Please?!

Waarom ziet hij Firebird niet? De installer van Flash ziet hem wel en dat werkt dan ook goed. Ik begrijp er niets van.
quote:http://java.mozdev.org/java_xpis/
Op woensdag 17 december 2003 18:55 schreef JeroenH het volgende:
Nadat ik de installer gebruikt heb werkt het op mijn werk nu naar wens, maar thuis krijg ik java niet aan de praat. Als ik java probeer te installeren dan zie ik dit:Waarom ziet hij Firebird niet? De installer van Flash ziet hem wel en dat werkt dan ook goed. Ik begrijp er niets van.
quote:Dream on.
Op woensdag 17 december 2003 01:11 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
denk je dat die er niet in zitten?
, ze zijn gewoon niet bekend omdat niemand er naar zoekt, het is namelijk niet interessant om naar security leaks te zoeken in een programma dat slechts door een heel klein percentage van de mensen gebruikt wordt.
quote:hij heeft wel gelijk overal zitten wel lekken in ook in linux/unix/windows
Op woensdag 17 december 2003 21:45 schreef yootje het volgende:[..]
Dream on.
dit soort dingen worden idd minder gebruikt dan IE en dit word vaker geupdate dus er zijn wel lekken maar minder groot en minder bekend
quote:mmm je moet een XPI file hebben... die kan firebird zelf lezen en vraagt je dan of hij die voor je mag installen....
Op woensdag 17 december 2003 18:55 schreef JeroenH het volgende:
Nadat ik de installer gebruikt heb werkt het op mijn werk nu naar wens, maar thuis krijg ik java niet aan de praat. Als ik java probeer te installeren dan zie ik dit:Waarom ziet hij Firebird niet? De installer van Flash ziet hem wel en dat werkt dan ook goed. Ik begrijp er niets van.
mmm er is geen xpi file... ben nu met deze link aan het worstelen:
http://java.sun.com/getjava/manual.html#
quote:t ziet er naar uit dat deze wel werkt.... probeer die eens....
If you are viewing this page using either the Netscape or Mozilla browser (with JavaScript enabled), click on the install link.
quote:krijg hem nog niet helemaal aan de praat :/
Op woensdag 17 december 2003 23:08 schreef Tain het volgende:
Java xpi file
http://downloads.mozdev.org/java/jre-1.4.1-win32.xpi
(Dit is echter natuurlijk enorm beta... Op eigen risico dus.)
quote:Lijkt goed te werken, maar staat er ook net op
Op donderdag 18 december 2003 13:56 schreef nietzman het volgende:
Inmiddels zijn de eerste nightly's met de branche van Firebird 0.8 uit. Hier zou het probleem met de mime-types opgelost moeten zijn, en zou FB fatsoenlijk met alle .wmv bestanden om kunnen gaan. Ook zit er natuurlijk de vernieuwde download-manager in, en een nieuwe installer voor XPIs. De final word rond de kerst verwacht.(Dit is echter natuurlijk enorm beta... Op eigen risico dus.)
waarom kan ik het niet vinden.... als ik op een link klik wordt er ipv en tabblad een tweede venster (in te taakbalk) geopend.... Hoe krijg je dat Tab browsing voor elkaar??
als je google search dingetje gebruik opent hij het ook in hetzlefde venster, kun je dat ook niet ergens instellen dat hij daarvoor een nieuw tabblad opent??
quote:http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_tabextensions.html.en
Op zaterdag 20 december 2003 10:58 schreef cptmarco het volgende:
bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 20-12-2003 11:57]
quote:Het marktaandeel van de Apache webserver is veel groter dan die van IIS, toch worden er veel meer gaten gevonden in IIS dan in Apache.
Op woensdag 17 december 2003 01:11 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
denk je dat die er niet in zitten?
, ze zijn gewoon niet bekend omdat niemand er naar zoekt, het is namelijk niet interessant om naar security leaks te zoeken in een programma dat slechts door een heel klein percentage van de mensen gebruikt wordt.
Dus hoeveel het gebruikt wordt hoeft helemaal niets te zeggen.
quote:het verschil is dat IIS commerciele software is terwijl apache onder een eigen licentie uitkomt. bij IIS zijn ze nu enemaal verplicht veiligheidslekken te melden aan hun klanten en voor patches te zorgen, apache gebruik je in principe op eigen risico. komt daar nog eens bij dat bugs in apache gestockeerd worden in de bug tracker en er niet een hele pagina met uitleg over wordt geschreven zoals bj IIS.
Op zaterdag 20 december 2003 13:04 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Het marktaandeel van de Apache webserver is veel groter dan die van IIS, toch worden er veel meer gaten gevonden in IIS dan in Apache.
Dus hoeveel het gebruikt wordt hoeft helemaal niets te zeggen.
quote:ROFL, in een perfecte wereld zou dat inderdaad zo zijn, nu terug naar de realiteit ...
Op zaterdag 20 december 2003 13:15 schreef PC_Freak het volgende:[..]
het verschil is dat IIS commerciele software is terwijl apache onder een eigen licentie uitkomt. bij IIS zijn ze nu enemaal verplicht veiligheidslekken te melden aan hun klanten en voor patches te zorgen,
quote:IIS gebruik je ook op eigen risico (net als IE, en windows btw) lees de EULA maar eens.
apache gebruik je in principe op eigen risico. komt daar nog eens bij dat bugs in apache gestockeerd worden in de bug tracker en er niet een hele pagina met uitleg over wordt geschreven zoals bj IIS.
[offtopic]
Laat het nou geen MS tegen rest van de wereld thread worden
80% van die hypocriete zeikers over bugs in MS software zit dat vaak gewoon thuis op hun windowsxp pctje te tikken.
quote:Wat is een editbox? Bedoel je niet gewoon een input/textarea?
Op zondag 21 december 2003 16:09 schreef Ra-z het volgende:
Best wel handig dat firebird, werkt lekker maar op sommige forums worden de editboxes verkeerd weer gegeven :/ en ik heb java nog niet aan de praat
Tevens is het waarschijnlijker dat het foutief weergeven van dergelijke dingen voornamelijk bij de maker van de website ligt...
quote:een input area of text area word ook wel editbox genoemd ja.
Op dinsdag 23 december 2003 14:16 schreef Obie het volgende:[..]
Wat is een editbox? Bedoel je niet gewoon een input/textarea?
Tevens is het waarschijnlijker dat het foutief weergeven van dergelijke dingen voornamelijk bij de maker van de website ligt...
alsnog zien sommige van die text velden er niet uit
(Firebird ) heeft op onjuiste wijze geheugen gebruikt.
Modulenaam: XPCOM.DLL
Beschrijving:
Versie: 1.5: 2003100717
Product: Mozilla
Fabrikant: Mozilla, Netscape
Toepassingsnaam: Mozillafirebird.exe
Beschrijving: Mozilla Firebird
Versie: 1.5: 2003100717
Product: Mozilla Firebird
Fabrikant: Mozilla, Netscape
Mij zegt het helemaal niets, iemand een goede tip?
-edit-
kut..... er is toch meer aan de hand.... nu wordt IE ook al afgesloten met een foutmelding ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 23-12-2003 19:19]
quote:Firebirds Profile directory en install directory allebei weggegooid en er schoon opnieuw opgezet?
Op dinsdag 23 december 2003 19:13 schreef cptmarco het volgende:
-edit-
kut..... er is toch meer aan de hand.... nu wordt IE ook al afgesloten met een foutmelding
En kijk eens wat ik tegenkwam:
[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 25-12-2003 10:18]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |