abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:36:30 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11160867
Nee, agressief ben ik niet. Ik zou mensen/dieren nooit slaan oid. Maar er bestaat wel zoiets als een grens. Als iemand die overschrijdt dan kan diegene toch echt wel wat kwade woorden verwachten.
(Un)masking for the greater good.
pi_11160904
Ik ben totaal niet agressief, ik ben meer het opkrop type en dat ik dan om het kwijt te raken een gewelddadig spelletje speel....

Er zijn alleen 2dingen waa rik WEL agressief om kan worden:

• Dierenmishandeling
  • Het behandelen van vrouwen zonder respect, op welke manier dan ook
  • pi_11160959
    'k ben niet agressief...

grote bek volstaat doorgaans...

'k heb wel dat ik alle irritatie en agressie opkrop, en geconcentreerd weer kan kwijtraken... Druppeltje/emmer-idee... maar dan loopt 'ie wel over met een vloedgolf...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 10:56:29 #29
    42123 Manji
    Cursed with Immortality
    pi_11162506
    Bij mij is 't heel dubbel. Ik ben redelijk snel op de kast te jagen (vooral na een paar biertjes) maar verder dan wat geduw over en weer, is 't de laatste jaren niet gekomen.
    The Horizons Of The Spring
    Glare Of Autumn
    ...And Winter Becomes
    pi_11165687
    Hmm ik kreeg dus net te horen dat ik nu vooral redelijk haat dragend ben, je kunt bij mij niet snel iets fout doen, maar als je dat wel voor elkaar krijgt dan is het ook niet zomaar weer over
    Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 12:57:58 #31
    39741 dJ-Zcore
    Groenvoorziening.
    pi_11165734
    Ik praat altijd alles uit en pas als ik een klap krijg, sla ik terug. Ik zal nooit uit mezelf gaan slaan.
    Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 12:59:22 #32
    39741 dJ-Zcore
    Groenvoorziening.
    pi_11165778
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef GWD het volgende:
    Hmm ik kreeg dus net te horen dat ik nu vooral redelijk haat dragend ben, je kunt bij mij niet snel iets fout doen, maar als je dat wel voor elkaar krijgt dan is het ook niet zomaar weer over
    Idem dito hier.
    Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 13:00:53 #33
    36646 Helaaz
    Onee toch niet!
    pi_11165815
    Ik ben verbaal behoorlijk agressief soms, en als ik echt boos word, kan ik ook wel gaan slaan, maar ik ben maar een klein meisje en sla dus niet zo hard....
    Hooguit een tik in het gezicht met de vlakke hand, en dan gaat het ook meer om de vernedering.
    Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
      dinsdag 17 juni 2003 @ 13:17:19 #34
    20716 tonja
    twitch.tv/tonjatekenshow
    pi_11166263
    Ik ben agressiever dan ik dacht.
    Laatst zat ik ergens een broodje te eten, toen 2 puberkutmarokkaantjes me gingen treiteren.
    Voor ik het wist stond ik met een stoel boven me hoofd te zwaaien.
    Het hielp wel trouwens

Ik ben vroeger op school nogal getreiterd, misschien dat die reaktie daar vandaan kwam.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
      dinsdag 17 juni 2003 @ 13:18:37 #35
    42975 GrymReaper
    En dat bedoel ik nou!
    pi_11166298
    WAT MOETEN JULLIE NOU?
    -PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
      FOK!fotograaf dinsdag 17 juni 2003 @ 13:36:12 #36
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_11166845
    ik ben volgens mij helemaal niet agressief, aangezien er dit vaak gebeurt:
    zodra ik ook maar mijn zelfbeheersing dreig te verliezen, knapt er binnen in iets... dat het 2 oorzaken:
    1 ik vind vechten of bekvechten gewoon super stom/dom/nergens voor nodig enz
    2 ik verlies (ben niet sterk)

nee ben niet agressief...

Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_11171162
    Normaal gesproken ben ik niet zo agressief, behalve tijdens m'n PMS periode. Dan wordt ik zowat agressief om alles.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:03:57 #38
    55476 Dinalfos
    www.achterklap.nl
    pi_11171244
    Echt agressief ben ik niet, hoewel ik erg graag vloek.
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:05:36 #39
    21066 Potter
    At your service
    pi_11171302
    agressie in een instrument van Satan en daarom ben ik nooit agressief..
    "Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:08:42 #40
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_11171388
    ik ben echt de rust zelve, behalve bij mijn broerke, dan krijg ik het voor elkaar gaten in de deur te slaan of m helemaal de tyfus te trappen.... echt vaag .
    put
    your
    clothes
    on!
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:08:55 #41
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_11171392
    Normaal ben ik heel rustig en heb ik volledige controle over mijzelf.
    Ik ben in staat emotie compleet uit te zetten en op een doordachte beheerste manier toch voor mijzelf op te komen.

Momenteel ben ik het tegenovergestelde..

JA ik ben agressief..
    en dan als in AGRESSIEF SIEF.
    ... hormonaal probleempje.

Ik maai zo alles van het aanrecht wat erop staat..
    Ik heb nog maar net in kunnen houden en een zakkenroller zijn schedel niet gekraakt door er keihard op te springen..

ik denk dat het wel duidelijk is

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:09:22 #42
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_11171412
    Ik kan me meestal redelijk rustig houden. Het moet wel erg ver gaan wil je mij echt agressief krijgen.

Maar dan heeft het meer te maken met iemand die aan mijn familie komt, mijn moeder of zusje ofzo... Dat kan ik minder hebben dan opmerkingen oid over mij.

Vloeken doe ik "gewoon" net zoveel als de gemiddelde Nederlander denk ik "GVD" als je je op je duim slaat met hameren bijv

Echt iemand slaan of vechten oid heb ik tot nu maar 2 keer gedaan, en dat was één keer omdat iemand constant steentjes op het voetbal veld aan het gooien was, en één keer omdat iemand mijn zusje had geslagen.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 17 juni 2003 @ 16:14:36 #43
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_11171608
    Ik ben het type lichtontvlambaar, word snel woest... maar meer verbaal als dat ik meteen mensen op hun bek ram. Dat laatste schuw ik overigs niet.
    The truth was in here.
    pi_11172771
    Ik schreeuw nooit, vloek nooit.. maar mijn uitstraling maakt mensen bang als ik doorsla, ze schrikken als ze zien wat een enorme woede, anger en haat ik uitstraal. aAs mensen dan verder gaan, krijg ik losse handjes.. maar dat is dan na een paar tikken ook meteen weer over, en ben ik de rust zelfde.

Dit is overigens nog misschien 1 of 2 keer gebeurt, met een goede reden trouwens.

Voor de rest, ga ik meestal een discussie aan.. en lul ik mensen onder tafel.

Veel effectieren, en je kan mensen emt woorden stukken harder raken dan met je handen..

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
    pi_11172890
    Ik word alleen heel aggressief als er iets ergs is gebeurd. En meestal hou ik me dan nog in.
    Vroeger, toen ik 11 was, heb ik een keer een tuinhek van de buren kapotgeschopt. Iederen schopte daar altijd tegenaan, en dat kon helemaal geen kwaad, dat ding was zo flexibel als wat. Totdat ik te horen kreeg dat mijn opa in het ziekenhuis lag. Kort daarvoor was mijn oma al overleden, dus ik zag de ellende alweer aankomen. En BAM!!! Hek doormidden...
    pi_11173736
    Ik ben best wel redelijk snel agressief, 1 verkeerde opmerking en ik begin de persoon al uit te schelden, maar nooit slaan natuurlijk al zou ik dat dan wel graag willen.
    Vaak is een blik al genoeg om iemand te laten weten dat je het er niet mee eens bent ofzoiets...
    Iedereen is uniek, behalve ik.
    pi_11174030
    Ben zelf heel rustig en bijna niet kwaad te krijgen. Ik kan echt een hele hoop hebben.

Maar kom je aan mijn familie OF mijn hond of beschuldig mij van iets wat ik niet gedaan heb, dan gaat er een knop bij mij om. En dan draai ik echt helemaal door. Maar dan moet je toch wel flink je best doen om mij zover te krijgen, maar dan heb je wel een probleem.

Nijmegenaar
    pi_11174069
    Ik heb een zeer duidelijke grens..

Doe mijn dierbaren en katten wat aan.. en je komt erachter.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')