abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11158789
Als je zou moeten kiezen tussen je partner en je vrienden, wat zou je dan doen? Onafhankelijk van wiens 'schuld' het is. Kortom: wie is het belangrijkst voor je?

(Phew... gelukkig hoef ik niet te kiezen!)

dinsdag 17 juni 2003 @ 01:09:14 #2
57631 Steel_Rat
but behind that smile....
pi_11158814
ik zou kiezen (onafhankelijk van de situatie waar ik nu in zit, daar heef het niets mee te maken) voor degene die mij NIET voor die keus stelt... want het lijkt mij verkeerd om je voor zo'n keus te stellen....
What's mine is mine, and what's yours is mine too...
  dinsdag 17 juni 2003 @ 01:09:47 #3
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11158823
Wie zou jij kiezen..??
Ik denk ik voor mijn vrienden, zeker als zij mij voor die keuze zou stellen. Maar haar kennende doet ze dat niet
  dinsdag 17 juni 2003 @ 01:11:36 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_11158849
Als je moet kiezen zou ik kiezen voor mijn vrienden. Want als het zover komt dat ik zou moeten kiezen blijkt alleen maar dat dat simpelweg een gebrek aan respect voor mijn individu is van degene, in dat geval een vriendin, tegenover mij.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_11158916
Ik zou denk ik voor mijn vriend kiezen omdat die het allerdichtst bij mij staat... maar ik wil niet kiezen!!!!! Ik zou het er wel heel erg moeilijk mee hebben.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 01:22:27 #6
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_11158971
wat de 2e poster zegt.

vooor degene die mij NIET voor die keuze stelt.

en als een ander buitenstaand persoon het vraagt?

dan kies ik voor e mogelijkheid om jem een rotschop te verkopen.

pi_11159202
Indeed. Ik sluit me erbij aan: ik zou kiezen voor de partij die mij niet probeert te dwingen om een dergelijke keuze te maken.
Ars longa, vita brevis
pi_11159212
Altijd mijn vrienden denk ik, want die zouden mij nooit zo laten kiezen tenzij er echt iets mis is met mijn vriendin.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 01:48:26 #9
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11159222
Ligt echt aan de situatie. Als mijn vrienden gaan eisen dat ik het uitmaak met m'n 'vriendin', dan kunnen ze van mij de boom in en andersom ook.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_11159277
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:48 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ligt echt aan de situatie. Als mijn vrienden gaan eisen dat ik het uitmaak met m'n 'vriendin', dan kunnen ze van mij de boom in en andersom ook.
Idem
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:07 schreef Poezelewoekie het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je partner en je vrienden, wat zou je dan doen? Onafhankelijk van wiens 'schuld' het is. Kortom: wie is het belangrijkst voor je?

(Phew... gelukkig hoef ik niet te kiezen!)

is wel erg onduidelijk he ... ?

Biggs: beter AVATAR !!!

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 01:58:22 #11
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11159278
Ik zou niet kunnen kiezen en ook gewoon niet kiezen. Iemand die vindt dat ie mij kan laten kiezen is de aandacht niet waard.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 02:01:08 #12
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11159296
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:09 schreef Steel_Rat het volgende:
ik zou kiezen (onafhankelijk van de situatie waar ik nu in zit, daar heef het niets mee te maken) voor degene die mij NIET voor die keus stelt... want het lijkt mij verkeerd om je voor zo'n keus te stellen....
Absoluut! Er moet namelijk plaats zijn in je leven voor allebei. Als jij een keertje wilt stappen met je maten, dan moet dat ook kunnen. En andersom als je meisje een keer naar de film wil moet dat ook kunnen.

Als een meisje je voor de keuze stelt om echt te kiezen tussen haar en je vrienden, dan denk ik dat de dame in kwestie niet echt open staat voor een relatie waarin allebei mogelijk is.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11159312
Vrienden altijd 100% zeker

Als ik van mijn vriendin moet kiezen tussen mijn vrienden en haar dan

Vrouwen genoeg, echte vrienden zijn moeiljiker te vinden

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_11159326
Sowieso m'n vrienden... Geen enkele vrouw is het waard om m'n vrienden, die ik al jaren heb, te laten schieten...
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_11159331
ik zou altijd voor mij vrienden kiezen.
vriendinnen komen en gaan.
The Older I Get, The Better I Was
pi_11160144
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 02:07 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso m'n vrienden... Geen enkele vrouw is het waard om m'n vrienden, die ik al jaren heb, te laten schieten...
Niet alleen vrouwen, ook mannen. Als je een goeie relatie heb, zou je vriendin/vriend deze vraag nooit moeten stellen.
Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
pi_11160158
Het feit alleen al dat mijn vriendin deze vraag zou stellen zou betekenen dat ze van mij op mag rotten

Een vriendin is superleuk natuurlijk, maar NIETS is belangrijker voor mij dan mijn vrienden

dinsdag 17 juni 2003 @ 09:01:28 #18
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_11160282
ikke kies voor me vrienden.. Naja heb nie veel te kiezen.. heb geen vriendin.. lekkr makelijk
Where's my fear???
  FOK!fotograaf dinsdag 17 juni 2003 @ 09:03:12 #19
18921 freud
Who's John Galt?
pi_11160307
Als je moet kiezen is er iets enorm mis, dus mijn vrienden dus.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:20:38 #20
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_11160560
Kan me niet voorstellen dat iemand me ooit voor zo'n keuze zou stellen. Vrij respectloos.

Maar mocht het gebeuren dan is mijn keuze zeer afhankelijk van wat de reden er voor is. Dat is voor mij namelijk wel belangrijk, omdat ik niet kan geloven dat iemand dat zomaar zou doen. Verder ligt het er aan hoe lang je een relatie hebt en op welk punt je in die relatie bent.

En als ik dan nog niet zou weten wat ik zou moeten doen, zou ik er met onafhankelijke personen over praten, die me zouden kunnen adviseren en die relatief objectief kunnen blijven.

Antwoord op de vraag is dus: Dat ligt eraan...

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:55:24 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11161254
Kiezen tussen je vrienden en je partner? Dat is absurd.
Als je vrienden je voor die keuze stellen dan zijn ze in mijn ogen geen echte vrienden. En als je partner zegt dat je moet kiezen, dan houdt hij/zij kennelijk niet écht van je.

Waar het dus eigenlijk op neerkomt: ik kies niet.
Of nog beter: ik kies voor mezelf.

(Un)masking for the greater good.
pi_11166523
Maar als je nou niet door een van de twee voor de keus wordt gesteld? Dat je bijvoorbeeld moet kiezen omdat je anders een van de partijen vreselijk pijn doet ofzo... Dan is het niet iemands 'schuld', is het een onafhankelijke beslissing.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 13:31:41 #23
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_11166725
Dat komt dan in zo'n geval toch nog niet uit de lucht vallen, dan moet er toch iets gebeurd zijn en dan is het toch geen onafhankelijke beslissing.

Ik heb trouwens vaak het idee dat het veel correcter is om te zeggen 'vrienden', maar ik denk dat bij mij mijn vriend toch een grotere rol speelt in mijn leven. Het hangt er ook wel vanaf hoe je relatie is. Natuurlijk zou ik niet zomaar mijn vriendinnen laten vallen en verwaarloos ik die ook absoluut niet, maar toch... Ik heb ook geen vriendinnen die ik al tientallen jaren ken of zo. Dat hangt er denk ik ook vanaf. Of je pas een paar maanden een relatie hebt of al heel wat jaar, of je vrienden hebt met wie je al vanaf je kindertijd heel close bent of wat lossere vrienden. Enzovoort. Het wordt altijd zo correct gevonden om vrienden belangrijker te vinden, maar het hangt er net vanaf.

Ik denk dat mijn beste vriendin ook haar vriend het belangrijkste vindt en dat vind ik prima. Kiezen is helemaal niet aan de orde, wat je in je hoofd belangrijker vindt moet je zelf weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 17-06-2003 13:33]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11166744
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 13:24 schreef Poezelewoekie het volgende:
Maar als je nou niet door een van de twee voor de keus wordt gesteld? Dat je bijvoorbeeld moet kiezen omdat je anders een van de partijen vreselijk pijn doet ofzo... Dan is het niet iemands 'schuld', is het een onafhankelijke beslissing.
Je word dan voor de keus gesteld door medelijden. Dus toch 1 van de partijen steld jouw de (onbedoelde) keus. Waarom zou je er 1 pijn mee doen?

Als de 1 de ander iets heeft aangedaan ooit.. dan snap ik sowieso niet waaorm jij nog met die 1 omgaat.

Lambo of Rekt
pi_11166804
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 02:07 schreef W1ZZ het volgende:
En wat als het juist die "vrienden" zijn die je voor de keus stellen ? Dan zijn dat toch niet je vrienden ?

Ik ga mee met Steel_Rat:

quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:09 schreef Steel_Rat het volgende:
*houdt van Nexhil*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')