quote:Same here.
Op woensdag 18 juni 2003 21:46 schreef FluxC5 het volgende:
Ik was natuurlijk al gelijk Pro-XboX
 .
. .
.

quote:
[Nieuws] Microsoft's kritiek op Nintendo
Oh, oh! Peter Moore (vice president Microsoft's Xbox) leverde zware kritiek op Nintendo, én haar gamers! Discuss!Oh, oh, nu zijn de rapen gaar. Dit gaat discussies opleveren want Peter Moore, de vice president van Microsoft's Xbox, heeft kritiek gegeven op zowel Nintendo als haar gamers! In een interview met Computer And Videogames haalde Peter Moore, oud president van Sega, uit naar Nintendo's connectivity. Dit gebeurde op de eerste Annual ELSPA Games Summit in Londen.
Moore representeerde Microsoft en laaide de console-war nog wat verder op. Op de vraag of Microsoft binnenkort, net als de Playstation Portable, portable gaat, antwoordde hij: "We zitten niet in die zaken en er zijn nog geen plannen om die kant op te gaan. Als ik geloof in het sociale aspect van gamen, wat ik ook doe, dan ligt op het gaming-spectrum handheld-gaming het verste weg van het sociale aspect als het maar kan, omdat het een erg solitair, tijd-dodende activiteit is." Hiermee bedoelt hij dus dat op alle mogelijke manieren van gamen, portable gamen het minst sociaal is. " Het is niet iets dat je samen doet - wij geloven dat het sociale element de toekomst is van gamen en dat dat gedaan wordt doormiddel van consoles, niet door een handheld apparaat."
Toen er gevraagd werd over wat hij dacht over 'connectivity', iets wat Nintendo vol promote op de afgelopen E3 beurs, begon de zware kritiek op Nintendo. "Toen ik nog bij Sega werkte, deden wij dat [de connectivity] ook met Sonic Advance, en gamers hadden iets van 'big deal'! Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou het nut is van het aansluiten van je handheld op je console. Als iemand me de waarde daarvan kan vertellen, dan wil ik dat wel eens weten."
En dankjewel Moore... Portable gamen onsociaal? Nintendo's connectivity nutteloos? Volgens ons probeert Moore een beetje mooie praatjes te houden want als Nintendo voor één ding staat is het wel socialiteit! Deze kritiek duidt alleen maar meer op de grote console war die op dit moment gaande is, maar dat de grote bazen nou ook nog eens kinderachtig moeten gaan doen, vinden we erg flauw. Tijd voor de discussie nu!

Tijd voor discussie !

quote:moah, het intereseert me niet zo echt wat ze allemaal zeggen tegen elkaar... zolang ze maar goeie games maken vind ik alles best
Op donderdag 19 juni 2003 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cubezone:
[..]

Tijd voor discussie !

quote:Zit wel iets in moet ik zeggen
Cubezone:
[..]

Tijd voor discussie !

quote:Ik zou maar geen TV meer kijken dan zag vanmorgen een brutal reclame van Brute Force.
Op woensdag 18 juni 2003 20:57 schreef FluxC5 het volgende:
Ik ga Brute Force trouwens pas over 1.5 week kopen ivm proefwerkweek

quote:Wat is nu het erge wat er gezegd is? Het zal wel aan mij liggen maar ik zie geen problemen in dit verhaal. Iedere producer mag gewoon zijn eigen mening hebben lijkt me. Ik zie ook Moore nergens het woord Nintendo zelf in de mond nemen. Beetje opgeklopte propaganda van Cubezone zo....
Cubezone:
[..]

Tijd voor discussie !

quote:Ahem, ik vind die connectivity zelfs een beetje naar koppelverkoop rieken, je kunt niet het maximale halen uit je game zonder dat je hem koppelt
Cubezone:
[..]

Tijd voor discussie !

quote:Maakt toch niet zo heel veel uit, althans hier liggen de intertoys/dixons/freerecordshop misschien 200 m van elkaar af
Op donderdag 19 juni 2003 09:52 schreef Joene het volgende:
Midnight Club 2 wordt vandaag gelanceerd *waar zouden ze hem al hebben ?*

quote:ik moet minimaal 25km rijden
Op donderdag 19 juni 2003 09:53 schreef Fliepke het volgende:[..]
Maakt toch niet zo heel veel uit, althans hier liggen de intertoys/dixons/freerecordshop misschien 200 m van elkaar af

quote:Jezus, in welk gat woon jij in godsnaam
Op donderdag 19 juni 2003 09:56 schreef Joene het volgende:[..]
ik moet minimaal 25km rijden

quote:Als GC-er ben ik het hier eigenlijk wel mee eens.
Toen er gevraagd werd over wat hij dacht over 'connectivity', iets wat Nintendo vol promote op de afgelopen E3 beurs, begon de zware kritiek op Nintendo. "Toen ik nog bij Sega werkte, deden wij dat [de connectivity] ook met Sonic Advance, en gamers hadden iets van 'big deal'! Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou het nut is van het aansluiten van je handheld op je console. Als iemand me de waarde daarvan kan vertellen, dan wil ik dat wel eens weten."

quote:Den Oever of all places
Op donderdag 19 juni 2003 09:57 schreef Fliepke het volgende:[..]
Jezus, in welk gat woon jij in godsnaam
dan toch maar effe bellen naar de verschillende winkels

quote:Jup. No problemo.
Op donderdag 19 juni 2003 10:10 schreef Doopy-X- het volgende:
ff heel dom vraagje maar ik kan toch gewoon games bestellen bij Play.com? Zijn PAL X-doos spellen en de prijzen schelen nogal

quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:12 schreef Zooi het volgende:[..]
Jup. No problemo.
 dat gaat me veel euro'tjes opleveren

quote:kijk anders ook eens naar dvdcrave.com
Op donderdag 19 juni 2003 10:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]

Crimson Skies
Due for release on 27/06/2003
Waarom staat op xbox.com "fall 2003"???
Want dit spelletje wil ik wel graag hebben, wie kan me meer duidelijkheid geven?
IGN spreekt bijvoorbeeld ook over october... play.com zal het wel mis hebben  

quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:46 schreef FluxC5 het volgende:
Ik was natuurlijk al gelijk Pro-XboX
quote:
Op dinsdag 27 februari 2001 14:11 schreef twi het volgende:
* twi is een toekomstige X-Box klantWatvoor games ik leuk vind kan je vast wel ergens in het archief van 't forum opzoeken...

Mind the date
Who wanna touch me?  

quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:41 schreef twi het volgende:[..]
[..]
Mind the date
Who wanna touch me?
 .
.

Willen de Xbox mensen niet zoiets hebben? Een uitbreiding zodat je wat extra dingen kan unlocken zoals de VMU (DreamCast) of de GBA (GC) ?

Het lijkt mij gewoon een klein stukje handiger als de developer gewoon de unlockables in de consolegame zelf verwerkt. Niks geen gedoe met handhelds en linkkabels. Spelen en unlocken die hap.
 Het lijkt mij gewoon een klein stukje handiger als de developer gewoon de unlockables in de consolegame zelf verwerkt. Niks geen gedoe met handhelds en linkkabels. Spelen en unlocken die hap.

quote:Hoewel ik wel de GC en GBA heb (en het kabeltje nog wel even ga halen binnenkort) moet ik Twi hier wel gelijk in geven en zijn mening delen. Het is een verkapte vorm van naaierij om dingen alleen te kunnen laten unlocken als je pas de GBA koppelt. Stop het gewoon in de game zonder poespas.
Op donderdag 19 juni 2003 13:56 schreef twi het volgende:
Waarom zou ik een handheld kopen om iets te unlocken? Ik wil geen handheld, hoef geen handheld en ga er zeker geen geld voor betalen. Dan moet ik zeker én een NGC + bijbehoren spel, én GBA + bijbehorend spel én linkkabel kopen?Het lijkt mij gewoon een klein stukje handiger als de developer gewoon de unlockables in de consolegame zelf verwerkt. Niks geen gedoe met handhelds en linkkabels. Spelen en unlocken die hap.
Kijk naar Metroid. De NES versie moet schijnbaar ook in de game zitten, maar is alleen te verkrijgen als je de GBA versie uitspeeld en dan koppeld met je GC. Nu heb ik toevallig de GBA versie ook liggen omdat ik het gameconcept gewoon erg cool vind, maar als ik deze toevallig niet had, zou ik hier echt ontzettend van balen.
Kijk naar Moto GP 2, gewoon niet ouwehoeren, probeer steeds verder te komen en unlock steeds weer iets. Geen gezeur erom heen. Zo moet het zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |