quote:Bah! Ook niet leuk zeg
Op maandag 23 juni 2003 23:15 schreef Flying_Vee het volgende:
Ik ben dus weer aan het vreten geslagen
Als het zo doorgaat *degradeer ik nog naar het Fokdieetclub topic
IK denk gvd de hele dag aan haar
*No offence
# Flying_Vee is een troost/stresseter
Is dat wat *troost* ?
Laat je weten hoe het bakken ging Heaven7? Ik ben niet zon wonder in de keuken en dan is het wel handig om eerst te weten hoe het bij anderen gaat.
Dat gaat niet goed Flying_Vee. Ik heb ook echt geen idee wat je eraan kunt doen. Misschien helpen de tips van Pandorah. Vroeg gaan slapen zal ook wel niet lukken. Wat een situatie.
Het afvallen gaat hier opzich prima, maar die vervelende 'zwembandjes' grmbl, iemand nog goeie oefeningen? Ik heb al in het topic 'zwembandjes' gekeken maar daar staan eigenlijk alleen de gewone sit-ups, die ken ik wel, nog andere oefeningen?
quote:Jezelf verwennen helpt mij meestal ook in dat soort dingen. Wat ik ook nog weleens doe is hardlopen, na die tijd ben ik voor even mijn frustraties kwijt, of ik sla aan het bakken (burgerlijk he).
Op dinsdag 24 juni 2003 09:09 schreef Elanor het volgende:
Flying_Vee misschien is het een idee om je "troost" ergens anders in te zoeken? Geef je nagels een goede beurd, met nagelriemspul, nailhardener en vijlen ben je ook zo 20 min kwijt. Neem een warm bad en smeer je daarna helemaal in met bodylotion, koop leuke nieuwe kleren...dat soort dingen.
quote:Rode bessen inderdaad, veel zelfs, en frambozen en aardbeien en bosaardbeitjes en kersen. Maar die kersen zijn al op voor ze echt rijp zijn dankzij de vogels. Dat is een gegil in die boom elke ochtend: daar wordt ik lekker vroeg wakken van.
Op maandag 23 juni 2003 10:19 schreef YPPY het volgende:Ben je al weer wat beter Lurky? Mijn opa heeft heel lang een volkstuintje gehad, die had ook altijd gezond eten.Wat voor bessen heb je? Die rode kleine vind ik super lekker, als die in de aanbieding zijn, neem ik ze altijd mee.
quote:Dat heb ik met vlierbessen... kan ze niet zien of mn braaknijgingen beginnen jaren laten nog!
Die zwarte/donkere heb ik nog een paar ochtenden geplukt als vakantiewerk. Die zijn ook lekker, maar daar heb ik nu dus traumas van.
En voor wie vond dat 'mijn' gymoefeningen op Pilates leek, Glossy vond het al op Bodysolutions lijken... knap hoor al die commercieele instellingen die meer dan 100 jaar oude heilgymnastiek weten te verkopen als "nieuwe methode". De oefeningen zijn van oorsprong bedoeld om het vrouwelijk lichaam goed te houden voor, tijdens en na het baren en ook aantrekkelijk te houden zodat ook de echtgenoot blijft en het geheel bijdraagt tot een gezonde goed-functionerdende mater familias. De meesten heb ik van mijn overgrootmoeder en de rest van haar via mn oudtantes, oma en moeder. Op hele oude gymfilmpjes van damessport uit de jaren 20 en 30 zie je ze die oefeningen ook doen. En in de jaren 50 en 60 deden de huisvrouwen ze via de radio, met Ab Goubits meen ik. Maar het zijn dus gewoon bewegingen die dames als sinds de 'bevrijding van het vrouwenlichaam', het afzweren van het corset dus, doen: tips die al een eeuw hun doel bereiken: een gezond lichaam zonder al te veel overtollig vet met stevig bindweefsel, soepele sterke spieren en gezond functionerende ingewanden.
Geen wonder dat iedereen hier enthousiast is van 'mijn' tips!
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-06-2003 10:45]
quote:Haha, hoe oud het ook mag zijn... het helpt wel! Trouwens, voor die pilates oefeningen heb ik niks betaald hoor, ik kreeg de tip van iemand, en ben gaan zoeken op Kazaa. Daar heb ik een VCD van gemaakt, en die draai ik nog weleens in mijn DVD-speler. Ik vind het namelijk wel fijn als iemand de oefeningen voordoet
Op dinsdag 24 juni 2003 10:38 schreef Lurky het volgende:
En voor wie vond dat 'mijn' gymoefeningen op Pilates leek, Glossy vond het al op Bodysolutions lijken... knap hoor al die commercieele instellingen die meer dan 100 jaar oude heilgymnastiek weten te verkopen als "nieuwe methode". De oefeningen zijn van oorsprong bedoeld om het vrouwelijk lichaam goed te houden voor, tijdens en na het baren en ook aantrekkelijk te houden zodat ook de echtgenoot blijft en het geheel bijdraagt tot een gezonde goed-functionerdende mater familias. De meesten heb ik van mijn overgrootmoeder en de rest van haar via mn oudtantes, oma en moeder. Op hele oude gymfilmpjes van damessport uit de jaren 20 en 30 zie je ze die oefeningen ook doen. En in de jaren 50 en 60 deden de huisvrouwen ze via de radio, met Ab Goubits meen ik. Maar het zijn dus gewoon bewegingen die dames als sinds de 'bevrijding van het vrouwenlichaam', het afzweren van het corset dus, doen: tips die al een eeuw hun doel bereiken: een gezond lichaam zonder al te veel overtollig vet met stevig bindweefsel, soepele sterke spieren en gezond functionerende ingewanden.
quote:Precies! Die oefeningen werken zeker
Op dinsdag 24 juni 2003 10:56 schreef wendy-tje het volgende:
Haha, hoe oud het ook mag zijn... het helpt wel! Trouwens, voor die pilates oefeningen heb ik niks betaald hoor, ik kreeg de tip van iemand, en ben gaan zoeken op Kazaa. Daar heb ik een VCD van gemaakt, en die draai ik nog weleens in mijn DVD-speler. Ik vind het namelijk wel fijn als iemand de oefeningen voordoet![]()
Kwoog vanmorgen 66,4 kilo en volgende week horen jullie wel of het gewerkt heeft.
Honger heb ik totaal niet dus het avondeten wordt minimaal wat die koekjes weer compenseert
Miss-cee, veel succes! Ik vind 8 boterhammen overigens wel erg veel hoor Of ligt dat aan mij? Ik heb er 4 op en daarop kan ik echt uitstekend teren..
2 met vruchtenhagel en 2 met jam overigens.
-edit, sorry, je was al begonnen met het brooddieet -/edit
Heeft iemand anders al eens dit dieet gedaan?
quote:helaas nog geen tijd voor gehad, maar ik ga hem vrijdag (of zaterdag) maken, na mijn SE-week. Ben benieuwd! Hij klinkt lekker
Op dinsdag 24 juni 2003 18:24 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Heeft er al iemand die appelkoek gebakken? ben erg benieuwd of die lekker is..dan ga ik m ook morgen bakken
quote:Hehe
Op dinsdag 24 juni 2003 10:38 schreef Lurky het volgende:
quote:Laat maar horen want ik ben wel benieuwd of het lekker is
Op dinsdag 24 juni 2003 23:44 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ik ga morgen alle ingedienten kopen voor de appel-kruide koek en als ik tijd heb ook maar gelijk bakken. Ik zal laten weten of die heeft gesmaakt![]()
Vinden ze het maar onzin en lastig? Zijn ze bang dat je doorslaat? Of steunen ze je juist heel erg?
quote:Hmm op school niemand eigenlijk, mijn moeder vindt het hartstikke goed en is zelf ook bezig (ook al lukt dat iets minder) vader en broer helpen ook mee
Op woensdag 25 juni 2003 07:54 schreef Elanor het volgende:
Vraagje: (om wat meer discussie te hebben dan daglijstjes) hoe reageert jullie omgeving erop?
Vinden ze het maar onzin en lastig? Zijn ze bang dat je doorslaat? Of steunen ze je juist heel erg?
quote:Ik kan niet anders zeggen dan dat ze me steunen, al een jaar lang. Mijn vriend houdt ook rekening met mij als hij ookt, net als ik ook rekening houd met hem. Als ik eens bij mijn moeder of schoonouders eet, wordt er ook rekening met mij gehouden (extra veel groenten klaargemaakt).
Op woensdag 25 juni 2003 07:54 schreef Elanor het volgende:
Vraagje: (om wat meer discussie te hebben dan daglijstjes) hoe reageert jullie omgeving erop?
Hadden ze geen gezond koken boekjes Pandorah? We gemeen dat ze zoiets dan weer naast elkaar zetten. Hier bij de Donner moet je ook langs de kookboeken om bij de sportafdeling te komen. Zou dat toeval zijn of doen ze dat express?
Eigenlijk doe je dus een dieet van een dag miss_cee? En dan een dag niet en dan een dag weer wel? Het lijkt mij wel saai, alleen brood, maar als het werkt is het natuurlijk wel leuk.
Ik hoor hier niet Elanor, maar ik zal toch even antwoord geven. Een groot deel van mijn omgeving weet niet dat ik bezig ben. Op mn werk alleen de collegas die het opvalt dat ik nu 16 kilo kwijt ben. Verder vragen ze wel of ik een snoepje wil (we hebben een snoeppot), maar ik houd vol. Eén per week mag ik er wel één. Mijn vriend doet een beetje mee. We koken nu veel gezonder, maar hij neemt soms wat meer of doet er bijvoorbeeld gebakken uitjes bij (de helft vet, was ik best verbaasd over). Ook snoept hij wat meer dan ik. Het is wel fijn dat ik er thuis niet alleen voor sta.
Vrienden is het nog niet echt opgevallen, maar dat komt wel als ik ze in zomer outfit zie.
quote:Dat doet me aan iets denken... toen we deze winter een weekend in Center Parcs waren, viel het mijn moeder in het zwembad al op dat mijn buikje was verdwenen.
Op woensdag 25 juni 2003 08:57 schreef YPPY het volgende:Vrienden is het nog niet echt opgevallen, maar dat komt wel als ik ze in zomer outfit zie.
Het leuke van de verhouding met mijn zus is dat we kleren hebben uitgewisseld, ik was uit sommige kleren gegroeid, zij had veel kleren die te groot waren geworden. Die hebben we dus geruild. Behalve broeken dan, want mijn broeken zijn haar te kort. Maar ik heb wel een hoop broeken van haar gehad.
Hoe zit dat bij jullie? Altijd al de dikkere geweest, of is de situatie ineens omgeslagen zoals bij mij?
En gaan jullie showen in de zomerkleding (bikini?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |