abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2003 @ 18:22:54 #201
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12920757
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:16 schreef MallePall het volgende:
ik was in barcalona en ik stond op een taxi te wachten. En ineens zag ik Youp v/h Hek. (die ook op een taxi stond te wachten) En ik zo HEEEEY Youp!!! En hij zei heeey terug... alleen hij riep jammer genoeg niet mijn voornaam erbij

Niets bekends gezien hier lately

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 6 september 2003 @ 02:17:23 #202
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_12976522
Ik werk bij een regionaal radiostation en heb enige bn'ers geinterviewd ooit. Dit is een lijstje waar ik nog audiomateriaal van heb:

Stef Bos
Donald Jones
Cor Bakker
Ronald Giphart
Remco Vrijdag (Vliegende Panters)
Guus Meeuwis

Every Not Is Truething
pi_12976539
Omdat stomme baviaan mijn topic heeft gesloten en gezegt dat ik het hier maar moest plaatsen doe ik dat maar, alleen heb ik te veel gedronken om er nog smilies bij te zetten, sorry!!
quote:
Jaja, je leest het goed, Jeroen Post was in het cafe waar ik aan het uitgaan was In Doetinchem nog wel!
Heb eigenlijk geen idee wat hij daar nou moest maar goed, was natuurlijk wel leuk. Hij stond een beetje achter de bar niks te doen, dus ben ik ff naar hem toegelopen en hem gevraagd een lekker mixje te maken.
Maar dat wilde hij niet , hij had namelijk vrij.
Toen heb ik hem maar gevraagd of hij zin had om te komen dansen op de tafel (waar de leuke jongens en meisjes altijd op dansen ) Maar dat wilde hij niet. Hij kon niet dansen zei hij en toen ging die dat voordoen. (en hij kon het echt niet )

Maar goed, toen ben ik maar weer in m'n eentje lekker gaan dansen en nu ga ik lekker slapen, want mijn vrienden wilden weer eens naar huis terwijl het eindelijk eens leuk was om uit te gaan in Doetinchem. Lekkere dance muziek van Dj E-Craig. Ik weet niet of jullie hem kennen, maar hij is de huis-DJ van de IT in Amsterdam.

Hij was wel heel cool aan het draaien, beter dan al die top 40 songs die altijd worden gedraaid in Doetinchem. Maar ja, om half twee moesten die mietjes opeens naar huis en toen was het afgelopen met het feest en nu ga ik maar eens lekker naar bed want ik denk dat ik een beetje te veel heb gedronken.

Welterusten

oHJA, HIJ was trouwens in Havana's (sorry voor de caps. Ben ..........zzzz
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13003737
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 02:19 schreef maarteniscrazy het volgende:
...
Krijg een beetje de indruk dat je verliefd bent op dhr. Post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')