quote:Dit is een mimetype probleem, dus de server stuurt bij het versturen van het bestand verkeerde informatie mee. Hier komt in toekomstige versies nog een workaround voor.
Op maandag 15 december 2003 10:08 schreef sweek het volgende:
Een probleempje: Hij blijft bij mij .wmv's openen in de browser zelf, en hij geeft dan alleen wat tekens weer... hoe kan ik zorgen dat 'ie ze gewoon met WMP opent? Ik heb bij downloads al ingesteld dat 'ie ze daarmee moet openen, en ook heb ik bij plugins die van .wmv uit gezet...
(Ik doe gewoon altijd "rechtermuisknop>save link to disk" en daarna open ik hem gewoon via de download manager.)
quote:Aah, ok...
Op maandag 15 december 2003 10:23 schreef nietzman het volgende:[..]
Dit is een mimetype probleem, dus de server stuurt bij het versturen van het bestand verkeerde informatie mee. Hier komt in toekomstige versies nog een workaround voor.
(Ik doe gewoon altijd "rechtermuisknop>save link to disk" en daarna open ik hem gewoon via de download manager.)
Dat doe ik ook maar dan, voorlopig.
. Bedankt!
quote:ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/nightly/latest-trunk/mozilla-win32-installer.exe
Op maandag 15 december 2003 09:54 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Aha, en moet je die kopen of kan je die gewoon downloaden?
Want hier kan ik zo'n versie niet vinden. Misschien heb jij een linkje ?
quote:Is dit 'gewoon' Mozilla? (en niet Mozilla Firebird?)
Op maandag 15 december 2003 19:04 schreef Tain het volgende:[..]
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/mozilla/nightly/latest-trunk/mozilla-win32-installer.exe
quote:Dat is inderdaad gewoon de Mozilla Suite (Seamonkey) en niet Firebird.
Op maandag 15 december 2003 19:08 schreef Draaitafeltje het volgende:
Is dit 'gewoon' Mozilla? (en niet Mozilla Firebird?)
quote:Als je bij die post van Slarioux kijkt zie je dat hij Mozilla Firebird gebruikt....met die browser wil ik dat voor elkaar krijgen
Op maandag 15 december 2003 19:37 schreef nietzman het volgende:[..]
Dat is inderdaad gewoon de Mozilla Suite (Seamonkey) en niet Firebird.
quote:http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=35660&highlight=quicklaunch
Op maandag 15 december 2003 19:47 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Als je bij die post van Slarioux kijkt zie je dat hij Mozilla Firebird gebruikt....met die browser wil ik dat voor elkaar krijgen
quote:Zit dit niet al in versie 0.7?
Op maandag 15 december 2003 10:23 schreef nietzman het volgende:[..]
Dit is een mimetype probleem, dus de server stuurt bij het versturen van het bestand verkeerde informatie mee. Hier komt in toekomstige versies nog een workaround voor.
quote:Hey thx, nu weet ik waar ik aan toe ben (al is firebird helemaal niet snel met opstarten
Op maandag 15 december 2003 22:05 schreef Tain het volgende:[..]
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=35660&highlight=quicklaunch
quote:En nu weer niet
Op maandag 15 december 2003 23:05 schreef Los_Bastardos het volgende:[..]
Zit dit niet al in versie 0.7?
Sinds ik 0.7 heb geinstalleerd gaat het altijd prima.
quote:Hmmm ja, deels mee eens.
Op dinsdag 16 december 2003 02:03 schreef CasB het volgende:
Heb het ook geinstalleerd nu, werkt wel fijn, ziet er mooi uit, snel, gratis, en lijkt veel op opera
magoed het ziet er mooi uit en geeft ook niet veel gezeur met page's (verkeerde lay-outs )
Eens een tijdje gebruiken en dan kijken of ik nog terug wil naar IE
quote:die plugins moet je los instalen. Java kan je via de plugin pagina van www.mozilla.org doen. Flash moet je ff via macromedia.com doen.....
Op dinsdag 16 december 2003 08:43 schreef JeroenH het volgende:
Ik heb het nu ook geïnstalleerd, zowel thuis als op mijn werk i.p.v. Mozilla 1.4. Op mijn werk gaat het volledig naar wens, het programma nam alle plug-ins (java, flash etc.) gewoon over van Moz, maar thuis werkt het allemaal niet zo best. Ik kan nergens op mijn HDD de executable vinden, ik zoek met mozilla en firebird. Verder werken flash en java niet, ook niet nadat ik ze nogmaals geïnstalleerd heb. En ik kan niks plaatsen in de in de Bookmarks Toolbar, heel vreemd. Ik ga het vanavond nog maar eens installeren, maar vooralsnog ben ik maar gematigd positief.
je moet wel de goede directory aanwijzen (dus de plugin dir en niet de root dir)
De plugins weggooien kan volgens mij alleen maar door ze uit de map te gooien...
quote:denk je dat die er niet in zitten?
Op zondag 15 juni 2003 16:32 schreef Slarioux het volgende:[..]
Op welke punten niet?
Ik kan er wel een paar voor je noemen:
Geen last van de 100en security leaks die IE ondertussen achter de kiezen heeft
quote:Internet Explorer
Op woensdag 17 december 2003 02:52 schreef ASonymous het volgende:
Volgens mij kan ik het niet helemaal volgen.
Wat is IE?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 04:39 schreef Modafinil het volgende:
Internet Explorer
quote:Dat lukt niet.... de java-plugin wil graag weten voor welke browser hij dan moet worden geïnstalleerd, daar staat echter alleen maar IE. Ik vind het ook raar dat Firebird geen installer hebt, ik pak de zip-file uit en start de executable.
Op woensdag 17 december 2003 00:43 schreef Gertsan het volgende:
die plugins moet je los instalen. Java kan je via de plugin pagina van www.mozilla.org doen. Flash moet je ff via macromedia.com doen.....je moet wel de goede directory aanwijzen (dus de plugin dir en niet de root dir)
Ik ben er vooralsnog niet echt tevreden over.
quote:Installer
Op woensdag 17 december 2003 11:02 schreef JeroenH het volgende:
Ik vind het ook raar dat Firebird geen installer hebt, ik pak de zip-file uit en start de executable.
quote:Hartelijk dank
Op woensdag 17 december 2003 11:09 schreef nietzman het volgende:
Installer
Hiermee werkt het volledig naar wens. Nu gaan we firebird eens echt aan de tand voelen. Ik baal er wel van dat sommige websites het niet doen (en ja, ik weet waar dat aan ligt), hoewel het mee op mijn eigen PC niet zoveel boeit. Op mijn PC heeft Mozilla er voor gezorgd dat Ad-aware bijna niets meer te doen heeft, ik zou Mozilla/Firebird ook zo graag bij mijn moeder en broer installeren. Maar ik weet nu al dat die er niet goed mee kunnen omgaan dat sommige sites het niet doen.
Thunberbird draait op beide locaties al wel een tijd en dat heeft ook al veel problemen voorkomen (virussen? wormen? nooit meer gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |