paaltje komt preuts en terughoudend zijn? Iemand daar een verklaring voor of leuke ervaringen?
Op het eerste gezicht een klein lief meisje, maar als het er op aankwam vond ze het geen probleem om van alles op openbare plekken te doen.
quote:eeh, nee, die vlieger gaat niet op helaas! Maar wat dr. Dre zegt is zeker waar. Van degene waar je het minst van verwacht doet alles... en meer. Dat maakt het dan juist zo (leuk) schokkend.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:41 schreef akkien het volgende:
omdat je van nette meisjes niet verwacht dat ze zo zijn, en dan valt het mee...owja over generalisatie gesproken...
Ik denk dat het komt dat iedereen een contrasterende eigenschap heeft. En dat bij velen "stillen" de sex als compensatie geldt.
Ik denk ook dat degene die zo "uitdagend" zijn zichzelf klem lullen, want ze zullen op een gegeven moment hun beloften ook waar moeten maken. En dan komt faalangst weer om het hoekje kijken, wat ze zichzelf aangelult hebben dus
quote:Nou, bijzonder ja, die kunne kusssseeee, dat is niet mis .....
Op dinsdag 17 juni 2003 18:36 schreef dutchdevil het volgende:
geen idee. Komt bij mij misschien door m'n haarkleur ("meisjes met rooie haren":P). Die schijnen volgens de meeste mensen bijzondere kwaliteiten te hebben
Andere theorie: lelijke meisjes moeten er meer moeite voor doen .
wie weet
quote:Klopt. Stille en verlegen mensen zijn vaak eerder bang iets fout te doen, en zullen daarom ook tot veel meer dingen bereid zijn, als de andere partij maar doet overkomen alsof het volkomen normaal is.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:49 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik denk dat het komt dat iedereen een contrasterende eigenschap heeft. En dat bij velen "stillen" de sex als compensatie geldt.
quote:En daar is natuurlijk niks mis mee, als ze nou ook nog een pilsje voor me pakt klinkt het als mn droomvrouw
3 vliegen in 1 klap
de meiden die het geilste deden, met de grootste bakkes enzo, dat was vaak "rect-toe-recht-aan" seks...
de meiden die lekker rustig waren, die maakten me echt helemaal gek...
een uitzondering: mijn huidige vriendin, die is knap, leuk, uitbundig, zeker niet stil en verlegen, maar die haalt dingen met mij uit......
quote:Ha! jij leeft ook nog!
Op dinsdag 17 juni 2003 19:31 schreef k_i_m het volgende:[..]
Klopt. Stille en verlegen mensen zijn vaak eerder bang iets fout te doen, en zullen daarom ook tot veel meer dingen bereid zijn, als de andere partij maar doet overkomen alsof het volkomen normaal is.
quote:kijk...Vosss die begrijpt het
Op dinsdag 17 juni 2003 19:33 schreef vosss het volgende:[..]
En daar is natuurlijk niks mis mee, als ze nou ook nog een pilsje voor me pakt klinkt het als mn droomvrouw
3 vliegen in 1 klap
quote:uhm...stille wateren hoeven niet meteen lelijke meisjes te zijn hoor......
Op dinsdag 17 juni 2003 18:40 schreef Kwark het volgende:
Omdat de ogenschijnlijke sletjes vaak ook wat dommere types zijn met een gelimiteerde fantasie?Andere theorie: lelijke meisjes moeten er meer moeite voor doen
.
quote:ja precies...volgens mij heeft het echt niks met zelfvertrouwen te maken.
Op woensdag 18 juni 2003 15:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben ook wel een rustig persoon en, 'dat was toch niet verwacht van jou'
Ik betwijfel echter of het aan zelfvertrouwen ligt, misschien eerder de energie op andere manieren af willen leren? (en wat gaat er in je hoofd om als je je bek niet open hebt?)
Ik vergelijk het met sport, vechtsport. 2 mensen die sparren en ook bedreven zijn in de vechtsport zullen rustig beginnen en mekaars niveau testen, dit opdrijven tot een "toppunt", of niveau hanteerbaar voor beide.
ze zoenen meestal als de besten, alleen moet je zelf altijd het eerste aanzetje geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |