abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2003 @ 14:38:46 #151
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11290353
is vruchtenhagel zo gezond
ik laat dat namelijk altijd liggen en neem jong belegen kaas ipv
...some more happy little trees!!
pi_11290481
Hoi Lurky,

Ik ken je niet zo goed, omdat ik hier nog niet zo lang kom, maar wat ik van je gelezen heb, waren echt nuttige tips! Als je je hier niet meer thuisvoelt, kun je toch altijd naar het andere topic gaan?
Ikzelf ben al een jaar bezig om onder de 61 kilo te komen, en ineens, een paar weken geleden zat ik op 64 kilo!
Ik zet hier bewust mijn dagmenus niet neer omdat ik een ander dieet volg dan de meesten, en dus wel vet mag eten etc. Dieten is een kwestie van echte motivatie en doorzettingsvermogen. Af en toe heb je een steuntje in de rug nodig. Daar kan een topic als dit idd een goede steun voor zijn.
Maar ik heb het idee dat het bij jou een beetje dwangmatig wordt. Hoe ben je van plan op gewicht te blijven? Je hele leven op water en brood gaan zitten? Je zei het immers zelf al: een vrouw krijgt geen tienerfiguur meer, dat moet ik zelf ook accepteren, maar jij ook! Is dat eigenlijk niet het hele probleem?Jij voelt je niet happy met je lijf, en daarom straf je het net zo lang tot je op een streefgewicht zit? Hoeveel calorieen krijg jij eigenlijk binnen op een dag?

Misschien zijn er alternatieven voor bijvoorbeeld het brood: volkorencrackers zonder vet, of bak eens zelf een broodje met wat gedroogde vruchten erin... heerlijk, ook zonder boter!
Als je eens broodreceptjes voor volkorenbrood, of kruidkoek zonder suiker nodig hebt, weet je me te vinden?

Laat even duidelijk zijn dat ik niet probeer om je nog rotter te laten voelen dan je je al voelt! Ik probeer alleen te kijken hoe dat komt (gatver, ik voel me een psych)

pi_11290687
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:19 schreef heaven7 het volgende:
Ja, het weekeinde is een rampenfonds, ik hou me heel erg aan dingen vast, ik leef bv naar de soapies toe 's avonds, het uurtje waarin ik altijd fiets, dat heb je natuurlijk niet in het weekeinde.

Mager vlees hebben we meestal niet en ik vind het ook niet zo lekker, ik hou bv helemaal niet van ham maar achterham schijnt wel mager te zijn.

Soms doe ik wat mosterd op de kaas of een tomaatje en een beetje zout dat maakr het erg lekker en toch gezond

Het ontbijt is wel altijd hetzelfde omdat ik, als ik dit eet, simpelweg minder behoefte heb aan eten en lekkere dingen.

Ik heb ook een poosje geleefd op een bakje cornflakes 's morgens maar dan barstte ik 's middags van de honger en dan bleef het niet bij wat boterhammen.

Op suiker (is vruchtenhagel) doe ik het heel goed en het zorgt ervoor dat ik geen trek heb ik zoete dingen zoals bv een liga.

Ook niet altijd hoor, maar meestal wel

Hoe oud ben jij eigenlijk Wendytje?

Ik ben 23 jaar. Toen ik zo oud was als jij had ik nog een perfect figuurtje... helaas ging dat over toen ik op kamers ging wonen.
Maar waarom zou je niet kunnen fietsen in het weekend? Probeer eens een weekend-ritme op te bouwen, van verveling etc ga je immers eten.
en als ik het goed begrijp probeer je de vruchtenhagel te gebruiken om goed op gang te komen... heb jij weleens last van dipjes, dat je rillerig wordt, en het gevoel hebt dat je even suiker nodig hebt?
De trek in zoete dingen kun je ook tegengaan door chroomtabletten te nemen die te koop zijn bij de drogist.
Zelf eet ik geen suiker meer, en eigenlijk bevalt dat heel goed!
Verder hoeft vlees meestal ook niet heel mager te zijn, als je er maar niet te veel van eet. Verder is vis een aanrader, de vetste vis schijnt nog magerder te zijn dan het magerste vlees.

Maar je kunt doen wat je wilt, maar uiteindelijk eet je gewoon te weinig.. wat ik eerder ook al zei... als je eenmaal op je streef zit, ben je dan ook van plan om dat zo te houden, of ga je terug naar je oude eetpatroon? Want dan kun je er net zo goed meteen mee stoppen.

pi_11293766
Natuurlijk ga ik niet terug naar mijn oude eetpatroon, dan heeft lijnen absoluut geen nut.

Ik ga terug naar het patroon wat ik voor mijn oude eetpatroon had Ik heb de laatste maanden heel erg gesnoept etc.. en dat is eigenlijk te wijden aan mijn vriend (niet dat hij mij gedwongen heeft maar je gaat toch met hem meeeten).. als hij 's avonds zin had in iets, dan namen we samen wat, terwijl, als ik alleen ben niks had genomen bv..

En natuurlijk kan ik wel fietsen, dat ga ik zometeen ook gewoon doen hoor Alleen is het makkelijker om dat steeds op een vaste tijd te doen, bv onder het soapuurtje. Ik begin echt om 19:30 en stop wanneer goede tijden slechte tijden afgelopen is. In de pauzes vul ik steeds mijn flesje met water en rust ik even uit.

pi_11293970
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:45 schreef wendy-tje het volgende:
Dieten is een kwestie van echte motivatie en doorzettingsvermogen. Maar ik heb het idee dat het bij jou een beetje dwangmatig wordt. Hoe ben je van plan op gewicht te blijven? Je hele leven op water en brood gaan zitten? Je zei het immers zelf al: een vrouw krijgt geen tienerfiguur meer, dat moet ik zelf ook accepteren, maar jij ook! Is dat eigenlijk niet het hele probleem?Jij voelt je niet happy met je lijf, en daarom straf je het net zo lang tot je op een streefgewicht zit? Hoeveel calorieen krijg jij eigenlijk binnen op een dag?

Misschien zijn er alternatieven voor bijvoorbeeld het brood: volkorencrackers zonder vet, of bak eens zelf een broodje met wat gedroogde vruchten erin... heerlijk, ook zonder boter!
Als je eens broodreceptjes voor volkorenbrood, of kruidkoek zonder suiker nodig hebt, weet je me te vinden?

Laat even duidelijk zijn dat ik niet probeer om je nog rotter te laten voelen dan je je al voelt! Ik probeer alleen te kijken hoe dat komt (gatver, ik voel me een psych)

Dat psychen kan je beter nalaten want je slaat de plank mis
Ik voel mij prima en ben tevreden over mn figuur maar weet dat het zo weer dik kan worden. Waar het om gaat is dat ik een bepaald gewicht dien te hebben en dat is rond de 60.
Knacker is NOG MINDER dan die 2 boterhammen en zelf brood bakken leid alleen maar tot meer brood eten. Dat weet ik want mijn moeder bakt al mn hele leven zelf haar brood en doet er vaak de waanzinniglekkerste dingen in. Nu doen mijn man en ik 2 dagen met een half gesneden duf-eh muf-brood en dan nog houden we over want er zitten 12 boterhammen in een zak. Suiker... eh wat is dat? Ik krijg al last van mn speekselklieren als ik fruit eet
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:37 schreef Maerycke het volgende:
Lurky, ik vind ook dat je gewoon moet blijven en desnoods post je gezellig mee in het andere topic.
Ik voel me net een kapotte grammefoonplaat door het inmiddels al een klein jaartje herhalen van steeds dezelfde tips..
quote:
Op zich ben ik het overigens wel eens met hetgeen Lurky vermeldt. De flauwekul van alweer ijsjes, boterhammen met pindakaas, liga's, snoep en ander vet eten heeft mij er ook doen toe besluiten dit topic slechts in vogelvlucht te lezen, omdat ik niet de indruk krijg dat de mensen hier er nou echt zo serieus mee bezig zijn.
Op zich had ik eerst wel lol in het biskwietjestopic maar ik had niet verwacht dat die melige benaming ernst zou worden.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:28 schreef YPPY het volgende:
Ik hoopte voor de splitsing juist dat jouw manier van posten er hier voor zo zorgen dat het hier niet alleen opsommen zou worden. Maar dat is helaas niet gelukt. Toch moet je wel blijven.{/q]Tegenwicht bieden lukt gewoon niet met zo'n kleine groep. Ik vind bvb dat we best wat intensiever steun mogen bieden aan Flying-Vee's troosteten. En dat we dieper kunnen ingaan op "kleed je slank". Zelf heb ik daar door mn 'even-checken-en-weer-weg-naar-de-tuin" amper tijd voor. Dus ik gooi er maar wat gesprekswending of tips in en zie de volgende dag alweer die menu-lijstjes.
[q]Hoeveel kaloriën mag jij nu eigenlijk? Ik zit iets boven de 1200 en ik haal soms wel broodjes, pate (ligt) en een koekje. Ook een pizza zelfs al ik de rest van de dag goed op let.
1249 Kcal en 42 gram vet. Die heb ik elke dag echt zo te pakken. Alleen op vet weet ik vaak te bezuinigen. Hoe ik t ook bereken ik eet gewoon savond normaal een kopje ongekookte rijst of pasta of een bord aardappelen, 150 gram mager vlees, vetarm sausje, half pond groente en smorgens die eeuwige boterham slankie met linera en tussendoor 1 stuk fruit of nu dus bakje bessen. Het enige wat ik tegenwoordig erbij doe is de zg 'compromismelk' in de koffie: halfvolle melk ipv magere om ruimte uit te sparen en geen 2 maar 1 soort melk op de tuin te hebben in het koelkast aldaar. Voor de rest is eigenlijk alles al die maanden hetzelfde gebleven. En zo zal het dus altijd blijven maar daar val ik dus niks meer mee af en hongeren... nou je merkt dat mn humeur daar niet wel bij vaart.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:07 schreef Pandorah het volgende:Post dan gewoon in het andere onderwerp?
Nee, want die paar kilootjes van mij zijn echt een 'luxe probleem' vergeleken bij de comorbiditeitsbestrijding die daar plaats vindt. Ik vind het alleen wel prettiger als hier wat serieuzer over voeding, gewichtstoename/afname en bijkomende problemen alsmede beweging en figuurvorm wordt gesproken en niet alleen in monologen maar ook in 'lezen' wat een ander te melden heeft en dus dialogen blijven.
quote:
Maar ik lees wel uit je post dat het een straf is om af te vallen?
Nee het eeuwig lezen over pindakaas, luxe broodjes, koekjes, snacks en tussendoortjes... dat soort voedingswaren, dat is een straf. Ik meende in een volwassen dieettopic te zitten en niet in: "wat snaai jij uit moeders kast". Dat is nl een kwelling: ik klik niet op topics met: hoeveel boterhammen kan jij op en wat heb je erop.
quote:
Dat is ook weer niet goed hoor... het is juist de bedoeling dat je je eetpatroon aanpast en dat moet geen straf zijn.
Ik begrijp jou wel... het is vervelend dat je niet afvalt vergrijpen aan een magnum wel helemaal fout...

fout doen. Vroeger (toen ik nog jong was ) vond ik me ook altijd te dik terwijl ik juist een slanke den was... Ik erger me dus niet aan die posts of anders lees ik er overheen. Maar of ik me dan ga lekker maken aan de spullen die zij eten? Nou nee, meestal vind ik het spul niet eens lekker.

Lurky: ik begrijp wel dat je het hier vervelend vind om de posts te lezen. Maar ga niet met je dieet om als ware het een straf is.

Ik van mening dat de terminologie schuld, boete, straf, goed en fout geen enkele invloed op het menselijk gedrag hebben. Dergelijke termen gebruik ik zelden want wie gelooft in dingen als 'zonde' zal zondigen en zolang je een ander niet hindert mag je je aan alles vergrijpen in mijn ogen. Dus het lijkt me stug dat ik met dergelijke etische ballast behept zou zijn.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:51 schreef heaven7 het volgende:het was notabene je eigen idee om een apart topic te maken voor de "nepdieters"! En nu zit je te klagen dat het weer niet goed is.
Ja want ik hoopte dat wij nepdieeter wel bloedserieus 'dieetje' bleven spelen.
quote:
maar dat betekent niet dat iedereen maar moet posten om het jou naar de zin te maken, dat je niet verder komt is niet onze schuld.
Dat zeg ik niet. Na ontelbare dieettopic die ik vanaf nummer 1 heb gelezen en gevolgd en in heb gereageerd en gepost mag ik toch wel een kanttekening plaatsen en zeggen dat ik me hier niet thuis voel. Het "wat heb ik gegeten vandaag" als droge opsomming zonder verdere dialoog maar als monoloog dus vind ik niet leuk. Om op iedereen die weer wittebrood met suikerbeleg zit te eten te reageren dat het beter is je zoet te ontwennen en alleen suikertekort te voorkomen en vooral ongeraffineerde granen die vezelrijk zijn en de spijsvertering verbeteren als eindloos mantra te moeten herhalen, is erg vermoeiend. Dat ben ik zat.

En ik ben op niemand boos maar de 'discussie' was hier vast gelopen en dan probeer ik die op welke manier dan ook vlot te trekken. Desnoods ten koste van mijn eigen bijdrage daarin. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen want zo is het niet bedoeld maar dit topic is er om elkaar op weg te helpen en niet als openbare vorm van overgewicht.nl voedingslijstjes. Ik herhaal,lijk wel gek, vul daar in wat je eet en concludeer dan hoe je eetpatroon is ipv hier eeuwig dezelfde onverantwoorde vet-suiker-meelspijzen te melden.

En nu ga ik in mijn paradijsje met mn bokkepruik op als een geitje eten van mijn bessenstruik.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 22-06-2003 17:27]

pi_11294348
Nou, we hadden het over het aantal cal. per dag en hoe weinig dat is etc.
Ik vermeld dan even wat ik zoals eet op een dag om aan te geven dat ik het dus prima zou moeten kunnen doen met dat wat ik eet.. dus zo nutteloos was het niet. En als je aangeeft wat je hebt gegeten, en dat is bv een magnum, en iemand anders leest dat en geeft daar reactie op, dat het erg vet is en je beter dit en dat kunt eten dan is dat goedbedoeld advies, want misschien wist die ander wel helemaal niet dat het echt zo slecht is.

Dan is het toch goed? En waarom zou je niet serieus aan het lijnen zijn als je af en toe opnoemt wat je hebt gegeten en als je een rotdag hebt zeggen dat je dit en dat hebt gegeten wat volgens jou zondigen is?
De pepwoorden die dan van anderen komen doen mij veel goed..

pi_11294387
Nogmaals, voor anderen is een liga misschien totaal geen zondigen maar voor mij dus wel, en iedereen is anders daarom ga ik ook niks over jou zeggen en wat je eventueel kunt doen om het lijnen makkelijker te laten gaan etc. Want ik weet helemaal niet hoe jij lijnt, hoe je lichaam in elkaar steekt en wat je al wel en niet hebt geprobeerd.

Je bent een slimme meid dus zulke woorden heb je ook niet nodig Ik vind het jammer dat je er zo over denkt, ik ben echter van mening dat we nog allemaal in dit "nepdieettopic" zitten om elkaar te helpen! Net zoals in het echte dieettopic. Alleen doet iedereen het op zijn of haar eigen manier.

pi_11294490
Nah, is het belangrijkste wat ik melde verstopt geraakt in een quote en mag ik niet meer wijzigen. Dan maar herhalen:
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:28 schreef YPPY het volgende:
Ik hoopte voor de splitsing juist dat jouw manier van posten er hier voor zo zorgen dat het hier niet alleen opsommen zou worden. Maar dat is helaas niet gelukt. Toch moet je wel blijven.
Tegenwicht bieden lukt gewoon niet met zo'n kleine groep. Ik vind bvb dat we best wat intensiever steun mogen bieden aan Flying-Vee's troosteten. En dat we dieper kunnen ingaan op "kleed je slank". Zelf heb ik daar door mn 'even-checken-en-weer-weg-naar-de-tuin" amper tijd voor. Dus ik gooi er maar wat gesprekswending of tips in en zie de volgende dag alweer die menu-lijstjes.
pi_11294550
quote:
Op zondag 22 juni 2003 17:33 schreef Lurky het volgende:
Nah, is het belangrijkste wat ik melde verstopt geraakt in een quote en mag ik niet meer wijzigen. Dan maar herhalen:
[..]

Tegenwicht bieden lukt gewoon niet met zo'n kleine groep. Ik vind bvb dat we best wat intensiever steun mogen bieden aan Flying-Vee's troosteten. En dat we dieper kunnen ingaan op "kleed je slank". Zelf heb ik daar door mn 'even-checken-en-weer-weg-naar-de-tuin" amper tijd voor. Dus ik gooi er maar wat gesprekswending of tips in en zie de volgende dag alweer die menu-lijstjes.

Ik zie je punt en begrijp je wel, het is ook nutteloos om elke dag alleen maar voor jezelf te melden wat je wel en niet hebt gegeten. Maar als daar dan kritiek op wordt gegeven, of tips dan is het in mijn ogen wel nuttig.

Maar goed, ik doe iig wel mijn best om niet alleen aan mezelf te denken en wens mensen veel sterkte of geef ze eens een peptalk oid. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het anderen precies verloopt dus echt veel zinnige dingen kan ik niet zeggen..

En het enige wat ik weet over "slank kleden" is dat zwart erg afslankt

En haltertopjes zorgen ervoor dat je breder lijkt van boven.

pi_11294663
quote:
Op zondag 22 juni 2003 17:28 schreef heaven7 het volgende:liga misschien totaal geen zondigen
Ik heb gewoon wat tegen het gristelijke woord 'zondigen'. Die hele visie van boetedoening en slecht voelen, dat massochisme, dat vind ik nogal absurd.
quote:
wat je eventueel kunt doen om het lijnen makkelijker te laten gaan
Ik lijn niet maar ben levenslang op dieet.
quote:
Want ik weet helemaal niet hoe jij lijnt, hoe je lichaam in elkaar steekt en wat je al wel en niet hebt geprobeerd.
Lees daarvoor eens wat ik in al die dieettopics heb geschreven en zie bvb mn gymtips.
quote:
Je bent een slimme meid
Ik voel me meteen jaren jonger
quote:
ik ben echter van mening dat we nog allemaal in dit "nepdieettopic" zitten om elkaar te helpen! Net zoals in het echte dieettopic. Alleen doet iedereen het op zijn of haar eigen manier.
Goed we verstaan elkaar. Laten we er dan ook een serieus na-dieettopic van houden en in ernst met elkaars reacties en vooral tips en adviezen omgaan.

Nu ben ik echt weg: voor t gaat onweren als de donder fietsen!!!

pi_11294675
quote:
Op zondag 22 juni 2003 17:09 schreef Lurky het volgende:

[..]

Dat psychen kan je beter nalaten want je slaat de plank mis
Ik voel mij prima en ben tevreden over mn figuur maar weet dat het zo weer dik kan worden. Waar het om gaat is dat ik een bepaald gewicht dien te hebben en dat is rond de 60.
Knacker is NOG MINDER dan die 2 boterhammen en zelf brood bakken leid alleen maar tot meer brood eten. Dat weet ik want mijn moeder bakt al mn hele leven zelf haar brood en doet er vaak de waanzinniglekkerste dingen in. Nu doen mijn man en ik 2 dagen met een half gesneden duf-eh muf-brood en dan nog houden we over want er zitten 12 boterhammen in een zak. Suiker... eh wat is dat? Ik krijg al last van mn speekselklieren als ik fruit eet

Haha, dan blijkt dus maar weer wat ik aan het begin van het bericht schreef... ik ken je niet, sorry
Ik weet dat een cracker minder is dan een boterham, ik bedoelde alleen dat je het kon gebruiken voor de afwisseling... boterham voor 2 crackers ofzo.
Je hebt iig de discussie goed aangezwengeld, dat is je dan in ieder geval gelukt
pi_11294800
quote:
Op zondag 22 juni 2003 17:42 schreef Lurky het volgende:

[..]

Ik heb gewoon wat tegen het gristelijke woord 'zondigen'. Die hele visie van boetedoening en slecht voelen, dat massochisme, dat vind ik nogal absurd.

Ik ook, maar ik heb in dit jaar al op heel wat dieetpagina's gezeten, en op de een of andere manier gebruiken ze het allemaal. Zelf geef ik de voorkeur aan 'de fout ingaan'
quote:
Ik lijn niet maar ben levenslang op dieet.
ik ook
quote:
Lees daarvoor eens wat ik in al die dieettopics heb geschreven en zie bvb mn gymtips.
Ik heb zitten zoeken, maar omdat ik ziek ben heb ik ze nog niet kunnen vinden (moet me af en toe terugtrekken op de bank, en heb nog een eigen website)
pi_11295722
...gymtips....
quote:
Ik heb zitten zoeken, maar omdat ik ziek ben heb ik ze nog niet kunnen vinden
Die gymstips zijn te vinden bij de links (vrijwel onderaan) die gegeven zijn op de openingspost van dit topic. Handige tips want ik doe die oefeningen ook (vooral handig als je hevige spierpijn hebt gekregen van het tuinieren en je spiertjes rust moet geven)
quote:
En het enige wat ik weet over "slank kleden" is dat zwart erg afslankt
Dat klopt. En niet al te strakke kleding aandoen, bijv ruime tshirt die over je kont heen valt ofzo.
  zondag 22 juni 2003 @ 18:45:03 #164
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_11295925
ik weeg nu 63.. normaal 65 en wil 60/61 wegen.
pi_11295989
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:35 schreef Pandorah het volgende:

Die gymstips zijn te vinden bij de links (vrijwel onderaan) die gegeven zijn op de openingspost van dit topic. Handige tips want ik doe die oefeningen ook (vooral handig als je hevige spierpijn hebt gekregen van het tuinieren en je spiertjes rust moet geven)

De link doet het niet
pi_11296018
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:45 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
En hoe lang ben je
  zondag 22 juni 2003 @ 18:51:47 #167
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_11296029
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:51 schreef Riann het volgende:

[..]

En hoe lang ben je

1m85...
pi_11296186
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:51 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

1m85...

is 60 kg dan niet veelste weinig.
Volgens mij is dat gewoon ongezond????

ik denk dat 70/75 kg meer in de goede richting zit

zondag 22 juni 2003 @ 19:04:15 #169
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_11296271
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:59 schreef Riann het volgende:

[..]

is 60 kg dan niet veelste weinig.
Volgens mij is dat gewoon ongezond????

ik denk dat 70/75 kg meer in de goede richting zit

ik voel me er nu al niet lekker bij..
pi_11296280
quote:
De link doet het niet
Ik ziet het!
Ik heb het toch snel voor je kunnen vinden: "slank de zomer in I" en het staat ergens op de 8e 'pagina'.
pi_11296329
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:04 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:

[..]

ik voel me er nu al niet lekker bij..

ik heb bij www.overgewicht.nl gekeken maar met de 60 KG lijd je aan ondergewicht dus blijf lekker zoals je nu bent.
  zondag 22 juni 2003 @ 19:09:23 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11296403
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:45 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Zoals Riann al zegt wordt dat ondergewicht en dat is erg ongezond. Dat betekent dat je niet in de openingspost komt. Als je toch al wilt vallen, kun je dat beter doen onder begeleiding van een dieetist om te te voorkomen dat het gevaarlijk wordt.

Morgen zal ik de link aanpassen, zodat hij het weer doen. Dan ga ik ook wat uitgebreider reageren.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11299008
Gevonden! Dat lijkt heel erg op de oefeningen die ik al doe, Pilates heet het! Als je dat achter de rug hebt, ben je wel even uitgeteld
pi_11299215
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb vanavond pasta met 25+kaassaus gegeten, en hij was nog erg lekker ook

pi_11299291
quote:
Op zondag 22 juni 2003 20:53 schreef heaven7 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb vanavond pasta met 25+kaassaus gegeten, en hij was nog erg lekker ook

Volgens mij moet jij is een weekje echt flink ongezond doen

dat zal jou goed doen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')