Mijn buurvrouw (71 jaar, jaja een ondernemend typetje) en een vriendin van haar willen graag nog eens naar New York (20 jaar geleden deden ze dat ook en dat beviel goed).
Maar ze willen geen reis waar je alles zelf moet regelen qua excursies, rondleidingen e.d. omdat ze anders waarschijnlijk ergens in de sloppen van The Bronx terechtkomen en nooit meer de weg terug zouden vinden (ze zijn ietwat klunzig wat dat betreft, ik vind het soms al knap dat ze hun eigen huis kunnen vinden na het halen van een ijsje hier om de hoek). Waar ik overigens niet mee pretendeer te zeggen dat ze dement zijn, verre van.
Anyway, heeft iemand suggesties qua organisatie/reisbureau of iets dergelijks?
Het gaat om een dag of 6/7.
Spank you.
Kijk eens of Kras wat heeft?
Is er niets op google te vinden?
En dit weekend de telegraaf met de reiskrant?
O,
schiet me nog iets te binnen, het ANWB blaadje!
quote:Kras heeft niets in die trant
Op zondag 15 juni 2003 20:09 schreef yvonne het volgende:
Nee, niet echt,
New York weet ik gewoon niet veel van, qua georganiseerde reizen.Kijk eens of Kras wat heeft?
quote:Ik krijg alleen maar Duitse hits.
Is er niets op google te vinden?
quote:Die ga ik even ergens regelen.
En dit weekend de telegraaf met de reiskrant?
O,
schiet me nog iets te binnen, het ANWB blaadje!
Dank je.
quote:Die komen wel in de buurt.
Op zondag 15 juni 2003 20:11 schreef keeper het volgende:
www.jandoets.nl.
Hmm, bij nader inzien: mssn toch niet helemaal het goede.
quote:
7 dg. New York Totaal ¤ 1.235,- pp
incl. vlucht, hotelaccommodatie en 7 excursies t.w.: 2 dgse metrocard, entrée Empire State Building, 4 uur durende stadstour, boottocht per Circle Liner, Broadwayshow incl. diner, Harlem on Sunday, 4,5 minuut Helivlucht!
quote:Dat bestaat ook nog.
Op zondag 15 juni 2003 20:20 schreef yvonne het volgende:
http://www.seniorenreizen.nl/ ?
ff koekeloeren.
quote:Ja, daar zitten een hoop extra's bij, maar dat is geen georganiseerde reis. Oftewel, ze moeten nog steeds op eigen houtje al die dingen doen
Op zondag 15 juni 2003 20:23 schreef static het volgende:
Die komen wel in de buurt.
Wel vind ik het gaaf, twee senioren dames die nog even naar The Big Apple gaan .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |