quote:hmhmwwoowweewowwiewwawweweheohwoh
Op maandag 16 juni 2003 18:28 schreef fulco- het volgende:[..]
Hee, wij gingen nog in Artis diertjes kijken, he?
quote:In Blijdorp zijn allemaal babydiertjes!
Op maandag 16 juni 2003 18:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
hmhmwwoowweewowwiewwawweweheohwoh
quote:*slik*
Op maandag 16 juni 2003 18:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
En dat betekent?
Sorry ik had mijn mond vol. Maar ik heb wel zin in een terrasje, eigenlijk, heel erg. Even Yin Yang tot rust komen zodat ik morgen dat tentamen haal. Maarja ik woon zo provinciaal, voor ik in de randstad ben, gaan de terrasjes bijna dicht
quote:ja precies dat zei ik!!
Op maandag 16 juni 2003 18:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
In Blijdorp zijn allemaal babydiertjes!
ik moet oppassen, dat ik niet te veel zoo-dates ga plannen zeg... Maar nog even en dan zijn mijn tentamens voorbij en is het vakantie, zodat ik wat meer tijd heb! Nog even doorbijten...
quote:Ik ben bang van mijn tentamen morgen
Op maandag 16 juni 2003 18:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
*slik*
Sorry ik had mijn mond vol. Maar ik heb wel zin in een terrasje, eigenlijk, heel erg. Even Yin Yang tot rust komen zodat ik morgen dat tentamen haal. Maarja ik woon zo provinciaal, voor ik in de randstad ben, gaan de terrasjes bijna dicht
quote:ik ook, het is het belangrijkste tentamen dat ik deze periode maak
Op maandag 16 juni 2003 18:34 schreef LuQas het volgende:[..]
Ik ben bang van mijn tentamen morgen
quote:Wat voor tentamen heb je? * Doffy geeft LuQas een bemoedigende knuffel
Op maandag 16 juni 2003 18:34 schreef LuQas het volgende:
Ik ben bang van mijn tentamen morgen
Enneh... wat betekent je quote? (zijn 300 socratessen minder erg dan 1 cato?
)
quote:Van mij ook
Op maandag 16 juni 2003 18:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ook, het is het belangrijkste tentamen dat ik deze periode maak
over auteursrecht
quote:Dankje. En het betekent net iets anders: Ik heb liever een Cato dan driehonderd Socratessen.
Op maandag 16 juni 2003 18:37 schreef Doffy het volgende:[..]
Wat voor tentamen heb je? * Doffy geeft LuQas een bemoedigende knuffel
Enneh... wat betekent je quote?
(zijn 300 socratessen minder erg dan 1 cato?
)
quote:Ik ook aan jou
Op maandag 16 juni 2003 18:39 schreef LuQas het volgende:[..]
Van mij ook
Over Syntaxis
Ik zal even aan je denken als ik aan de mijne begin
![]()
Syntaxis! Dat is toch met Nederlands o.a.? Mijn zus studeerde en zusje studeert communicatiekunde, kopstudie bij Nederlands (als ik dat goed zeg), en volgens mij was syntaxis HET struikelblok van Nederlands. Mijn zus heeft het meerdere malen moeten herkansen als ik me het goed herinner, mijn zusje haalde het na veel stress in een keer... Ik wens je heel, heel veel succes!!
ik wens LuQas en WaXXer heel veel succes bij hun tentamen morgen! Ik zal voor ze duimen.
(C) 2003 by Fulco-
quote:M'n Latijn is wat roestig geworden
Op maandag 16 juni 2003 18:39 schreef LuQas het volgende:
Dankje. En het betekent net iets anders: Ik heb liever een Cato dan driehonderd Socratessen.
Enneh, wie zei dat?
quote:Ik ook, maar ik ben blut...
Op maandag 16 juni 2003 18:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
*slik*
quote:Ja ik ook... ik schrok me de tering toen ik gisteren ontdekte dat ik mijn vak.toeslag heb opgemaakt aan cd's en boodschappen bij de AH, gewoon zoals het thuis kan: kopen wat je nodig hebt en lekker vindt. Ik kan er maar niet aan wennen om goed te budgetteren...
Op maandag 16 juni 2003 18:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ook, maar ik ben blut...
quote:'t is drama heh? Zodra ik op mezelf ga zal ik mezelf ook nog wel es een paar keer goed tegenkomen...
Op maandag 16 juni 2003 18:49 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ja ik ook... ik schrok me de tering toen ik gisteren ontdekte dat ik mijn vak.toeslag heb opgemaakt aan cd's en boodschappen bij de AH, gewoon zoals het thuis kan: kopen wat je nodig hebt en lekker vindt. Ik kan er maar niet aan wennen om goed te budgetteren...
quote:*tromgeroffel*
Op maandag 16 juni 2003 18:49 schreef Driftwood het volgende:
*naar de kapper ben*
Goh je laat ons wel weten de hele tijd, wat je gaat doen he? Want nu kan ik zeggen:
eeerrrrrssssst afwassen!!!!
quote:Syntaxis is zinsbouw ja. Klinkt makkelijk, maar is echt pittig. Krijg morgen dus een stuk of 20 Nederlandse zinnen die ik dan naar het Latijn om moet zetten en het is echt eng omdat je bij elk woord gigantisch lang moet nadenken welke tijd, modus etc. het moet zijn..
Op maandag 16 juni 2003 18:44 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ook aan jou
ik zit klaar om 9.30u
Syntaxis! Dat is toch met Nederlands o.a.? Mijn zus studeerde en zusje studeert communicatiekunde, kopstudie bij Nederlands (als ik dat goed zeg), en volgens mij was syntaxis HET struikelblok van Nederlands. Mijn zus heeft het meerdere malen moeten herkansen als ik me het goed herinner, mijn zusje haalde het na veel stress in een keer... Ik wens je heel, heel veel succes!!
quote:pfff.... nou ik ben toch al dagen met dit soort dingen bezig... een poging:
Op maandag 16 juni 2003 18:44 schreef fulco- het volgende:
En hoe zeg je in het Latijn:ik wens LuQas en WaXXer heel veel succes bij hun tentamen morgen! Ik zal voor ze duimen.
(C) 2003 by Fulco-
LuQati Waxxerique bene optor ad tentamen vestrum cras!
quote:Ene Annius Florus, een laat-Latijnse retor. Maar ken hem zelf ook nauwelijks, geen idee ook waarom het mijn sig is...
Op maandag 16 juni 2003 18:45 schreef Doffy het volgende:[..]
M'n Latijn is wat roestig geworden
Enneh, wie zei dat?
quote:Stoer... zo middenin de goederentrein en het sloeg al lekker over?
Op maandag 16 juni 2003 18:52 schreef KrnKje het volgende:
Zow ik ben weer thuis...
Heb nog voor t spoor stil moeten staan waar een brandende goederentrein voorbij kwam... Dus maar even lief de spoorwegpliesie gebeld
quote:Had ik vorig jaar
Op maandag 16 juni 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
't is drama heh? Zodra ik op mezelf ga zal ik mezelf ook nog wel es een paar keer goed tegenkomen...
Maar daarom, ik wil niet klinken als een ouwe zeur, maar daarom wil ik klaar zijn met mijn studie, zodat ik bepaalde zekerheden heb en een beetje een fatsoenlijk inkomen heb, zodat ik appelsientje kan kopen ipv die met water aangevulde Duitse Orangensaft...
maar ik heb gewoon een gat in mijn hand (want weet ook dat ik int via de tel heb, zit er alweer een uur op nu)
quote:Oei... wat eng...
Op maandag 16 juni 2003 18:53 schreef fulco- het volgende:[..]
Stoer... zo middenin de goederentrein en het sloeg al lekker over?
quote:Hmm, Maro zou trots op je zijn!
Op maandag 16 juni 2003 18:53 schreef LuQas het volgende:
pfff.... nou ik ben toch al dagen met dit soort dingen bezig... een poging:LuQati Waxxerique bene optor ad tentamen vestrum cras!
quote:Nooit van gehoord
Ene Annius Florus, een laat-Latijnse retor. Maar ken hem zelf ook nauwelijks, geen idee ook waarom het mijn sig is...
quote:Foto??
Op maandag 16 juni 2003 18:52 schreef KrnKje het volgende:
Zow ik ben weer thuis...
Heb nog voor t spoor stil moeten staan waar een brandende goederentrein voorbij kwam... Dus maar even lief de spoorwegpliesie gebeld
quote:
Op maandag 16 juni 2003 18:55 schreef Doffy het volgende:[..]
Hmm, Maro zou trots op je zijn!
klein applaus graag, naar Latijn vertalen is een kloteklus
[..]
quote:
Nooit van gehoord![]()
* Doffy neemt zich voor zijn verzameling Cicero weer eens uit de kast te trekken.
quote:Hey! Da's mijn gat!
Op maandag 16 juni 2003 18:54 schreef Waxxer het volgende:[..]
Had ik vorig jaar
Toen had unive zomerstop, de krant komkommertijd, en wel 2 telrek (mob en vast) en huur en leven. Dus al mijn spaargeld op en een geblokkeerde rekening. is snel weer goed gekomen hoor, maar wel d-r-a-m-a.... Nu ben ik gelukkig weer op peil.
Maar daarom, ik wil niet klinken als een ouwe zeur, maar daarom wil ik klaar zijn met mijn studie, zodat ik bepaalde zekerheden heb en een beetje een fatsoenlijk inkomen heb, zodat ik appelsientje kan kopen ipv die met water aangevulde Duitse Orangensaft...
maar ik heb gewoon een gat in mijn hand (want weet ook dat ik int via de tel heb, zit er alweer een uur op nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |