quote:Een uur les waarbij je met een halter en dumbells en step oefeningen doet op muziek.
Op woensdag 18 juni 2003 10:59 schreef YPPY het volgende:Wat doe je bij body pump Flying_Vee?
Puur vetverbranden dus.
10 kilo is veel he Als ik dat aan mensen vertel zal niemand me geloven
Ik ben namelijk nooit echt dik geweest.
quote:Bedankt voor je tips.
Op woensdag 18 juni 2003 12:24 schreef Lurky het volgende:Flying_Vee, alcohol maakt zwak. Elke keer als je wat drinkt, eet je er wat bij.
// Klopt
Ik zou als ik jou was het liefdesverdriet eens radikaal aanpakken: drink die hele fles whiskey lin een avondje leeg en wordt zo godsgruwelijk dronken dat je voor een jaar of wat van de drank genezen bent.
// was het maar zo makkelijk om haar te vergeten.
Ik vrees namelijk dat liga eten of tanden poetsen in jouw geval van zware melancholie niet helpt // Klopt
er is meer aan de hand dan overgewicht dus ga nou maar een avondje extreem zwelgen en gooi alles eruit.
// Je hebt me aardig door Lurky
dat is radicaal maar ruimt lichaam en geest waarschijnlijk beter op dat dit jagen op grammetjes en ckalletjes.
Daarna ga je natuurlijk op stevig dieet: na het brassen komt het vasten. Is dat iets? // Heb ik al geprobeerd maar ze zit nog steeds in m'n hoofd vooral tijdens die moeilijke late uren![]()
Flying_(Not so happy)_Vee
Ik heb nu geen honger maar wat moet ik nou nog eten zometeen om te voorkomen dat ik vanavond weer zwak word?
We hebben verder niks.. ja nasi van gister maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet lekker..
quote:Fruit ofzo?
Op woensdag 18 juni 2003 18:04 schreef heaven7 het volgende:
Nou, avondeten bestond tot nu toe uit een bakje salade (ei, komkommer en tomaat) een kopje champignonnensoep en 2 stukjes stokbrood met kruidenboter.Ik heb nu geen honger maar wat moet ik nou nog eten zometeen om te voorkomen dat ik vanavond weer zwak word?
We hebben verder niks.. ja nasi van gister maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet lekker..
Enne... pas maar op, want voordat jullie het weten ben ik hier (BMI nu 25,1)
quote:jahoor doe maar in de openingspost!
Op woensdag 18 juni 2003 14:51 schreef YPPY het volgende:[..]
Welkom.
Wil je in de openingspost?
Is dat wel gezond? Pas 's avonds eten? Zit hier een uitgebalanceerd plan achter? Juist je ontbijt is ontzettend belangrijk.
En ik heb gedroomd dat ik ontzettend had gezondigd Ik was zo blij toen ik wakker werd en ik me realiseerde dat ik me zo mooi in heb gehouden gisteravond
Ik ben 1,78 en weeg 65 kilo, opzich niet te veel maar ik zou graag rond de 60 zitten en blijven zitten. Mijn gewicht schommeld nogal.
Denk dat het belangrijk is dat ik voortaan de dag met een goed ontbijt begin
Voel ik me meteen een stuk energierijker.
* naughtyGirlie zal jullie tips nog eens goed doorlezen
quote:Ik snap dat je een stabiel gewicht wilt, maar als je echt 60 zou gaan wegen dan kom je op een bmi van 18.9 en dat is ondergewicht, dus misschien toch je doel iets bijstellen?
Op donderdag 19 juni 2003 14:02 schreef naughtyGirlie het volgende:
Ik ben 1,78 en weeg 65 kilo, opzich niet te veel maar ik zou graag rond de 60 zitten en blijven zitten. Mijn gewicht schommeld nogal.
Wat ik erg lekker vind, en wat weinig calo's heeft is een opgeklopt eiwit met zoetstof en aardbeien, heerlijk! Het vult ook enorm, je hoeft echt geen honger te hebben als je lijnt! Nu nog zorgen dat de weegschaal het ook met me eens gaat zijn maandag, dan kom het helemaal goed!
Heb vanmiddag een italiaans ijsje gehad Zit nu aan een pittenbroodje 20+kaas en een glas karnemelk.
Watermeloenen zijn niet te betalen dus dat idee laat ik maar even varen
quote:Wow!! Jeetje, gefeliciteerd...
Op donderdag 19 juni 2003 15:46 schreef heaven7 het volgende:
En ik heb een nieuwe broek, maatje 36Damn wat voel ik me goed zeg!
Ben erg benieuwd wat de weegschaal mij te vertellen heeft zaterdag. Ben de afgelopen week bij m'n vriendin geweest, en toch niet bezweken voor de verleidingen... Terwijl zij chips, ijs etc. voor m'n neus zit te eten *trots*
quote:Dankjewel
Op donderdag 19 juni 2003 15:51 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Wow!! Jeetje, gefeliciteerd...
Ben erg benieuwd wat de weegschaal mij te vertellen heeft zaterdag. Ben de afgelopen week bij m'n vriendin geweest, en toch niet bezweken voor de verleidingen... Terwijl zij chips, ijs etc. voor m'n neus zit te eten *trots*
Ook erg goed van jou dat je je in hebt weten te houden! Je merkt er nu toch niks meer van Volhouden hoor! Ik weet zeker dat we er met zn allen wel komen
quote:Deed ik ook altijd, tot ze in de sportschool stopten met de lessen
Op woensdag 18 juni 2003 17:22 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Een uur les waarbij je met een halter en dumbells en step oefeningen doet op muziek.
Het gaat eigenlijk om het constante bewegen ipv maximaal gewicht.Puur vetverbranden dus.
Wat is een normale hartslag trouwens, voor iemand van 26 met een gewicht van rond de 80 kilo en in rust? Met weinig conditie?
quote:
Tegenwoordig worden erg ruime marges genomen voor de normaalwaarden van de hartslag in rust. Eigenlijk kun je zeggen dat een waarde tussen de 50 (m.n. bij duursporters) en 100 per minuut als normaal moeten worden beschouwd.
quote:Dat is idd vrij ruim.
Op vrijdag 20 juni 2003 09:44 schreef Dave het volgende:Van http://www.life4u.nl/ :
quote:Dank je.
Op donderdag 19 juni 2003 15:44 schreef heaven7 het volgende:
Vervelend wendySterkte enzo
Heb vanmiddag een italiaans ijsje gehad
Zit nu aan een pittenbroodje 20+kaas en een glas karnemelk.
Watermeloenen zijn niet te betalen dus dat idee laat ik maar even varen
Heaven, wist je dat in de pitten op het broodje ook vet zitten, en dat je beter een gewone boterham kunt eten dan een broodje?
Maarre, je zegt dat watermeloenen duur zijn... was dat ijsje dan niet duur?
Je kunt wel zeggen dat gezond eten duur is, maar snoep is nog duurder
Met mij gaat het nu redelijk, heb antibiotica, maar mag nu dus geen melkproducten (ik at altijd veel joghurt en kwark) en niet in de zon. Oh ja, mijn pil is ook minder betrouwbaar, daar kun je ook dik van worden:P
Het eten gaat prima, 's avonds de laatste paar dagen kip met groenten en mungbonenmie gegeten... met die verkoudheid proef je minder en heb je dus ook minder trek. Alleen sporten gaat nu dus even niet.
quote:Volgens mij kun je voor een beetje fatsoenlijk schepijsje een meloen halen waar je helemaal bang van wordt.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:23 schreef wendy-tje het volgende:Maarre, je zegt dat watermeloenen duur zijn... was dat ijsje dan niet duur?
Je kunt wel zeggen dat gezond eten duur is, maar snoep is nog duurder
quote:Just curious..
Op vrijdag 20 juni 2003 11:23 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Heaven, wist je dat in de pitten op het broodje ook vet zitten, en dat je beter een gewone boterham kunt eten dan een broodje?
quote:Dat weet ik ja maar af en toe zo'n broodje kan geen kwaad, ik eet er hooguit eentje per 2 maanden ofzo en een beetje vet is ookwel gezond
Op vrijdag 20 juni 2003 11:23 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Dank je.
Maarre, je zegt dat watermeloenen duur zijn... was dat ijsje dan niet duur?
Je kunt wel zeggen dat gezond eten duur is, maar snoep is nog duurderMet mij gaat het nu redelijk, heb antibiotica, maar mag nu dus geen melkproducten (ik at altijd veel joghurt en kwark) en niet in de zon. Oh ja, mijn pil is ook minder betrouwbaar, daar kun je ook dik van worden:P
Het eten gaat prima, 's avonds de laatste paar dagen kip met groenten en mungbonenmie gegeten... met die verkoudheid proef je minder en heb je dus ook minder trek. Alleen sporten gaat nu dus even niet.
Mijn ijsje kostte 1,10 en een watermeloen zou 11 euro kosten, reken zelf maar uit
Ja, ik snap het ook niet, bij de edah kosten die krengen 1,99 euro per kilo en zo'n ding weegt een kilo of 5,5.
Ik heb er vorig jaar eentje gehaald in Weert bij een andere supermarkt en daar heb ik niet meer dan 5 euro voor betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |