quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk houd ik je in de gaten. Dat heeft Ker gevraagd:
[..]
![]()
Jullie krijgen trouwens weer de groetjes van hem....hij heeft het goed naar zijn zin daar zei hij
quote:En dan vertellen hoe het was !
Op woensdag 18 juni 2003 11:46 schreef Bastard het volgende:
Zo eerst koffie nu
Maar het concert was gewoon kippenvel trekkend goed.. daar bestaat geen twijfel over.
Het podium zo cool opgebouwd, stond een reuzenrad op waarmee eminem op kwam. Erg gaaf.. Xzibit, Cypress Hill met een of andere Mongool erbij.
50 Cent ook zooooo coooool
De bas.. stond werkelijk zo hard dat als je ff in onbalans was (In mijn geval door bier) dat je echt moest uitkijken niet omver geblazen te worden.
Was ook wel ff doof aan het eind.. maar tis allemaal teveel om te vertellen. Je zou zelf moeten zien hoe 30.000 mensen uit hun dak gaan in de Arena.. letterlijk iedereen handen in de lucht.
Ik ben jaloers !
Nu lunch
quote:Oh Gijs... je had er echt bij moeten wezen
Op woensdag 18 juni 2003 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaaf Bastard !Ik ben jaloers !
Nu lunch
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:58 schreef Bastard het volgende:
Slurf heeft avonddienst he?
quote:Ja dat was typisch Amerikaans zal ik maar zeggen, en iedereen deed er lekker aan mee.
Op woensdag 18 juni 2003 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt erg goed Bastard! Ik hou niet zo van die muziek maar een mooie show kan ik altijd wel waarderen.
quote:Neuh dat niet
Op woensdag 18 juni 2003 12:00 schreef Tigress74 het volgende:[..]
..was hij mol na het concert ?
quote:Gijs...
Op woensdag 18 juni 2003 11:46 schreef Bastard het volgende:
Zo eerst koffie nu
De show:
Het podium:
De artiesten:
Ik kan er niet meer over zeggen... je had er bij moeten zijn!!
Ontroerend goed...
We stonden daar met zn drieen op de mat een biertje te drinken. En je kan er bier halen met zon kartonnen houder waar dan 6 biertjes in passen. Maar wat moet je met die houder als je bier op is? Juist, weg smijten het publiek in.
Dus dat gebeurde ook volop om ons heen..
Zegt slurf die het ook opmerkt. "Zo dat is best nog wel link!!" Met een serieus gezicht.. En ik zei zoiets als "Ja stel dat je dat ding tegen je oor aan krijgt, lig je wel open." Wij allemaal beetje lachen en doorouwehoeren over plekken waar je dat karton wel niet tegen je aan kan krijgen, tipje van je neus er af, of recht op je smoel.
En lachen natuurlijk..
Valt het ff stil,... komt er zon kartonnen houder aanzeillen achter slurf vandaan, en die gaat recht langs zn gezicht!!!
Hij stom verbaasd!! "Zo!!.. dat scheelde niks" en op dat zelfde moment vormen zich druppeltjes bloed op zn neus!!
Was dat karton dus ECHT recht op zn gezicht gekomen, waar we daarnet een beetje over zaten te geinen gebeurde dan ook daadwerkelijk!!
Nou je kon mij wegdragen hoor.. ik bescheurde me echt daarom. Slurf zat maar bloed weg te vegen, zn hele neus rood gekleurd, en wij kwamen niet meer bij van het lachen!!! Wat een geluk
Dus dat was ook echt super aan het concert, heb wel een half uur aan 1 stuk gelachen.. en nu nog aan het proesten er van!
quote:Amen brother!!! Zo was het!!
Op woensdag 18 juni 2003 11:53 schreef Bastard het volgende:
Nou ik heb in jaren niet meer zo gelachen of in een God geloofd.. dat is punt 1.Maar het concert was gewoon kippenvel trekkend goed.. daar bestaat geen twijfel over.
Het podium zo cool opgebouwd, stond een reuzenrad op waarmee eminem op kwam. Erg gaaf.. Xzibit, Cypress Hill met een of andere Mongool erbij.
50 Cent ook zooooo cooooolDe bas.. stond werkelijk zo hard dat als je ff in onbalans was (In mijn geval door bier) dat je echt moest uitkijken niet omver geblazen te worden.
Was ook wel ff doof aan het eind.. maar tis allemaal teveel om te vertellen. Je zou zelf moeten zien hoe 30.000 mensen uit hun dak gaan in de Arena.. letterlijk iedereen handen in de lucht.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:13 schreef Bastard het volgende:
.... Bastard leuke verhaal...
.
.
.
.
[Dit bericht is gewijzigd door silver-surfer op 18-06-2003 12:15]
quote:Ja van mij ook.. alleen jammer van die kiddies overal.. dat was niet meer grappig.
Op woensdag 18 juni 2003 12:14 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Amen brother!!! Zo was het!!
Mijn beste concert ooooooit!!!
quote:Sorry Gijs.. dat MOEST ik zeggen ..
Op woensdag 18 juni 2003 12:15 schreef silver-surfer het volgende:[..]
.
.
.
.
![]()
![]()
quote:Daar ga ik niet eens serieus op in Gijs... wie gaat er nou met YB op stap
Op woensdag 18 juni 2003 12:16 schreef silver-surfer het volgende:
En ChOas die PIK is gewoon naar een ander concert geweest...
Met YB????
Terwijl je een betaald EMINEM kaartje hebt...
quote:No problem gijs.... zou ik ook gedaan hebben!!
Op woensdag 18 juni 2003 12:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Sorry Gijs.. dat MOEST ik zeggen ..
![]()
![]()
Tis een flinke snee in mijn gok ook hoor!!!
quote:ja dat geloof ik graag
Op woensdag 18 juni 2003 12:17 schreef silver-surfer het volgende:[..]
No problem gijs.... zou ik ook gedaan hebben!!
Tis een flinke snee in mijn gok ook hoor!!!
Nog bedankt voor het thuis brengen trouwens.. ik was snel binnen want ik moest pissen als een paard.
quote:Bastard......... hallo...???
Op woensdag 18 juni 2003 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nu alles wel gezien, ik mag nu sterven.
Baaaaaaaaaaasssssssssaaaaaaaaaaardddd....
*1-1-2*
quote:Is goed gijs!!
Op woensdag 18 juni 2003 12:18 schreef Bastard het volgende:[..]
ja dat geloof ik graag
![]()
Nog bedankt voor het thuis brengen trouwens.. ik was snel binnen want ik moest pissen als een paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |