abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11148670
Ik woon in regio-utrecht, maar wil volgend jaar in R'dam gaan studeren. Ik word binnenkort 18 en wil mijn rijbewijs gaan halen. Kan dat in Rotterdam, want ik hoor dat ik dat ik in Utrecht moet gaan. Lessen voor mij is makkelijker in Rotterdam. Mijn broer zegt dat ik dan een huis/postadres moet hebben in Rotterdam of regio.

Kan iemand dit ontkrachten of bevestigen?

I used to be schizophrenic, but we're okay now.
pi_11148681
Onzin, je mag lessen waar je wilt
...............it's the one that says, "Bad Motherfucker"..................
  maandag 16 juni 2003 @ 18:18:29 #3
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_11148700
Als je in Rotterdam een instructeur vindt en bij hem gaat lessen dan meldt hij je gewoon aan om in rotterdam af te rijden. Maar zeker weten doe ik dat niet, omdat je er niet woont.
Signature:
Max. 4 regels
  maandag 16 juni 2003 @ 18:18:56 #4
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_11148708
Alleen een rijschool in Rotterdam vinden die zo gek is om jou een teringeind van huis op te komen halen....
pi_11148726
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:18 schreef CreativeMind het volgende:
Alleen een rijschool in Rotterdam vinden die zo gek is om jou een teringeind van huis op te komen halen....
LOL
...............it's the one that says, "Bad Motherfucker"..................
  maandag 16 juni 2003 @ 18:21:02 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11148764
Moet gewoon kunnen hoor. Ik woon in Delft en in het weekend in Den Bosch, daar heb ik ook gelest.

Prima te doen in een andere stad. Je moet gewoon ff kijken waar ze het goedkoopst zijn

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 16 juni 2003 @ 18:22:08 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_11148790
Dat kan, is geen enkel probleem. Je kan afrijden waar je wilt en je theorie kan je ook halen waar je wil, maar je moet er wel rekening mee houden dat je voor uittreksels van het basisregister en voor het ophalen van je rijbewijs bij het gemeentehuis moet zijn van de plaats waar je ingeschreven staat.
Rij-examen doen in je eigen regio terwijl je lessen hebt gevolgt in Rotterdam kan lastig zijn omdat je dan wel eerst naar utrecht moet rijden vanuit Rotterdam
So we just called him Fred
pi_11148826
dat bedoelt mijn broer ook, dat je wel in Utrecht moet afrijden. Dat is niet handig als je Utrecht totaal niet kent, omdat je in Rotterdam rijdt.
pi_11148895
aha, ik begrijp wat je bedoelt.

Je bedoelt dat ik mijn rijbewijs niet in Rotterdam kan ophalen, maar wel in mijn woonplaats.

maandag 16 juni 2003 @ 18:31:34 #10
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11148985
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:24 schreef Dokter_Mo het volgende:
dat bedoelt mijn broer ook, dat je wel in Utrecht moet afrijden. Dat is niet handig als je Utrecht totaal niet kent, omdat je in Rotterdam rijdt.
Het is zowiezo het verstandigst om examen te doen in de stad waar je ook rijdt. Kun je je niet laten inschrijven in Rotterdam als je daar toch al door de week bent? Dan woon je toch ook ergens daar?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11149037
Psies, je kan dus lessen en af rijden waar je wil, maar je rijbewijs moet je afhalen in de plaats waar je geregistreerd staat.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 12:34:25 #12
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_11165094
Auto haalde ik in 1 keer..

Motor daarna 3 keer gezakt..
Ben in een andere regio gaan lessen en heb daar examen gedaan.
Gelijk geslaagd, ondanks drukker verkeer, trambanen en dubbel gepaarkeerde auto's in Rotterdam !

Rijbewijs moet je inderdaad in je eigen woonplaats ophalen; waar je geregistreerd staat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')