abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:37:18 #101
35485 rique
with Canon, I can
pi_11259302
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:34 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben het even helemaal spuugzat

Ik heb een liga gehad en zit nu aan een wafel, vind het heerlijk maar voel me tevens slecht.

Het gaat gewoon even niet meer vandaag

Het fietsen ging niet en de dag kruipt voorbij als dikke stront, het lukt me eventjes echt niet meer hoor

aaahhhh nu niet bij de pakken neerzitten he, het ging zo goed deze week! Jammer dat ik je vanavond niet meer gesproken heb maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor het weekend. Je wil toch maandag ook een mooi resultaat op de weegschaal? Even doorzetten meid, spanje komt al in zicht en je bent op de goede weg!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_11263059
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:37 schreef rique het volgende:

[..]

aaahhhh nu niet bij de pakken neerzitten he, het ging zo goed deze week! Jammer dat ik je vanavond niet meer gesproken heb maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor het weekend. Je wil toch maandag ook een mooi resultaat op de weegschaal? Even doorzetten meid, spanje komt al in zicht en je bent op de goede weg!

Dankjewel Ga vandaag mijn best doen!

Nu eerst werken

pi_11264737
Ik kom ff m'n nieuwe weekgewicht doorgeven (weeg me altijd op zaterdag): 61,0.
Dat betekent dus weer een halve kilo eraf
Het gaat langzaam maar gestaag, een halve kilo per week. Hopelijk kan ik dit volhouden. Ik denk het wel eigenlijk, want het gaat me steeds makkelijker af...

Ik ben nu trouwens ook mijn buikomtrek aan het meten, omdat ik die juist kleiner wil hebben, terwijl ik het idee heb dat het tot nu toe alleen van m'n kont af gaat....

[Dit bericht is gewijzigd door PiperMaru op 21-06-2003 11:45]

pi_11265599
Ondanks die magnum van gisteren ben ik toch niks aangekomen. Kwas precies hetzelfde als gisteren gebleven.
Maar ja ik wou liever afvallen dan hetzelfde blijven dus maar geen magnum meer vandaag.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:45:08 #105
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11266196
pff ik moet echt leren geduld te hebben en niet elke dag wegen!!
Anders krijg ik zoals vandaag datk baal datk ben aangekomen en niks wil eten maar nee das niet goed want dan krijg je weer jojo effect, ga vanaf vandaag ff echt proberen deze week niet te wegen en dan volgende week pas weer.. moet lukken
zaterdag wel altijd rotdag..wordt altijd veel boodschappen gedaan --> veel lekkere dingentjes, lekker broodbeleg, vers brood, maargoed ik zal me inhouden
vandaag: 63,9
op naar de 60...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11266834
Tip: zorg dat je eerst gegeten hebt, voordat je boodschappen gaat doen. Of maak een lijstje. Helpt prima! Ik ren nu gewoon door de AH zonder te kijken naar de rest (alleen vandaag was het een crime want ze hebben de boel zomaar lopen verbouwen!)
pi_11268026
Nou ben ik ziek. En ik moet werken. Met 2 dikke truien aan van de volkstuin naar mn computer thuis gefietst. Gisteren 2 pakjes appelsap genomen ipv water want in bed verbrand ik niks maar toch had ik enorme trek in iets extra's. Is evenveel Kcal als wijn: 80 per 20cl en puur suiker, niks bouwstoffen ofzo.
Moet uitkijken niet te eten uit verveling: de dagen zijn nu zo lang van 6:30 tot 11 uur ben ik wakker. Behalve gisteren dus: toen heb ik alleen maar geslapen.

Nog even over die watermeloenen. Wat is dat voor achterlijke zaak waar je de hele meloen moet kopen en niet gewoon een stuk? Zijn ze bang dat ze de rest niet kwijt raken? Moeten ze ze niet verkopen.
Ga naar een Turkse of Marokkaanse groentenboer daar kan je in elk geval een moot van t mes kopen. Ik neem meestal een pond. Alleen als je een feest hebt koop je een hele meloen... ja of als ze zowat te geef liggen maar zo ver is het nog niet. De zomer begint net. Straks tegen augustus heb je zo'n strandbalgrote meloen voor 2,5 euro. Nu nog niet en is het mondjesmaat een schijfje kopen.

Ik eet elke dag aardbeien, bessen: en frambozen: als een geit sta ik te smullen naast mn eigen struiken. Dat is ook een goed toekomstplan: je eigen fruit verbouwen: gratis, leuk en veeeeeel lekkerder.

En dan nu snel aan het werk!

pi_11268135
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 14:16 schreef Lurky het volgende:
Nou ben ik ziek. En ik moet werken. Met 2 dikke truien aan van de volkstuin naar mn computer thuis gefietst. Gisteren 2 pakjes appelsap genomen ipv water want in bed verbrand ik niks maar toch had ik enorme trek in iets extra's. Is evenveel Kcal als wijn: 80 per 20cl en puur suiker, niks bouwstoffen ofzo.
Moet uitkijken niet te eten uit verveling: de dagen zijn nu zo lang van 6:30 tot 11 uur ben ik wakker. Behalve gisteren dus: toen heb ik alleen maar geslapen.

Nog even over die watermeloenen. Wat is dat voor achterlijke zaak waar je de hele meloen moet kopen en niet gewoon een stuk? Zijn ze bang dat ze de rest niet kwijt raken? Moeten ze ze niet verkopen.
Ga naar een Turkse of Marokkaanse groentenboer daar kan je in elk geval een moot van t mes kopen. Ik neem meestal een pond. Alleen als je een feest hebt koop je een hele meloen... ja of als ze zowat te geef liggen maar zo ver is het nog niet. De zomer begint net. Straks tegen augustus heb je zo'n strandbalgrote meloen voor 2,5 euro. Nu nog niet en is het mondjesmaat een schijfje kopen.

Ik eet elke dag aardbeien, bessen: en frambozen: als een geit sta ik te smullen naast mn eigen struiken. Dat is ook een goed toekomstplan: je eigen fruit verbouwen: gratis, leuk en veeeeeel lekkerder.

En dan nu snel aan het werk!

Bij de AH kan je gewoon vragen mag ik een halve meloen of een kwart

is altijd makkelijk

pi_11273327
Nou, ik heb vandaag dan wel een paar koekjes gehad en aan boterhammetje met chocopasta, ik heb wel een uur volgefietst! *Trots*
En ik was om 6 uur vanochtend al actief

Tot nu toe gegeten: vanmorgen 3 boterhammen met vruchtenhagel, kopje thee.
Vanmiddag een klein pislotetje met 20+kaas en een bam met pasta.

En wat koekjes en verder liters water.

Vanavond wordt het frietjes!

pi_11273849
Nou vandaag gegeten:

twee broodjes met chocopasta
1 glas ice tea

twee sneen bruin brood met slankie
1 bekertje bouillion

2 sneen bruin brood met pindakaas
1 glas ice tea
2 snee geroosterd brood met mozerella en tomaat met peper

1 pizza met kaas
1 glas yogho yogho

pi_11274021
Wat heb je allemaal qua beweging gedaan miss-cee? Het hangt ervanaf of dat veel of weinig is (Wat je hebt gegeten dus).
  zaterdag 21 juni 2003 @ 18:55:36 #112
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11274066
vandaag redelijk wat voor mijn doen:
5 boterhammen met pate en filet + 2 tussendoortje repen (zijn echt KEI lekker en weinig calorieen)
en net een kopje rundvleesbouillon, ga dalijk ff lekker uurtje joggen denk ik om weer fit te worden

best cool om met allemaal mensen over i.net af te vallen

[Dit bericht is gewijzigd door EvilFaith op 21-06-2003 19:05]

pi_11274169
Hmmm .. dan heb ik dus redelijk braaf gedaan met eten...

Twee ontbijtkoeken
4 boterhammen: 2 met slankie en 2 met rode bessen.
Boel coli en water.

En net na 4 uur de tuin (onkruid weghalen tussen tegels) gedaan, nog een ontbijtkoek.
En dan zo maar es dat recept uit "lekker aan de lijn" uitproberen...

pi_11274350
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:55 schreef EvilFaith het volgende:
vandaag redelijk wat voor mijn doen:
5 boterhammen met pate en filet + 2 tussendoortje repen (zijn echt KEI lekker en weinig calorieen)
en net een kopje rundvleesbouillon, ga dalijk ff lekker uurtje joggen denk ik om weer fit te worden

best cool om met allemaal mensen over i.net af te vallen

Wat voor repen zijn dat??
pi_11274465
3 uur gepoetst, 1 uur gewinkeld.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 19:18:41 #116
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11274514
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 18:44 schreef miss_cee het volgende:
Nou vandaag gegeten:

twee broodjes met chocopasta
1 glas ice tea

twee sneen bruin brood met slankie
1 bekertje bouillion

2 sneen bruin brood met pindakaas
1 glas ice tea
2 snee geroosterd brood met mozerella en tomaat met peper

1 pizza met kaas
1 glas yogho yogho

Hé Miss_Cee,
Ik wil je niet ontmoedigen hoor; maar ik heb een aantal keren jouw dagmenu's langs zien komen en je eet veel te calorierijk!

Ik ben niet te zwaar maar zou dat wel snel worden als ik at wat jij eet.

Skip de pizza, icetea, pindakaas en mozarella en vervang deze door calorie-armere zaken; ik kan me niet voorstellen dat je afvalt met je huidige eetpatroon.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_11274813
tsjah..dat is wel waar dat ik te calorierijk eet..maar we hebben niks anders in huis. En ik kan er ook niet zonder. Ik ga wel vanaf volgende week een dieet volgen. Hopen dat ik dat volhou.
pi_11275271
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:32 schreef miss_cee het volgende:
tsjah..dat is wel waar dat ik te calorierijk eet..maar we hebben niks anders in huis. En ik kan er ook niet zonder. Ik ga wel vanaf volgende week een dieet volgen. Hopen dat ik dat volhou.
dan koop je andere producten
  zaterdag 21 juni 2003 @ 19:57:47 #119
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11275463
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:50 schreef Riann het volgende:

[..]

dan koop je andere producten

Oh Riann, nu ik je toch zie;
ik zag gisteren wat foto's van je langskomen en aan je gezicht was superduidelijk te zien dat je al veel bent afgevallen!

Het staat je goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 21-06-2003 20:15]

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zaterdag 21 juni 2003 @ 20:07:42 #120
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11275738
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:10 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wat voor repen zijn dat??

http://www.weightcare.nl/tussendoortjes.htm
Daar staan ze, ik raad de chocolade reep aan, het enige wat wel gevaarlijk is, is dat je niet moet gaan denken ooooo zijn gezond en niet veel calorieen DUS kan ik er net zoveel van eten als ik wil... want dan werkt t niet echt meer...
Net lekker gejogt, mocht ook wel na vandaag, maar morgen ga maar weer ff normaal gezond eten heb net lekker veel fruit gehaald dus komt goed
pi_11277009
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 20:07 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

http://www.weightcare.nl/tussendoortjes.htm
Daar staan ze, ik raad de chocolade reep aan, het enige wat wel gevaarlijk is, is dat je niet moet gaan denken ooooo zijn gezond en niet veel calorieen DUS kan ik er net zoveel van eten als ik wil... want dan werkt t niet echt meer...
Net lekker gejogt, mocht ook wel na vandaag, maar morgen ga maar weer ff normaal gezond eten heb net lekker veel fruit gehaald dus komt goed

Dankjewel voor de informatie Hoeveel kost zo'n reep? Ik kon het niet vinden op die site..
pi_11277029
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:57 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Oh Riann, nu ik je toch zie;
ik zag gisteren wat foto's van je langskomen en aan je gezicht was superduidelijk te zien dat je al veel bent afgevallen!

Het staat je goed!

Thanks thanks thanks
pi_11286203
Gister ondanks dat ik jarig was, maar 1 klein stukje taart genomen, en 2 hapjes met meloen en ham, voor de rest gewoon 3 gezonde magere maaltijden en zeker uur hard gefietst, weegschaal was ook aardig voor me vanochtend 67! Nog maar 2 kilo te gaan en dan vind ik mezelf slank de zomer in

Mag ik trouwens ook in de openingspost nu ik me weeg? Ik ben 1.70 m, woog 70 kg, weeg nu 67 kg en wil 65 kg, alvast bedankt

pi_11286889
quote:
Op zondag 22 juni 2003 10:26 schreef Elanor het volgende:
Gister ondanks dat ik jarig was, maar 1 klein stukje taart genomen, en 2 hapjes met meloen en ham, voor de rest gewoon 3 gezonde magere maaltijden en zeker uur hard gefietst, weegschaal was ook aardig voor me vanochtend 67! Nog maar 2 kilo te gaan en dan vind ik mezelf slank de zomer in

Mag ik trouwens ook in de openingspost nu ik me weeg? Ik ben 1.70 m, woog 70 kg, weeg nu 67 kg en wil 65 kg, alvast bedankt

Gefeliciteerd!
Knap hoor, alleen een stukje taart en 2 hapjes! Zo ga je die 2 kilo wel redden joh!
  zondag 22 juni 2003 @ 11:33:03 #125
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11286903
Gisternacht ongeveer 4 uur gedanst was erg gezellie en ook zeer goed voor de conditie/lijn

ps wel 2 fluitjes op, daarna overgegaan op spa rood ik moest nog sturen

Ik ga zo op de racefietzz naar bloemendaehl lekkah bakken in de zon + vet verbranden op den fietsz

"Censuur is de dood van de democratie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')