abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:33:57 #251
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_13044931
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 01:17 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Het is geen droom maar echt veel is er ook niet bekend. De webmaster van die site liet mij weten dat de site van TIFO Team Feyenoord in de winterstop naar een ander adres verhuisd. Het domein is echter nog wel van hem zelf en hij wou er nadat ik erover begon wel een algemene NL TIFO-site van maken. Toen ik hem hier laatst nog over mailde zei die nog steeds die plannen te hebben alleen had die wel hulp nodig van ons en andere clubs.

Zou 410 hieraan mee willen werken??? Vereist dan wel overleg tussen jullie en o.a. die Feyenoorders via mail of msn.

Ik kan niet namens 410 spreken (niemand overigens) en weet zo niet even wie er aan mee zou willen werken omdat veel mensen het druk hebben met hun eigen projecten.

Ik zou je anders kunnen vragen om te mailen naar

- info@vak410.nl
en
- info@tifosivak410.nl

en dan te kijken wat voor een reactie je krijgt.
Ik zou zelf geen tot weinig medewerking voor kunnen verlenen omdat ik net weet hoe de computer aan moet en internet werkt hehehe...

pi_13045026
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:33 schreef super-mario het volgende:

Ik zou zelf geen tot weinig medewerking voor kunnen verlenen omdat ik net weet hoe de computer aan moet en internet werkt hehehe...

Ik ben niet veel beter. Ik ken hier echter wel iemand die namens ons aan zoiets mee zou willen werken. Zal die Feyenoorder nog maar eens mailen dat het maar eens concreet moet worden.
pi_13045271
Hoe zit het met de TIFO-ranglijst waarvoor ik moest gaan jureren?
pi_13045336
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:45 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe zit het met de TIFO-ranglijst waarvoor ik moest gaan jureren?
Kan ik beter aan jou vragen lijkt me dan
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:03:37 #255
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_13045696
Schijnt dat de WSU hun levering van TIFO binnen hebben...
3 Wedstrijden te laat maarja... (Levering duurde veel langer dan normaal)
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_13046761
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:48 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Kan ik beter aan jou vragen lijkt me dan

Ik ben niet van plan om alle wedstrijden te gaan bezoeken... Post hier eens de tot nu toe gehouden TIFO-acties van verschillende clubs, dan zal ik eens kijken wat ik er van vind

Maar hoe doen we dat trouwens met bijv. Ajax (410) die elke wedstrijd wel 'iets' (bandieri e.d.) doen, terwijl een FC Twente of Feyenoord alleen bij speciale wedstrijden uitpakken?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')