quote:Ben ik net van Netscape 7.1 overgestapt naar Mozilla Firebird 0.7 komt dit uit...vanmiddag thuis gelijk maar even downloaden, het ziet er iig goed uit!
Op maandag 9 februari 2004 11:11 schreef nietzman het volgende:
En hij is uit!Firebird is gerenamed naar Firefox en is gereleased als 0.8.
Nieuwe features zijn een download manager, betere bookmarks-management en betere pluginondersteuning. Ook heeft het een vet geil kinky nieuw logo meegekregen waarna ik nu op zoek ben in mooi groot EPS of PNG-formaat.
FireFox is te downloaden van de product pagina.
-edit-
Slarioux, hou je aan je eigen regels en klik eens wat verder dan je neus lang is
Er zijn ook nieuwe buttons!

Sweeeet....
.
Maar toch ik blijf Opera toch prettiger vinden.
Is er iemand die kij kan overtuigen toch Mozilla te gaan gebruiken?
* DePeer "taking back the web" over een paar minuten...
Iedereen die Mozilla Firebird nog gebruikt: installeren die vuurvos, de GUI voelt veel sneller aan (inclusief het laden van pagina's) ![]()
(smooth scrollen is ook vloeiender, en het openklappen van menu's gaat nu soms zelfs nog sneller dan in native win32 programma's
)
* FireFox doet z'n naam eer aan
quote:Hier download hij wel hoor (met 15 kbyte/sec weliswaar). Ik ga hem ff instelleren en laat zo wel ff weten of het wat is (gebruik al bijna een half jaar Firebird).
Op maandag 9 februari 2004 13:39 schreef Draaitafeltje het volgende:
Momenteel lukt het me niet om de installer versie te downloaden, het zal wel te druk zijn. Straks maar weer eens proberen
Ziet er iig goed uit!
quote:Op GoT staat een mirrortje:
Momenteel lukt het me niet om de installer versie te downloaden, het zal wel te druk zijn. Straks maar weer eens proberen
quote:Is te doen, krijg 'em nu momenteel binnen met 50 kb/s...
Ben zeer benieuwd naar dit nieuwe staaltje kunst
Heb zelf nog nooit echt problemen gehad, met pdf'jes kan die soms wel moeilijk doen. Maar verder een prima browser, vooral dat 'Find as you type' GEWELDIG..
Erg frustrerend wel als je weer ergens anders bent waar ze alleen maar IE hebben
quote:Ah merci.
Op maandag 9 februari 2004 13:52 schreef Pred het volgende:[..]
Op GoT staat een mirrortje:
http://www.xs4all.nl/~tinyneef/g/FirefoxSetup-0.8.exe
Kon net niet op de ftp van mozilla komen, nu doet de website ook raar.
*installeren gaat*
Ik ben alleen m'n scrollbar kwijt. Na de installatie was ie er niet, toen opeens wel, maar na het installeren van de Flash plugin was hij opeens verdwenen. ![]()
Weet iemand hoe ik hem terug kan halen?
quote:Dat kan dus niet, ik ben er inmiddels aan gewend en vind hem wel fijn. Er zijn wel allemaal alternatieven voor de vinden, is een kwestie van even rondkijken op extensionroom.mozdev.org.
Op maandag 9 februari 2004 16:02 schreef veldmuis het volgende:
Ben ik scheel of kan je die TERINGdownloadmanager niet uitzetten?![]()
.
quote:Was het een verse installatie? Er zijn iig wel gevallen bekend waarin de scrollbar verdween na het installeren van een (incompatible) theme.
Op maandag 9 februari 2004 16:19 schreef R-Mon het volgende:
Ik ben alleen m'n scrollbar kwijt. Na de installatie was ie er niet, toen opeens wel, maar na het installeren van de Flash plugin was hij opeens verdwenen.
Weet iemand hoe ik hem terug kan halen?
Anders moet je je profile directory even weggooien en opnieuw aanmaken.
quote:Bedankt, ik zal even kijken.
Op maandag 9 februari 2004 16:42 schreef nietzman het volgende:[..]
Was het een verse installatie? Er zijn iig wel gevallen bekend waarin de scrollbar verdween na het installeren van een (incompatible) theme.
Anders moet je je profile directory even weggooien en opnieuw aanmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |