Er zijn alleen 2dingen waa rik WEL agressief om kan worden:
grote bek volstaat doorgaans...
'k heb wel dat ik alle irritatie en agressie opkrop, en geconcentreerd weer kan kwijtraken... Druppeltje/emmer-idee... maar dan loopt 'ie wel over met een vloedgolf...
quote:Idem dito hier.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef GWD het volgende:
Hmm ik kreeg dus net te horen dat ik nu vooral redelijk haat dragend ben, je kunt bij mij niet snel iets fout doen, maar als je dat wel voor elkaar krijgt dan is het ook niet zomaar weer over
Ik ben vroeger op school nogal getreiterd, misschien dat die reaktie daar vandaan kwam.
nee ben niet agressief...
Momenteel ben ik het tegenovergestelde..
JA ik ben agressief..
en dan als in AGRESSIEF SIEF.
... hormonaal probleempje.
Ik maai zo alles van het aanrecht wat erop staat..
Ik heb nog maar net in kunnen houden en een zakkenroller zijn schedel niet gekraakt door er keihard op te springen..
ik denk dat het wel duidelijk is
Maar dan heeft het meer te maken met iemand die aan mijn familie komt, mijn moeder of zusje ofzo... Dat kan ik minder hebben dan opmerkingen oid over mij.
Vloeken doe ik "gewoon" net zoveel als de gemiddelde Nederlander denk ik "GVD" als je je op je duim slaat met hameren bijv
Echt iemand slaan of vechten oid heb ik tot nu maar 2 keer gedaan, en dat was één keer omdat iemand constant steentjes op het voetbal veld aan het gooien was, en één keer omdat iemand mijn zusje had geslagen.
Dit is overigens nog misschien 1 of 2 keer gebeurt, met een goede reden trouwens.
Voor de rest, ga ik meestal een discussie aan.. en lul ik mensen onder tafel.
Veel effectieren, en je kan mensen emt woorden stukken harder raken dan met je handen..
Maar kom je aan mijn familie OF mijn hond of beschuldig mij van iets wat ik niet gedaan heb, dan gaat er een knop bij mij om. En dan draai ik echt helemaal door. Maar dan moet je toch wel flink je best doen om mij zover te krijgen, maar dan heb je wel een probleem.
Doe mijn dierbaren en katten wat aan.. en je komt erachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |