(Phew... gelukkig hoef ik niet te kiezen!)
vooor degene die mij NIET voor die keuze stelt.
en als een ander buitenstaand persoon het vraagt?
dan kies ik voor e mogelijkheid om jem een rotschop te verkopen.
quote:Idem
Op dinsdag 17 juni 2003 01:48 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ligt echt aan de situatie. Als mijn vrienden gaan eisen dat ik het uitmaak met m'n 'vriendin', dan kunnen ze van mij de boom in en andersom ook.
quote:is wel erg onduidelijk he ... ?
Op dinsdag 17 juni 2003 01:07 schreef Poezelewoekie het volgende:
Als je zou moeten kiezen tussen je partner en je vrienden, wat zou je dan doen? Onafhankelijk van wiens 'schuld' het is. Kortom: wie is het belangrijkst voor je?(Phew... gelukkig hoef ik niet te kiezen!)
Biggs: beter AVATAR !!!
quote:Absoluut! Er moet namelijk plaats zijn in je leven voor allebei. Als jij een keertje wilt stappen met je maten, dan moet dat ook kunnen. En andersom als je meisje een keer naar de film wil moet dat ook kunnen.
Op dinsdag 17 juni 2003 01:09 schreef Steel_Rat het volgende:
ik zou kiezen (onafhankelijk van de situatie waar ik nu in zit, daar heef het niets mee te maken) voor degene die mij NIET voor die keus stelt... want het lijkt mij verkeerd om je voor zo'n keus te stellen....
Als een meisje je voor de keuze stelt om echt te kiezen tussen haar en je vrienden, dan denk ik dat de dame in kwestie niet echt open staat voor een relatie waarin allebei mogelijk is.
Als ik van mijn vriendin moet kiezen tussen mijn vrienden en haar dan ![]()
Vrouwen genoeg, echte vrienden zijn moeiljiker te vinden
quote:Niet alleen vrouwen, ook mannen. Als je een goeie relatie heb, zou je vriendin/vriend deze vraag nooit moeten stellen.
Op dinsdag 17 juni 2003 02:07 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso m'n vrienden... Geen enkele vrouw is het waard om m'n vrienden, die ik al jaren heb, te laten schieten...
Een vriendin is superleuk natuurlijk, maar NIETS is belangrijker voor mij dan mijn vrienden
Maar mocht het gebeuren dan is mijn keuze zeer afhankelijk van wat de reden er voor is. Dat is voor mij namelijk wel belangrijk, omdat ik niet kan geloven dat iemand dat zomaar zou doen. Verder ligt het er aan hoe lang je een relatie hebt en op welk punt je in die relatie bent.
En als ik dan nog niet zou weten wat ik zou moeten doen, zou ik er met onafhankelijke personen over praten, die me zouden kunnen adviseren en die relatief objectief kunnen blijven.
Antwoord op de vraag is dus: Dat ligt eraan...
Waar het dus eigenlijk op neerkomt: ik kies niet.
Of nog beter: ik kies voor mezelf.
Ik heb trouwens vaak het idee dat het veel correcter is om te zeggen 'vrienden', maar ik denk dat bij mij mijn vriend toch een grotere rol speelt in mijn leven. Het hangt er ook wel vanaf hoe je relatie is. Natuurlijk zou ik niet zomaar mijn vriendinnen laten vallen en verwaarloos ik die ook absoluut niet, maar toch... Ik heb ook geen vriendinnen die ik al tientallen jaren ken of zo. Dat hangt er denk ik ook vanaf. Of je pas een paar maanden een relatie hebt of al heel wat jaar, of je vrienden hebt met wie je al vanaf je kindertijd heel close bent of wat lossere vrienden. Enzovoort. Het wordt altijd zo correct gevonden om vrienden belangrijker te vinden, maar het hangt er net vanaf.
Ik denk dat mijn beste vriendin ook haar vriend het belangrijkste vindt en dat vind ik prima. Kiezen is helemaal niet aan de orde, wat je in je hoofd belangrijker vindt moet je zelf weten.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 17-06-2003 13:33]
quote:Je word dan voor de keus gesteld door medelijden. Dus toch 1 van de partijen steld jouw de (onbedoelde) keus. Waarom zou je er 1 pijn mee doen?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:24 schreef Poezelewoekie het volgende:
Maar als je nou niet door een van de twee voor de keus wordt gesteld? Dat je bijvoorbeeld moet kiezen omdat je anders een van de partijen vreselijk pijn doet ofzo... Dan is het niet iemands 'schuld', is het een onafhankelijke beslissing.
Als de 1 de ander iets heeft aangedaan ooit.. dan snap ik sowieso niet waaorm jij nog met die 1 omgaat.
quote:En wat als het juist die "vrienden" zijn die je voor de keus stellen ? Dan zijn dat toch niet je vrienden ?
Op dinsdag 17 juni 2003 02:07 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso m'n vrienden... Geen enkele vrouw is het waard om m'n vrienden, die ik al jaren heb, te laten schieten...
Ik ga mee met Steel_Rat:
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 01:09 schreef Steel_Rat het volgende:
ik zou kiezen (onafhankelijk van de situatie waar ik nu in zit, daar heef het niets mee te maken) voor degene die mij NIET voor die keus stelt... want het lijkt mij verkeerd om je voor zo'n keus te stellen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |