quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:42 schreef Tain het volgende:
http://adblock.mozdev.org/
1 van de handigste plugins volgens mij voor Mozilla, ik zie nu helemaal geen banners meer. Ik haat die knipper banners van tegenwoordig
Ik gebruik Firebird 0.7 nu een paar maanden en ben er erg tevree mee. Het is me wel al opgevallen dat een aantal moderne sites niet zien zijn omdat de sites de browser herkennen als een oudere netscape en me vriendelijk vragen te upgraden naar een IE 5+...
Wat betreft de (google) zoekfunctie. Op een pagina een woord selecteren en dan rechtsklikken geeft de mogelijkheid te gaan zoeken op dat woord.
Ook in meer of mindere mate nuttig zijn de mogelijkheden te snel te schakelen tussen diverse stylesheets - mits aanwezig, het meteen weergeven van favicons, de pagina info (links op een rijtje, bron weergaven), de vele extensies en het al meer genoemde tabben. <- werkwoord?
Minpunt vond ik het niet kunnen knippen van een plaatje naar je klembord. Tenminste, ik kwam er niet achter. Wellicht is er een extensie voor maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
[Dit bericht is gewijzigd door Pimpelwees op 07-01-2004 04:15]
quote:Daar is een extension voor: Copy Image.
Op woensdag 7 januari 2004 04:06 schreef Pimpelwees het volgende:
Tenminste, ik kwam er niet achter. Wellicht is er een extensie voor maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
edit: Alleen de preview van m'n post gaat niet helemaal goed Ach, niet zo erg.
[Dit bericht is gewijzigd door R-Mon op 12-01-2004 17:29]
quote:Installeer dan gewoon de installer. Die vult mooi je registery in zodat Shockwave Firebird wel ziet.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:29 schreef innovation het volgende:
als je mij vraagd moet er maar es een tegoei plugin support voor flash en shockwave komen.. roote zooi.. flash krijg je nog geinstaleer maar shockwave helemaal niet..
quote:Ze moeten die installer echt eens officieel uitbrengen, hij werkt echt een stuk handiger.
Op maandag 12 januari 2004 18:15 schreef nietzman het volgende:[..]
Installeer dan gewoon de installer. Die vult mooi je registery in zodat Shockwave Firebird wel ziet.
quote:dan moet je control inhouden terwijl je op een link klikt.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:07 schreef Snok het volgende:
ik heb het ook zojuist geinstalleerd, en die tabbladen zijn wel handig! ik vraag me alleen of hoe je kan instellen dat ie iedere link in een nieuw tab opent.. anders heb je er nog niks aan.. iemand?
quote:Wellicht moet je deze extension installeren: http://texturizer.net/firebird/extensions/#tabprefs
Op dinsdag 13 januari 2004 00:07 schreef Snok het volgende:
ik heb het ook zojuist geinstalleerd, en die tabbladen zijn wel handig! ik vraag me alleen of hoe je kan instellen dat ie iedere link in een nieuw tab opent.. anders heb je er nog niks aan.. iemand?
quote:Lul , dat vroeg je net ook al allemaal aan mij, en ik heb toch ook antwoord gegeven?
Op dinsdag 13 januari 2004 17:04 schreef Snok het volgende:
het werkt allemaal, bedankt
quote:Waar is de installer dan te vinden?
Op maandag 12 januari 2004 20:45 schreef sweek het volgende:[..]
Ze moeten die installer echt eens officieel uitbrengen, hij werkt echt een stuk handiger.
quote:Hier.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:28 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waar is de installer dan te vinden?
Je had natuurlijk ook zelf even kunnen kijken...
quote:oh, maar dat is 0.8. Ik wacht wel tot de final 0.8 gereleased is voor ik upgrade. Wanneer is dat? Op het forum stond dat het al in December zou zijn, maar dat is dus niet waar ...
Op zaterdag 24 januari 2004 22:42 schreef nietzman het volgende:[..]
Je had natuurlijk ook zelf even kunnen kijken...
quote:Hij zou inderdaad al eerder uitgebracht moeten zijn, maar hij is nu bijna al een maand verlaat.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
oh, maar dat is 0.8. Ik wacht wel tot de final 0.8 gereleased is voor ik upgrade. Wanneer is dat? Op het forum stond dat het al in December zou zijn, maar dat is dus niet waar ...
Zeer geile theme, en een Thunderbird versie zit er aan te komen. .
quote:Mozilla zelf gebruikt Seamonkey als browser.
Op zondag 25 januari 2004 14:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
Mozilla 1.6 is toch gewoon een pakket van Firebird, Thunderbird, etc? Of zit er een hele andere browser in Mozilla 1.6?
Phoenix, later Firebird, en Thunderbird zijn opgezet om de gebruiker meer tegemoed te komen, qua snelheid en interface. Rond de 1.0 release van FB en TB zullen ze de plaats van Seamonkey in de Mozilla suite in gaan nemen.
(Dus: Ja, Mozilla 1.6 gebruikt een heel andere browser.)
The reason for the delay has not been related to code issues. More on that after the 0.8 release. Stay tuned.
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=48889
Bijna.... eindelijk zeg. .
En een erg leuke theme, Nietz! .
Firebird is gerenamed naar Firefox en is gereleased als 0.8.
Nieuwe features zijn een download manager, betere bookmarks-management en betere pluginondersteuning. Ook heeft het een vet geil kinky nieuw logo meegekregen waarna ik nu op zoek ben in mooi groot EPS of PNG-formaat.
FireFox is te downloaden van de product pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |