Mijn steling:
99,9999999% van de dames is bezet die lekker en lief tegelijkzijn.
Mooier kun je ze niet krijgen
quote:* VanDerBen niet
Op zondag 15 juni 2003 16:52 schreef Chooselife het volgende:
Net als al die mooie domein-namen..Ik heb de laatste tijd écht het idee dat 't zo is.... helaas...
De bitches zijn nog vrij, maar dat heeft een reden
quote:Houd je niet van kikkers dan?
Op zondag 15 juni 2003 17:08 schreef Chooselife het volgende:[..]
*fotoboek bekijkt*
Voor 2000,- geeft deze prins je een zoen
quote:Wat een bull shit.
Op zondag 15 juni 2003 20:13 schreef Confidential het volgende:
Een "lekker wijf" of een "lekkere vent" heb je nooit alleen...
Even on-topic, zullen we iets minder onzinreacties plaatsen svp .
Even van de kant van een vrouw: ik heb het vaak als nogal irritant ervaren dat je maandenlang geen enkele leuke kerel tegen kwam en als je net weer iemand hebt ontmoet en een relatie hebt, lijken ze wel als rijpe appels uit de boom te vallen. Andersom schijnt het ook zo te zijn.
Misschien heeft het wel te maken met het onbereikbare: iemand is niet direct beschikbaar en niet op zoek en daardoor net iets meer een uitdaging of zo
een lekker wijf kan ook niet bezet zijn, maar je gewoon niet willen....
dat heb ik recent meegemaakt:S
quote:Waarom denk je dat zo?
Op zondag 15 juni 2003 16:52 schreef Chooselife het volgende:
Net als al die mooie domein-namen..Ik heb de laatste tijd écht het idee dat 't zo is.... helaas...
quote:Ja echt wel!
Op maandag 16 juni 2003 13:54 schreef gwreijman het volgende:[..]
Of vind je de verpakking belangrijker als de inhoud?
Wie niet!
quote:Je kan lullen wat je wil, maar verpakking speelt bij iedereen mee. Iemand die zegt dat ie 100% voor het innerlijk gaat liegt dat hij/zij barst. Tuurlijk is de inhoud belangrijk, belangrijker als uiterlijk. Maar niemand gaat me vertellen dat je met een oude zwerver wat neemt omdat hij/zij zoon goed innerlijk heeft.
Op maandag 16 juni 2003 13:54 schreef gwreijman het volgende:[..]
Waarom denk je dat zo?
Of vind je de verpakking belangrijker als de inhoud?
quote:Waar is hier?
Op maandag 16 juni 2003 00:21 schreef dennisdotcom het volgende:
Oneens. Lopen hier nog lekkere vrijgezelle meiden rond hoor.
Een mooie vrouw heb je nooit alleen.
quote:Ow, omdat hij een mooie, maar ontrouwe vrouw had klopt die "levenswijsheid"?
Op maandag 16 juni 2003 16:41 schreef sushi-nori het volgende:
Hoorde laatst een man op televisie die jarenlang in een circus had gewerkt en daar een mooie trapezewerkster was getrouwd die ook in het circus werkte. Ze ging vreemd bij het leven.
Hij deelde in een zin een levenswijsheid mee die ik helaas moet onderschrijven.Een mooie vrouw heb je nooit alleen.
Kom op zeg, er zijn ook zat lelijke horken die vreemd gaan. En ook zat mooie vrouwen die niet van vreemdgaan houden. Dat ligt meer aan je innerlijk dan aan je uiterlijk en natuurlijk ook aan de manier waarop jij met relaties wil omgaan.
De verleiding is misschien groter voor knappe mensen omdat ze meer aanbiedingen krijgen, maar dat wil niet zeggen dat diegene er dan maar gelijk op ingaat natuurlijk.
quote:Nee helaas die vlieger gaat niet op. Het is wel zo dat alle vrouwen die vrijgezel zijn niet mooi zijn.
Op maandag 16 juni 2003 16:43 schreef Debs het volgende:
Is het dan ook zo dat als je bezet bent je gelijk een lekker wijf bent?
Dus niet alle mooie vrouwen zijn bezet
quote:De leuke die er lekker uit zien kan je doorgaans wel vergeten. Ze heeft al iemand of ze heeft niemand nodig.
Op zondag 15 juni 2003 17:12 schreef moz het volgende:
Er is een verschil tussen lekkere en leuke vrouwenen doe mij maar de leuke dan... die zijn lang niet altijd bezet
"Leuke vrouwen... trouwen"Klopt veel te vaak IMO.
WAT EEN ENORM GELUL!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |