quote:Probeer deze even:
Op maandag 16 juni 2003 13:11 schreef ChRoNiC het volgende:
Hey ik heb een vraag, bij MSN start hij nog steeds IE op, weet iemand hoe ik dat kan veranderen?>
Je Windows en MSN helemaal up-to-date brengen (incl. service packs) schijnt ook nog wel eens te werken. MS heeft dit soort dingen recent minder lastig gemaakt als het goed is.
Mocht dat allemaal niet werken, dan vind je onderaan in dit topic:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=13260&highlight=msn
een reg-file die je wrsch. een beetje moet aanpassen, en waarmee je het misschien ook kan verhelpen. Ik gebruik geen MSN, dus garantie tot aan de deur.
Een zeer fraai stuk software, moet ik zeggen!
Een feature die ik trouwens nog wel mis: het opslaan van geopende tabs bij het afsluiten, zodat ik bij het opnieuw opstarten (of na een zeldzame crash) verder kan surfen. Zo moeilijk zou dat toch niet te implementeren moeten zijn?
Mozilla Firebird 0.6 (Glendale)
Surf the Web with this lean and fast Mozilla-based browser.
File Size: 6.66MB
License: Free
---------------------------------------------
Hoe zet ik de favorieten van IE in Mozilla?
Waar stel ik in dat Mozilla de standaardbrowser is?
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 18-06-2003 07:38]
quote:0.6 is de laatste "grote" release (Milestone Build)
Op woensdag 18 juni 2003 07:14 schreef sgoldie het volgende:
Is dit de nieuwste versie?Mozilla Firebird 0.6 (Glendale)
Surf the Web with this lean and fast Mozilla-based browser.
File Size: 6.66MB
License: Free---------------------------------------------
De nieuwste versie is de nightly build. (figures...)
quote:Installeer http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_tabextensions.html.en . Hiermee krijg je veel meer opties voor de tabs (waaronder bv. écht alle links in tabs openen a la Opera), en ook de mogelijkheid om zowel na een crash als na afsluiten weer dezelfde set tabs te openen. Ook handig: hij waarschuwt met deze extensie als je probeert een venster met > 1 tab af te sluiten.
Op woensdag 18 juni 2003 01:23 schreef motown het volgende:
Ik download regelmatig een nightly build. Zelfs die zijn bijna altijd oerstabiel.Een zeer fraai stuk software, moet ik zeggen!
Een feature die ik trouwens nog wel mis: het opslaan van geopende tabs bij het afsluiten, zodat ik bij het opnieuw opstarten (of na een zeldzame crash) verder kan surfen. Zo moeilijk zou dat toch niet te implementeren moeten zijn?
quote:Mochten ze niet automatisch geimporteerd zijn:
Op woensdag 18 juni 2003 07:14 schreef sgoldie het volgende:
quote:In Firebird:
Tis al opgelost met de 'about:plugins' functie
[Dit bericht is gewijzigd door RuiDaSilva op 02-07-2003 18:55]
quote:Je kunt mozilla natuurlijk wel gewoon toevoegen in je snel start menu.
Op zondag 3 augustus 2003 21:46 schreef Tijn het volgende:
Zeg, vraagje. Is er voor Firebird ook zo'n ding zodat het gelijk met Windows wordt gestart in de taskbar, net als Mozilla? Want dat maakt het starten van een indivudeel browserscherm aanzienlijk sneller.
quote:Wat ik heb is gewoon een hele reeks met pictogrammen in quick launch. Ik hoef nooit meer op het start menu te klikken
Zeg, vraagje. Is er voor Firebird ook zo'n ding zodat het gelijk met Windows wordt gestart in de taskbar, net als Mozilla? Want dat maakt het starten van een indivudeel browserscherm aanzienlijk sneller.
quote:Daar gaat het niet om. Ik wil dat Firebird al in het geheugen geladen is al mn PC boot, zodat een browserwindow van FB net zo snel opent als een browserwindow van IE. Via de QuickLaunch-bar werk ik natuurlijk allang
Op zondag 3 augustus 2003 23:15 schreef yootje het volgende:[..]
Wat ik heb is gewoon een hele reeks met pictogrammen in quick launch. Ik hoef nooit meer op het start menu te klikken
quote:Nee, dat is er nog niet, staat gepland voor de 1.0 release als ik het goed heb.
Ik gebruik Firebird al een half jaar, bevalt me uitstekend! Eindelijk weg van MSIE met z'n belabberde HTML, CSS implementaties en PNG-support, om maar niks te zeggen over de security issues van die browser.
Features als Tabbed Browsing, pop-up blocking, Skinnable interface, Extensions en password management doen het goed bij mij.
Ook Thunderbird, de mail-client á la Firebird-style, gebruik ik nu, na de 0.1 release. Er moet nog redelijk wat aan gebeuren, maar werkt nu al erg goed. Voor de geïnteresseerden: www.mozilla.org/projects/thunderbird
quote:Dat kan met Firebird ook hoor! Doe maar is CTRL-T
Op maandag 4 augustus 2003 10:32 schreef ToBe het volgende:
Ff wat nieuwe plugins geinstalleerd. Ik miste heel erg mijn Opera tab manier. Dus alles openen in nieuwe tab, stukken fijner dan in nieuw venster. Tijdje de site al niet meer bezocht van FB.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:33 schreef Pacstah het volgende:[..]
Dat kan met Firebird ook hoor! Doe maar is CTRL-T
![]()
Maar daar doelde ik niet op. Ik wil dat ie automatisch alle nieuwe schermen van sites in een tab opent, zonder nieuwe window te openen
Met plugin doet ie het zoals Opera het altijd doet en dat is geweldig! Dus dat werkt nu zo
quote:Als ik weer thuis ben, moejje me die dan maar is sturen..
Op maandag 4 augustus 2003 10:34 schreef ToBe het volgende:[..]
Maar daar doelde ik niet op. Ik wil dat ie automatisch alle nieuwe schermen van sites in een tab opent, zonder nieuwe window te openen
Met plugin doet ie het zoals Opera het altijd doet en dat is geweldig! Dus dat werkt nu zo
quote:http://texturizer.net/firebird/extensions-nl.html#Tabbrowser%20Extensions en dan Tabbrowser Preferences installeren.
Op maandag 4 augustus 2003 10:36 schreef Pacstah het volgende:[..]
Als ik weer thuis ben, moejje me die dan maar is sturen..
Dat lijkt mij ook wel handig!![]()
quote:Handig
Op maandag 4 augustus 2003 10:39 schreef ToBe het volgende:[..]
http://texturizer.net/firebird/extensions-nl.html#Tabbrowser%20Extensions en dan Tabbrowser Preferences installeren.
En hoe perfect en makkelijk die extenstions zijn te installeren wijst nog maar eens aan dat dit stukkie software lekker in elkaar zit
quote:Die extension installatie is echt super
Op maandag 4 augustus 2003 12:06 schreef Jadakis het volgende:[..]
Handig
En hoe perfect en makkelijk die extenstions zijn te installeren wijst nog maar eens aan dat dit stukkie software lekker in elkaar zit
Enige wat jammer is dat je de browser moet restarten. Zou helemaal zijn als ze daar ook nog iets op verzinnen.
Ik zou dit principe van plug-ins graag bij andere software ook zien. ZOOOOO relaxt!
quote:Tools -> Options -> General -> [ ] Open links in the background.
Op maandag 4 augustus 2003 12:22 schreef Jadakis het volgende:
kan dit worden veranderd naar een active tab? Kan dit gewoon niet, of ben ik gewoon blind?
quote:Zet in het auto-start menu van windows een snelkoppeling naar
code:Dan zie je na herstart in de systray een Mozilla-hoofdje verschijnen en is Firebird voor het grootste deel geladen."path/to/firebird.exe" -turbo
quote:Ik hoef niet eens meer bij alle plugins te restarten tegenwoordig!
Op maandag 4 augustus 2003 12:08 schreef ToBe het volgende:[..]
Die extension installatie is echt super
Enige wat jammer is dat je de browser moet restarten. Zou helemaal
zijn als ze daar ook nog iets op verzinnen.
Ik zou dit principe van plug-ins graag bij andere software ook zien. ZOOOOO relaxt!
Heb net Mozilla Firebird 0.7 gedownload, en het lijkt een stuk beter en sneller te werken dan de vorige... ik vind alleen m'n standaard Firebird skin niet meer... het is de "modern" look van de gewone Firebird... anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |